Πωλείται πρωτότυπο Shelby G.T. 350 1966

Πωλείται πρωτότυπο Shelby G.T. 350 1966

Το πρώτο πρωτότυπο της Shelby G.T. 350 διέθετε βινίλ οροφή, πρόκριμα της αντίστοιχης εργοστασιακής οψιόν. Και ήταν μόνο μία. Εξ ου και η αξία της.

Όπως συμβαίνει με κάθε μοντέλο, το πρωτότυπό του προηγείται. Και αν το αυτοκίνητο προοριζόταν για κάτι πολύ πιο ειδικό από τα άλλα της σειράς, τότε στην πρωτότυπη μορφή του μπορεί να αξίζει ένα σκασμό χρήματα.

Αυτό ακριβώς συμβαίνει λοιπόν με την G.T. 350 που η Shelby American αποφάσισε να την δώσει αυτό το προαιρετικό στοιχείο. Έτσι έστειλε το πρωτότυπο του 1966 στην ACME Auto Headlining στο Long Beach, στην Califronia, για να της τοποθετήσει μπλε βινίλ οροφή.

Η πρωτότυπη Shelby GT350 θα δημοπρατηθεί στη δημοπρασία του Scottsdale του οίκου Barrett-Jackson τον Ιανουάριο. Και φυσικά το αυτοκίνητο με σασί #SFM6S001 είναι «Concours» και φουλ πιστοποιημένο από το SAAC Shelby American World Registry ότι αρχικά και κυρίως χρησιμοποιήθηκε για δοκιμές κατά τη διάρκεια του προγράμματος εξέλιξης πριν από 50 χρόνια.

Το αυτοκίνητο ξεκίνησε τη ζωή του ως μια Wimbledon White K-Code Mustang, ερχόμενο από τη Ford με τo φανταχτερό πακέτο «Pony» για την καμπίνα. Και είναι η επίσης η μόνη GT350 με αυτό τον έξτρα εξοπλισμό. Φυσικά, το αυτοκίνητο φορά τον 289ci V8 (4.736 cc), ταιριασμένο με 4άρι χειροκίνητο σασμάν της Borg Warner και άλλες αναβαθμίσεις σε σασί και ανάρτηση. Εδώ να σημειώσουμε ότι το μοτέρ είναι ένα 289 HiPo (High Performance) που αναβάθμιζε επιπλέον ο Carroll Shelby μεταξύ 1965 και 1969. Έτσι με σπέσιαλ πολλαπλή εξάτμισης, αλουμινένια πολλαπλή εισαγωγής Tri-Y και μεγαλύτερο καρμπιρατέρ Holley ανέβαζε ισχύ στους 310 PS στις 6.000 rpm αντί των 275 PS που έβγαζε ο στοκ 289 HiPo. Νούμερα που της έδιναν επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,8” και τελική ταχύτητα πάνω από 200 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby Mustang, η ανέκδοτη αρχή μιας μεγάλης πορείας [video]



Η συγκεκριμένη G.T. 350 ήταν και το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε από τη Shelby American για τις φωτογραφίες στις μπροσούρες της εταιρείας, αλλά και σε διάφορα υλικά του μάρκετινγκ. Παρέμεινε δε ως demo car μέχρι το 1968, οπότε και πουλήθηκε. Το 2011, αποκαταστάθηκε πλήρως στην εργοστασιακή κατάστασή του και έκτοτε έχει οδηγηθεί ελάχιστα.

 

Ο οίκος Barrett-Jackson δεν έχει δώσει εκτίμηση για το πού θα κυμανθεί η πλειοδοσία, αλλά με τις G.T. 350 της σειράς πιάνουν $250 χιλιάρικα, αυτό το σπάνιο και μοναδικό κομμάτι μπορεί να πιάσει ακόμα και μισό εκατομμύριο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube