Στην εποχή του πλήρους εξηλεκτρισμού, οι αυτοκινητοβιομηχανίες καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τον εαυτό τους, προσφέροντας μοντέλα που βρίσκονται στην καρδιά του εμπορικού ενδιαφέροντος. Τι θέλει σήμερα ο κόσμος; SUV, που είναι ικανά να αντεπεξέλθουν σε όλα τους τα καθήκοντα, αστικά ή μη. Mε το νέο Škoda Elroq, η τσεχική φίρμα καταθέτει την δική της ολοκληρωμένη και ισορροπημένη πρόταση.
H αρχή για τη Škoda έγινε με το Enyaq, ένα μεσαίο που από τα πρώτα κιόλας χρόνια της κυκλοφορίας του εξελίχθηκε σε μεγάλη εμπορική επιτυχία, καθώς μετρά ήδη πάνω από 200.000 πωλήσεις. Με τον Οκτώβριο να αναδεικνύεται ιδιαίτερα προσοδοφόρος, μιας και το Enyaq ήταν το πιο καλοπουλημένο EV στην Ευρώπη. Βοηθώντας τη φίρμα να αναρριχηθεί στην τέταρτη θέση με τις περισσότερες πωλήσεις BEV στη Γηραιά Ήπειρο. H Škoda όμως δεν θα σταματήσει εδώ, μιας και μέχρι το 2030 έχει δρομολογηθεί το λανσάρισμα άλλων έξι EV.
Οι βάσεις έχουν μπει ήδη και πάνω σε αυτές έρχεται το νέο Elroq. Που μπορεί να βρίσκεται μόλις λίγους μήνες στην αγορά, πλην όμως μετρά πάνω από 20.000 παραγγελίες στην Ευρώπη. Η πρώτη μας επαφή έγινε στην καρδιά της Μεσογείου, στην ειδυλλιακή -ακόμα και τον χειμώνα- Μαγιόρκα. To Elroq σε κερδίζει με το «καλημέρα», χάρη στην καθαρή σχεδίαση και τις νευρώσεις που του προσφέρουν μια πιο ελκυστική και μοντέρνα εικόνα.
Το νέο Škoda Elroq μας έδειξε εξαρχής ότι μπορεί να αποτελέσει το καθημερινό αυτοκίνητο μιας οικογένειας
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: CUPRA Tavascan VZ, crema catalana
Είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Modern Solid. Προσεγγίζοντας τα παραδοσιακά σχεδιαστικά στοιχεία της Škoda από μια εντελώς νέα οπτική, το γυαλιστερό μαύρο Tech-Deck Face που φιλοξενεί ραντάρ και αισθητήρες για τα συστήματα ADAS εκτείνεται σε όλο το πλάτος, αντικαθιστώντας την τυπική μάσκα της εταιρείας.
Το νέο εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται επίσης από έναν στιβαρό προφυλακτήρα που ενσωματώνει ένα ένθετο από σκούρο χρώμιο «Unique Dark Chrome». Το φωτιστικό σήμα κατατεθέν των εμπρός φαναριών σε διάταξη «τεσσάρων ματιών» για τα SUV της Škoda έχει αναθεωρηθεί πλήρως, αποκτώντας μια πιο σύγχρονη μορφή. Κάνοντάς το να ξεχωρίζει.
Τα στενά επάνω τμήματα των φωτιστικών μονάδων χρησιμεύουν ως φώτα ημέρας, φώτα θέσης και φλας και οι μεγαλύτερες κάτω μονάδες ενσωματώνουν τη μεσαία και τη μεγάλη σκάλα. Οι προβολείς, σε όλες τις εκδόσεις είναι τεχνολογίας LED, ενώ στις πλουσιότερες (όπως αυτή της δοκιμής μας) συναντούμε LED Matrix: 36 μεμονωμένα τμήματα φωτός και πέντε προσαρμοζόμενες λειτουργίες φωτός -City mode, Country mode, Highway mode, All-weather light mode και Tourist mode. Όπως μάθαμε συνομιλώντας με τους ανθρώπους της φίρμας, η εξέλιξη των φώτων διήρκεσε τρία χρόνια, με τη Škoda να εγγυάται κορυφαία απόδοση σε όλες τις συνθήκες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Ford Explorer RWD 77 kWh, με το δεξί
H ευχάριστη στο μάτι εικόνα, ειδικά στην απόχρωση Timiano Green, αποκλειστικό χρώμα για το Elroq (σύνολο εννιά χρωματικοί συνδυασμοί) συνεχίζεται και στο πλάι. Η καροσερί είναι διακριτικά επιβλητική, χωρίς κραυγαλέες ή παράταιρες λεπτομέρειες. Οι αδρές γραμμές δένουν αρμονικά με το σώμα, χαρίζοντας στο μοντέλο των Τσέχων που ακροβατεί ανάμεσα στις κατηγορίες των B και C-SUV μια κομψή και σπορ εσάνς. Με τις 20άρες ζάντες του αυτοκινήτου της δοκιμής μας (ξεκινούν από 19” και φτάνουν μέχρι και τις 21”) να γεμίζουν ιδανικά τους επιβλητικούς θόλους. Ένα ακόμα ξεχωριστό στοιχείο του Škoda Elroq είναι ο αεροδυναμικός συντελεστής στο Cd 0,26 , νούμερο που είχαμε δει και στο αδερφό Enyaq. Με το οποίο οι σχεδιαστικοί δεσμοί στο πίσω μέρος είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.
Μπορεί λοιπόν το Elroq να μοιάζει με ένα «baby Enyaq» αλλά συγκριτικά με το θερμικό alter ego του, το Karoq είναι σαφώς πιο όμορφο και εντυπωσιακό. Άλλωστε η ετυμολογία του ονόματός του δεν σημαίνει τίποτα άλλο από Electric Karoq! Αυτό που επίσης μας άρεσε είναι ότι η Škoda διατηρεί αναλλοίωτο τον χαρακτήρα και τη φιλοσοφία της. Μόλις λοιπόν αντικρίσεις το Elroq καταλαβαίνεις πως έχεις απέναντί σου ένα μοντέλο του Τσέχου κατασκευαστή. Έστω κι αν ο κλασικός λογότυπος ψηλά στον προφυλακτήρα έχει αντικατασταθεί από την επιγραφή «Škoda».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτροκίνηση, μια επένδυση για το μέλλον του πλανήτη
Οι αναλογίες του Škoda Elroq μοιάζουν να ισορροπούν ιδανικά με τον όγκο του. Με μήκος στα 4,48 m είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από τα BYD Atto 3 (4,45 m) Ford Explorer (4,47 m) και Kia e-Niro (4,42 m), αλλά μικρότερο από το ομογάλακτο VW ID.4 (4,58 m). Ως προς το πλάτος, φτάνει τα 1,88 m, ενώ το ύψος του ανέρχεται στα 1,62 m.
H καμπίνα μπορεί να μην είναι τόσο φουτουριστική, όσο σε άλλα ενδοομιλικά αυτοκίνητα (βλέπε CUPRA Tavascan), χαρακτηρίζεται όμως από ωριμότητα. Όπως άλλωστε είπαμε, οι άνθρωποι της εταιρείας δεν αλλάζουν φιλοσοφία. Απλώς την εξελίσσουν. Εστιάζοντας στην ποιότητα κατασκευής και στην τεχνολογία. H λογική λοιπόν θυμίζει εκείνη του Enyaq.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: BYD Atto 3, ανάσα ανακούφισης
Στο κέντρο της κονσόλας δεσπόζει η χορταστική ψηφιακή οθόνη 13” που υποστηρίζει την βελτιωμένη εργοστασιακή πλοήγηση. Ο οδηγός μπορεί να ορίσει έως και πέντε συντομεύσεις που οδηγούν σε λειτουργίες του αυτοκινήτου και τρεις συντομεύσεις για εφαρμογές apps. To user interface είναι καλό, τη στιγμή που η δομή του μενού έχει γίνει σαφέστερη. Στο ίδιο καλό επίπεδο κυμαίνεται τόσο η απόκριση στην αφή όσο και τα γραφικά. Η σύνδεση με Apple CarPlay και Android Auto είναι ασύρματη, ενώ η ψηφιακή φωνητική βοηθός Laura μέσω της ενσωμάτωσης του ChatGPT μπορεί να απαντά, εκτός από τον έλεγχο των συστημάτων infotainment, πλοήγησης και κλιματισμού, σε ερωτήσεις γενικών γνώσεων .
Η ψηφιοποίηση της καμπίνας δεν έχει γίνει σε βάρος της εργονομίας, που φρονούμε πως παραμένει η καλύτερη αναλογικά με τα υπόλοιπα μοντέλα του VW Group. Για του λόγου το ασφαλές, κάτω από την οθόνη υπάρχει ένα ψηφιακό πάνελ με φυσικούς διακόπτες μέσω των οποίων χειρίζεσαι μερικές από τις πιο βασικές λειτουργίες της οθόνης. Όχι όμως την πιο βασική. Έχουμε εξάρει πολλές φορές την επιλογή της Škoda να διατηρεί τον κλιματισμό εκτός της οθόνης.
Κάτι που κάνει στα Scala, Kamiq και Kodiaq. Η εξηλεκτριμένη γκάμα της όμως φαίνεται πως έχει αποφασίσει να ακολουθεί τη μόδα της εποχής, ενσωματώνοντας τη λειτουργία του κλιματισμού εξολοκλήρου στην οθόνη. Κρίμα...
Πίσω από το τιμόνι, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν μικρό είναι η αλήθεια ψηφιακό πίνακα οργάνων στις 5,3”, όπως ακριβώς στα Enyaq και ID.4. Παρέχει βασικές πληροφορίες, όπως η ταχύτητα, η κατανάλωση και η αυτονομία της μπαταρίας, δίχως όμως να μας ενθουσιάζει. Ενδείξεις όπως η ταχύτητα, η πλοήγηση, καθώς επίσης και τα σήματα του ΚΟΚ αναπαρίστανται και στο head-up display του Digital Cockpit.
Στα σημεία που θα ακουμπήσει το χέρι σου έχουν χρησιμοποιηθεί αφρώδη υλικά και υφασμάτινες επενδύσεις. Όπως είναι αναμενόμενο, στα χαμηλότερα τμήματα του ταμπλό έχουν χρησιμοποιηθεί πιο σκληρά πλαστικά. Κι εκεί όμως, η συναρμογή και το φινίρισμα είναι κορυφαία.
Με τις επιλογές σχεδίασης Design Selections που είναι διαθέσιμες για το Elroq, η Škoda δίνει ακόμη μεγαλύτερη έμφαση σε καινοτόμα, βιώσιμα, ανθεκτικά και πρακτικά υλικά. Για πρώτη φορά μάλιστα σε μοντέλο της Škoda, έχουν χρησιμοποιηθεί ίνες από ανακυκλωμένα ρούχα, σε ποσοστό 6%.
Στην επιλογή Lodge Design Selection του αυτοκινήτου που δοκιμάσαμε, η Škoda χρησιμοποιεί υλικό Technofil, το οποίο αποτελείται από 75% ανακυκλωμένες ίνες ECONYL και 25% πολυεστέρα. Τα μαύρα υφάσματα Technofil συνδυάζονται με ανοιχτό γκρι τεχνητό δέρμα, προσφέροντας στην καμπίνα μια πολύ ευχάριστη αίσθηση διχρωμίας που σπάει τη μουντάδα.
Χωροταξικά και σε επίπεδο πρακτικότητας, το Elroq χωρίς καμία υπερβολή, διαπρέπει. Αρκεί μόνο να αναφέρουμε πως υπάρχουν πολλές έξυπνες επιλογές αποθήκευσης συνολικής χωρητικότητας 48 lt. Κι έχει το ίδιο μεταξόνιο με το Enyaq. Στα 2,76 m!
Ως εκ τούτου, οι πίσω επιβάτες θα ταξιδέψουν με ανέσεις λιμουζίνας, έχοντας μάλιστα και δικό τους ξεχωριστό πάνελ για τον κλιματισμό αλλά και σκιάδια στα παράθυρα. Ακόμα και τρίτος ενήλικος θα βολευτεί, αν και το έδρανο του μεσαίου καθίσματος είναι ψηλότερο σε σχέση με τα άλλα δύο. Στην εξίσωση της άνεσης και της πρακτικότητας προσθέστε τις τέσσερις (δύο εμπρός, δύο πίσω) θύρες USB Type C, αλλά και τη βάση επαγωγικής φόρτισης.
Εμπρός, ο οδηγός θα βρει εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης, μιας και το τιμόνι ρυθμίζεται προς όλες τις κατευθύνσεις και θα εκτιμήσει τα πολύ μαλακά και αφράτα καθίσματα. Αλλά και την περιμετρική ορατότητα που είναι απρόσκοπτη προς όλες τις κατευθύνσεις.
Ικανοποιητικός για την κατηγορία κρίνεται και ο χώρος αποσκευών, στα 470 lt με την πίσω σειρά σε πλήρη διάταξη. Αν αναδιπλωθεί, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 1.580 lt που, σε συνδυασμό με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα, θα καλύψει και με το παραπάνω τις μεταφορικές ανάγκες της οικογένειας.
Συν τοις άλλοις, το Škoda Elroq εγκαινιάζει μια σειρά από ολοκαίνουργια χαρακτηριστικά Simply Clever, όπως το δίχτυ αποθήκευσης για το καλώδιο φόρτισης ελλείψει frunk και το κάλυμμα του χώρου αποσκευών, το οποίο μπορεί επίσης να εκταθεί μέχρι τη μέση. Η ομπρέλα στην πόρτα του οδηγού, η ξύστρα πάγου, αμφότερες φτιαγμένες από βιώσιμα υλικά συνεχίζουν να δίνουν κανονικά το παρών.
Αν είσαι γκατζετάκιας, το Elroq, όπως άλλωστε συμβαίνει και με τα περισσότερα ηλεκτρικά δεν θα σε απογοητεύσει. Κομβικό ρόλο σε αυτό διαδραματίζει η ανανεωμένη εφαρμογή MyŠkoda app, μέσω της οποίας μπορείς να ρυθμίσεις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου από το smartphone σου. Έτσι λοιπόν μπορείς να ελέγξεις το επίπεδο φόρτισης ή τη λειτουργία του κλιματισμού εύκολα και γρήγορα από την οθόνη του κινητού σου. Ή ακόμα και να παρκάρεις ή να ξεπαρκάρεις, μέσω του Remote Park Assist. Οι άνθρωποι της εταιρείας μας έκαναν μια ευσύνοπτη παρουσίαση κατά την παραμονή μας στην Μαγιόρκα και η αλήθεια είναι πως μείναμε με τις καλύτερες εντυπώσεις. Όμως αυτή η δυνατότητα δεν θα είναι διαθέσιμη στα μοντέλα της δικής μας αγοράς.
Όπως σωστά θα μαντεύετε, το Elroq πατά στην σπονδυλωτή πλατφόρμα ΜΕΒ που είναι εξελιγμένη αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του γκρουπ. Eπί του παρόντος είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Την «50άρα» με χωρητικότητα μπαταρίας 55 kWh (52 ωφέλιμες) με 170 ίππους και υποσχόμενη αυτονομία 375 km και την 85άρα (82 kWh από τις οποίες οι 77 είναι ωφέλιμες). Στις αρχές του 2025 θα προστεθεί η «60άρα» (63 kWh, 59 ωφέλιμες) και στα τέλη του 2025 η τετρακίνητη 85x.
Κατά τη διάρκεια της σύντομης δοκιμής μας επιλέξαμε την έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία των 82 kWh που αποδίδει 286 ίππους και 545 Nm. O συσσωρευτής ιόντων λιθίου είναι τοποθετημένος στο δάπεδο του αυτοκινήτου εξασφαλίζοντας χαμηλότερο κέντρο βάρους, έτσι ώστε να μην επηρεάζεται η οδική συμπεριφορά του Elroq που κατά τα άλλα ξεπερνά τους δύο τόνους (2.119 kg).
Ο σχεδιασμός της μπαταρίας του Elroq, περιλαμβανομένου του συστήματος υγρής ψύξης και θέρμανσης, είναι πανομοιότυπος με αυτόν της οικογένειας Enyaq. Η βελτιστοποιημένη λειτουργία προθέρμανσης της μπαταρίας αυξάνει την απόδοση σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC. Είτε ενεργοποιείται αυτόματα κατά τη χρήση της καθοδήγησης διαδρομής του συστήματος πλοήγησης είτε μπορεί να ξεκινήσει χειροκίνητα στο μενού φόρτισης του infotainment.
Η ισχύς φόρτισης της μικρής έκδοσης 50 μπορεί να φτάσει έως και τα 145 kW. Κάτι που σημαίνει ότι σε ταχυφορτιστή DC χρειάζεται 25 λεπτά για να φτάσει από το 10-80%. Σε 11άρι AC, χρειάζεται πέντε ώρες και 45 για πλήρη φόρτιση. Όσον αφορά τον συσσωρευτή της έκδοσης 85 έχει τη δυνατότητα να φορτίζει σε εναλλασσόμενο δίκτυο AC με ισχύ έως και 11 kW ή σε συνεχές, με ισχύ έως 175 kW. Στην πρώτη περίπτωση, η πλήρης φόρτιση απαιτεί οκτώ ώρες και 15 λεπτά, και στη δεύτερη χρειάζεται 28 λεπτά για να φτάσει από το 10-80%. Στην ουσία, σε λιγότερο από μισή ώρα, υπολογίστε πως θα έχετε φορτώσει αυτονομία 300 km.
Μιλώντας για αυτονομία, η Škoda ανακοινώνει μέση κατανάλωση 15,1 kWh και αυτονομία 581 km σε μικτό κύκλο (WLTP). Στην πράξη, οδηγώντας το Elroq σε αυτοκινητόδρομο και σε ορεινές διαδρομές στο όρος Tramuntana, η κατανάλωση ξεπέρασε τις 20 kWh/100 km. Κάτι που μεταφράζεται σε αυτονομία περίπου 380 km. Νούμερο αποδεκτό, αν λάβουμε υπόψιν μας πως δεν το οδηγήσαμε καθόλου στην πόλη.
Σε συνθήκες χαμηλού φορτίου πάντως, η κατανάλωση δεν ξεπερνούσε τις 18 kWh/100. Σαφώς και όταν το οδηγήσουμε στην Ελλάδα θα έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη και σαφή εικόνα, ωστόσο θεωρούμε πως η πραγματική αυτονομία του θα ξεπερνά το φράγμα των 400 km.
Οδηγικά τώρα, το Škoda Elroq αποδεικνύεται μια ευχάριστη έκπληξη, ον πρόθυμο όταν αποφασίσεις να το πιέσεις. Τα 286 άλογα αλλά πολύ περισσότερο τα 545 Nm, θα κινήσουν το τσεχικό SUV πραγματικά σβέλτα. Το 0-100 ολοκληρώνεται σε 6,6”, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 km/h.
Τα συγκεκριμένα νούμερα αποτυπώνουν πλήρως τη δύναμη που έχεις στο δεξί πεντάλ, με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις να είναι πραγματικά γρήγορες και την απόκριση του γκαζιού ακαριαία. Κοινώς, όσο φορτωμένο κι αν είναι το ήδη βαρύ Elroq δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα και θα πραγματοποιήσει γρήγορα και με ασφάλεια τις προσπεράσεις.
H ανάρτηση με γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω δείχνει πως ισορροπεί αποτελεσματικά ανάμεσα στην άνεση και στη δυναμική οδήγηση. Η έκδοση που είχαμε στα χέρια μας εξοπλιζόταν με το προαιρετικό πακέτο εξοπλισμού ΜΑΧΧ (€4.100) που μεταξύ άλλων περιελάμβανε τη ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC.
Ανάλογα λοιπόν με το προφίλ οδήγησης που έχεις επιλέξει (Eco, Normal, Comfort, Sport και Individual), η ανάρτηση προσαρμόζει τη συμπεριφορά της. Έτσι, στα τρία πρώτα προγράμματα μαλακώνει, κρατώντας την καμπίνα ηχητικά απομονωμένη παρά τους 20άρηδες τροχούς.
Πέρα όμως από την ανάρτηση, το χαμηλό κέντρο βάρους έχει κι αυτό με τη σειρά του ευεργετικά αποτελέσματα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου όταν βρεθεί σε δρόμο με στροφές. Όπου παραμένει ακλόνητο, με την κλίση να είναι μεν υπαρκτή αλλά σαφώς περιορισμένη.
Ιδίως στο πρόγραμμα Sport, το έτσι κι αλλιώς ακριβές σύστημα διεύθυνσης γίνεται πιο άμεσο και παρέχει ικανοποιητική πληροφόρηση, με την ανάρτηση να σκληραίνει.
Σε συνδυασμό δε με το περιθώριο πρόσφυσης που είναι υψηλό, θα σε προκαλέσει να μείνεις στο γκάζι μέσα στη στροφή. Αν το κάνεις, η τροχιά θα ανοίξει και η ουρά θα γλιστρήσει -πισωκίνητο γαρ- μέχρι τα ηλεκτρονικά να αναλάβουν δράση. Κοντολογίς, το 85άρι Elroq απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί βαρετό. Δεν μπορεί όμως ούτε να χαρακτηριστεί fun-to-drive. Όσο χαμηλό κι αν είναι το κέντρο βάρος του, οι 2,1 τόνοι που ζυγίζει δεν κρύβονται εύκολα, τόσο στο δυνατό φρενάρισμα με το τιμόνι να ετοιμάζεται σε πάρει γωνία όσο και στις στροφές υπό σημαντική πίεση.
Το κιβώτιο μονής σχέσης υποστηρίζει ρύθμισης ανάκτησης ενέργειας, επιλέγοντας το «Β», από τον μικρό και κομψό λεβιέ. Τα επίπεδα ανάκτησης, τρία τον αριθμό, ρυθμίζονται εύκολα από τα paddles πίσω από το τιμόνι. Δεν πρόκειται για σύστημα one pedal, αλλά μειώνει την επαφή σου με το πεντάλ του φρένου. Και τις διορθώσεις που τυχόν θα έκανες με αυτό.
Αυτό που επίσης παρατηρήσαμε κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος είναι πως το τιμόνι του κόβει αρκετά. Αν συνυπολογίσουμε και τις κόμπακτ διαστάσεις, τότε έχουμε να κάνουμε με ένα άκρως ευέλικτο C-SUV, με κύκλο στροφής στα 9,3 m
Το Škoda Elroq είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρεις εκδόσεις (50, 85 και 85 First Edition) σε δελεαστική τιμή. Η βασική έκδοση, με τους 170 ίππους ξεκινά από τις €34.500. Αν αφαιρέσουμε την κρατική επιδότηση, η τιμή διαμορφώνεται στις €25.500, νούμερο πολύ καλό για καλά εξοπλισμένο C-SUV. To 85, ύστερα από την επιδότηση κοστίζει €35.500, με την 85 First Edition να φτάνει τις €42.800. Είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στον διαμορφωτή της Škoda, με τα πρώτα αυτοκίνητα να αναμένονται στην Ελλάδα τον Απρίλιο.
Η πρώτη γεύση που μας άφησε το Elroq είναι το δίχως άλλο γλυκιά, μιας και έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο που κάνει πολύ καλά τα βασικά και όχι μόνο. Εκ πρώτης, μοιάζει σφόδρα ικανό να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες του χρήστη, τη στιγμή που οι χώροι του καλύπτουν και με το παραπάνω τις ανάγκες μια οικογένειας.
Škoda Elroq 85 | |||
---|---|---|---|
Τι λέει το DRIVE | Το ολοκαίνουργιο Škoda Elroq αποτελεί με το «καλημέρα» μια ολοκληρωμένη πρόταση στην κατηγορία των C-SUV, με χώρους και τιμή που χωρίς δεύτερη σκέψη το κάνουν ελκυστικό. | ||
Τιμή | Από €34.500 (€25.500 με επιδότηση το 50) | ||
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ | |||
Τεχνολογία | EV, ηλεκτρικό σύγχρονο μοτέρ μόνιμου μαγνήτη, μπαταρία ιόντων λιθίου 82 kWh (77 ωφέλιμη), αρχιτεκτονική 400V, κίνηση πίσω, κιβώτιο μιας σχέσης | ||
Απόδοση | 286 PS, 545 Nm | ||
Διαστάσεις | 4.488 x 1.884 x 1.625 mm | ||
Χώρος αποσκευών | 470-1.580 lt | ||
Βάρος | 2.119 kg | ||
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ | |||
0-100 km/h | 6,6" | ||
Τελική ταχύτητα | 160 km/h | ||
Μέση κατανάλωση* | 20,2 kWh /100 km | ||
Aυτονομία* | 380 km | ||
ΦΟΡΤΙΣΗ | |||
DC, 175 kW, 10-80% | 28 λεπτά | ||
AC, 11 kW, 0-100% | 8,15 ώρες | ||
Μέτρηση DRIVE | |||
Φωτογραφίες Škoda |