WRC: Ανοικτοί λογαριασμοί στο χώμα της Αργεντινής

WRC: Ανοικτοί λογαριασμοί στο χώμα της Αργεντινής

Ο πέμπτος γύρος του WRC είναι έτοιμος να ξεκινήσει στη μακρινή Αργεντινή, εκεί όπου το χώμα θα διαδεχτεί την άσφαλτο της Κορσικής.

Και αν στην Κορσική η σειρά εκκίνησης ευνοούσε τον πρώτο, εδώ δεν θα είναι το ίδιο με το οδόστρωμα να περιλαμβάνει και σκληρές και μαλακές επιφάνειες και τους διεκδικητές του τίτλου να πρέπει να αγωνιστούν κόντρα σε πιο αντίξοες συνθήκες.

Ο Ogier, μετράει ήδη 3 νίκες σε 4 αγώνες και έχει παγιώσει μια διαφορά από τους διώκτες του οι οποίοι θα προσπαθήσουν στον ιδιαίτερο αυτόν αγώνα να κλείσουν την ψαλίδα από τον Γάλλο, στην ομάδα του οποίου θα υπάρχουν δύο ακόμη αυτοκίνητα με τους Evans και Sunninen.
Η παράδοση πάντως δεν είναι υπέρ του Ogier, ο οποίος δεν έχει κερδίσει ποτέ αυτόν τον αγώνα, κάτι που ίσως τον πεισμώσει για να πιέσει παρά το γεγονός ότι έχει το μειονέκτημα να ξεκινά πρώτος και να καθαρίζει το δρόμο. Κατά τα λοιπά ο Evans θα έχει και πάλι στο δεξί μπάκετ  τον Daniel Barrit, την ώρα που ο Sunninen θα κάνει την παραθενική του εμφάνιση στον συγκεκριμένο αγώνα με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει.

Argentina Ford

Στη Hyundai που είναι επικεφαλής στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, οι Thierry Neuville, Andreas Mikkelsen και Dani Sordo, θα προσπαθήσουν ο καθένας από τη δική του σκοπιά να κρατήσουν την παράδοση που θέλει την ομάδα να μετρά δύο συνεχόμενες νίκες στην Αργεντινή με τους Hayden Paddon και Thierry Neuville.
Το ζητούμενο είναι ο Βέλγος να ξεφύγει από το άγχος του και ο Mikkelsen να αποδώσει όσα μέχρι τώρα δεν μπόρεσε στο μπάκετ του i20 WRC.

Την ίδια στιγμή ο Tommi Makinen θα παρατάξει στην εκκίνηση τρία Yaris WRC με τους Jari Matti Latvala, Ott Tanak, Esappekka Lappi.  Ο Latvala έχει μεν στο ενεργητικό του νίκη στον συγκακριμένο αγώνα, όμως έχει και το άγχος των δύο ομόσταυλών του που σε πολλές περιπτώσεις μέχρι τώρα έχει αποδειχθεί ταχύτεροι από αυτόν. Ειδικά ο Tanak   δείχνει να έχει προσαρμοστεί πλήρως στο νέο αυτοκίνητο, ενώ ο Lappi θα πάρει το βάπτισμα του πυρός στον συγκεκριμένο αγώνα.  

Argentina Toyota

Τέλος, στη Citroen θα έχουν τους Kris Meeke και Craig Breen να διεκδικήσουν τη διάκριση με τον Khalid Al Qassimi να οδηγεί το τρίτο αυτοκίνητο. Αυτός που αναμένεται να έχει το περισσότερο άγχος είναι ο Meeke  που έχει στο ενεργητικό του και μια νίκη στον αγώνα και που διακαώς επιθυμεί μια καλή εμφάνιση δίχως λάθη, ενώ μια ενδεχόμενη νίκη θα τον βάλει στην τροχιά διεκδίκησης του τίτλου.

Κατά τα λοιπά ο αγώνας, λόγω και της μεγάλης απόστασης από την Ευρώπη θα έχει  μόλις 30 συμμετοχές, ενώ το επίκεντρό του θα είναι η πόλη Villa Carlos Paz.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίασή του, θα υπάρχουν πολλές αλλαγές σε σχέση με  πέρυσι με αρκετές από τις ειδικές διαδρομές να έχουν ανάποδη φορά.
Τέλος να σημειώσουμε για τους λάτρεις της στατιστικής πως τα τελευταία χρόνια έχουμε πέντε διαφορετικούς οδηγούς που έχουν ανέβει στο πιο ψηλό σκαλί του βάθρου, με τον Ogier όπως προείπαμε, να μην έχει πανηγυρίσει ποτέ νίκη

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube