Xiaomi YU7, ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη με αυτονομία 835 km

Xiaomi YU7, ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη με αυτονομία 835 km

Μία νέα πισωκίνητη έκδοση του Xiaomi YU7 αυξάνει την αυτονομία σε δυσθεώρητα ύψη.

Xiaomi YU7

Το δεύτερο μοντέλο του κινεζικού κολοσσού τεχνολογίας καταφτάνει με δόξα και τιμή. Ονομάζεται Xiaomi YU7 και όπως ακριβώς και το SU7, η φήμη του προηγείται της άφιξής του.

Καθώς η μπερλίνα έχει ήδη ξεπεράσει τις υψηλότερες προσδοκίες, το Xiaomi YU7 θέτει τον πήχη στο υψηλότερο δυνατό σημείο: Βάζοντας στο στόχαστρο το Model Y. Θυμίζουμε ότι το crossover του Elon Musk ήταν το πιο καλοπουλημένο μοντέλο παγκοσμίως -ανεξαρτήτως καυσίμου- τις δύο προηγούμενες χρονιές.

Όταν θες να γίνεις ο καλύτερος, οφείλεις να εκθρονίσεις τον ηγέτη

Xiaomi YU7

Για να τα καταφέρει, το Xiaomi YU7 θέλει να κάνει ό,τι και το Tesla, απλώς καλύτερα. Ενώ λοιπόν μας συστήθηκε με αυτονομία 770 km -πάντα κατά το αισιόδοξο κινεζικό CTLC, τώρα οι Κινέζοι ετοιμάζουν μια έκδοση με ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία.

Θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα 320 ίππων και κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς αντί για τετρακίνηση. Ακριβώς όπως η Tesla κυκλοφορεί πισωκίνητο Long Range. Με αυτό τον τρόπο, το Xiaomi θα μπορεί να διανύσει έως 835 km με μία φόρτιση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi YU7, πρώτες φωτογραφίες της κινεζικής Purosangue

Νούμερο που είναι 65 km μεγαλύτερο από το 4κίνητο YU7 και 116 km ανώτερο από το μέγιστο που μπορεί να ταξιδέψει ένα Model Y. Τουλάχιστον στην Κίνα, όπου το Long Range συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση.

Αντιθέτως, στην ελληνική αγορά, το ανανεωμένο Model Y έρχεται και ως πισωκίνητο με τη μεγάλη μπαταρία. Έκδοση που είναι κατά 36 km πιο ταξιδιάρα από την τετρακίνητη -κατά το πιο αυστηρό πρωτόκολλο δοκιμών WLTP.

Xiaomi YU7

Αλλά το Xiaomi δεν επαφίεται μόνο στην αυτονομία για να προσπεράσει τον άξιο αντίπαλο. Αναμένεται να προσφέρει το 800-βολτο ηλεκτρικό σύστημα από τη βασική έκδοση. Το οποίο θα του επιτρέpει να προσθέtει έως και 200 km αυτονομίας σε μόλις πέντε λεπτά φόρτισης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κινέζος σμπαράλιασε Xiaomi SU7, τον έσωσε, αγόρασε δεύτερο

Στην περίπτωση του SU7, οι ταπεινότερες εκδόσεις αρκούνται σε 400-βολτη διάταξη. Όπως άλλωστε και όλα τα Model Y.

Επιπροσθέτως, θα προσφέρει ψηφιακό πίνακα οργάνων μπροστά από τον οδηγό, φυσικούς διακόπτες και Head-Up Display. Τη στιγμή που το Tesla τα έχει όλα συγκεντρωμένα στην κεντρική οθόνη. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube