Ένα VW Golf GTI Clubsport S με 480 άλογα

Ένα VW Golf GTI Clubsport S με 480 άλογα

Χρειάζονται πολλά πράγματα και πολύ δουλειά για να ανεβάσεις τόσο ένα Golf GTI Clubsport S, έτσι ώστε να κάνει 0-100 m/h σε 4,5”.

To Volkswagen Golf GTI Clubsport S είναι ήδη το ταχύτερο προσθιοκίνητο στο Nürburgring Nordschleife, και μάλιστα «δύο» φορές, αλλά οι βελτιωτές στην B&B Automobiltechnik προσφέρουν μια σημαντική αναβάθμιση ισχύος, αν ενδιαφέρεσαι νε κερδίσεις ακόμα μερικά δεκατάκια στο γύρο. Και μάλιστα, ο Γερμανός βελτιωτής δεν έμεινε μόνο στο μοτέρ.


Σε στοκ τριμ, το Golf GTI Clubsport ανεβάζει 265 άλογα που φτάνουν τα 290 για δέκα δευτερόλεπτα στο overboost. Το S ανεβάζει άλλα 20 PS, φτάνοντας τα 310. Η B&B Automobiltechnik το πήγε ακόμα μακρύτερα ανεβάζοντας την ισχύ στο δυσθεώρητο ύψος των 480 αλόγων, με τη ροπή να ξεπερνά τα 62 χιλιογραμμόμετρα!

Ο βελτιωτής λέει ότι η αναβάθμιση ισχύος καθιστά ικανό το Volkswagen Golf GTI Clubsport S να γράφει 4,5” για το 0-100 km/h έναντι των 6,3” του στοκ. Το τελευταίο χρειάζεται 22,5” για τα 200 km/h από στάση, ενώ το «δικό» μας μόλις 12,8”, ενώ του έχει αφαιρεθεί και ο ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας κι έτσι το αυτοκίνητο πιάνει στην ευθεία τα 285 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Audi δεν έχει RS1, έχει όμως η Β&Β

H B&B Automobiltechnik τοποθετεί επιπλέον και μια σειρά από εξαρτήματα έναντι 12.950 ευρώ για να πετύχει ή να υποστηρίξει όλα τα παραπάνω. Μια τροποποιημένη εισαγωγή στέλνει περισσότερο οξυγόνο στο επίσης αναβαθμισμένο τούρμπο και ένα μεγαλύτερο ψυγείο για τον αέρα της υπερπλήρωσης επιτρέπει στο σύστημα να ανεβάσει πρόσθετη πίεση. Φυσικά μέσα στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται τρόμπα βενζίνης μεγαλύτερης χωρητικότητας και βελτιωμένα μπεκ για να μην πεινάσει το μοτέρ όσο εσύ πιέζεις. Το πακέτο ολοκληρώνεται νέα εξάτμιση με σπορ καταλυτικό μετατροπέα που μειώνει το back pressure. Προαιρετικά, αλλά σφόδρα συνιστώμενο από την B&B Automobiltechnik είναι ένα πρόσθετο ψυγείο λαδιού που χρεώνεται 1.298 ευρώ.

Για τους ενδιαφερόμενους που θα ήθελαν να ξοδέψουν λιγότερα, η B&B Automobiltechnik προσφέρει επίσης για το Clubsport αναβάθμιση που ανεβάζει την ισχύ στους 360, στους 385 και στους 430 PS. Σε όλα τα κιτ αφαιρείται ο ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας, ενώ αναβαθμίζεται και το λογισμικό του αυτομάτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη –αν έχει τέτοιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θες Audi RS3 που να γράφει 3,3" στο 0-100 km/h;

Η B&B Automobiltechnik για να υποστηρίξει όλο αυτό το ιπποφορβείο βελτιώνει έτι περεταίρω το «ακονισμένο» πάτημα του Clubsport, με κύριο συστατικό το κιτ ελατηρίων που κατεβάζει το ύψος ανάρτηση κατά τρεις πόντους. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνδυάσουν το πακέτο με αμορτισέρ KW V3 που δίνουν επιπλέον έλεγχο στην αναπήδηση, στο ριμπάουντ και στο ύψος. Την επιπλέον δύναμη στο φρενάρισμα φροντίζουν, οι επίσης έξτρα τοποθετούμενοι εμπρός δίσκοι των 342 mm που χωρούν πίσω από τις στοκ ζάντες του αυτοκινήτου. Για να περάσεις βέβαια στα ακόμα μεγαλύτερα φρένα που προσφέρει η B&B Automobiltechnik, με διάμετρο δίσκων τα 370 mm, χρειάζονται το ελάχιστο 19άρες ζάντες.

Πάντως, στην πιο πλήρη βερσιόν του, θα θέλαμε να δούμε το VW Golf GTI Clubsport S της B&B Automobiltechnik να γυρίζει στο Ring για να συγκρίνουμε το χρόνο του με αυτόν του στοκ.

[Πηγή B&B Automobiltechnik]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube