Ποια τεχνολογία της BYD θα δανειστεί η Toyota Corolla PHEV;

Ποια τεχνολογία της BYD θα δανειστεί η Toyota Corolla PHEV;

Toyota και BYD συνεργάζονται στενά τα τελευταία χρόνια, με φόντο την ηλεκτροκίνηση. Ηλεκτροκίνηση όμως δεν σημαίνει αποκλειστικά EV. Στο πλαίσιο αυτό, οι δύο κολοσσοί θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για την Toyota Corolla PHEV.

Toyota Corolla

Το ότι η Toyota Corolla αναμένεται να αποκτήσει plug-in hybrid έκδοση δεν είναι κάτι που ακούμε πρώτη φορά. Αυτό όμως που μαθαίνουμε, είναι πως θα υιοθετήσει την τεχνολογία DM-i της BYD, με την εκτιμώμενη αυτονομία να ξεπερνά τα 2.000 km!

Τα οφέλη ανάμεσα στη συνεργασία των BYD και Toyota είναι προφανή και για τις δύο πλευρές. Από τη μία η BYD επεκτείνει τις δραστηριότητές της πέραν της κινεζικής αγοράς και από την άλλη η Toyota αποκτά πρόσβαση στην τεχνογνωσία ενός εκ των κορυφαίων κατασκευαστών ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η plug-in hybrid Toyota Corolla αναμένεται να ντεμπουτάρει το 2026, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία DM-i της BYD

Toyota Corolla

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτροκίνηση, μια επένδυση για το μέλλον του πλανήτη

Η συνεργασία τους όμως δεν περιορίζεται μόνο στα EV. Αλλά θα επεκταθεί και στο πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο παγκοσμίως. Που δεν είναι άλλο από την Toyota Corolla. Με την επαναφορτιζόμενη υβριδική εκδοχή του ιαπωνικού best-seller να αναμένεται να κάνει ντεμπούτο το 2026, ακολουθώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία της νέας γενιάς του Toyota Prius.

Κάτω από το καπό πιθανότατα θα τοποθετηθεί για πρώτη φορά ο νέος 1.500άρης βενζινοκινητήρας για τον οποίο η ιαπωνική φίρμα συνεργάζεται με τις Subaru και Mazda. Όπως μεταδίδουν ιαπωνικά μέσα ενημέρωσης, ο συγκεκριμένος κινητήρας νέας γενιάς αναμένεται να αποδίδει περί τους 130 ίππους, ενώ θα είναι κατάλληλος και για τα νέα υβριδικά μοντέλα της Toyota.

Όσον αφορά τις ισχυρότερες, υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις αναμένεται να αποδίδουν 180 ίππους, αντικαθιστώντας τους 2λιτρους και 2,5λιτρους κινητήρες της τρέχουσας γενιάς. Με τις πληροφορίες να θέλουν τον νέας γενιάς κινητήρα να βελτιώνει τη θερμική απόδοση κατά 5% σε σύγκριση με τους κινητήρες που χρησιμοποιεί η Toyota στα τρέχοντα μοντέλα της. Θυμίζουμε άλλωστε πως η BYD είχε ανακοινώσει πριν από μερικούς μήνες πως είδε νούμερα της τάξης του 46,06% για τον 1.500άρη PHEV κινητήρα 5ης γενιάς της.

Toyota Corolla

Για τα ηλεκτρικά συστήματα (ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες) υπεύθυνη θα είναι κινεζική φίρμα. Δεν γνωρίζουμε ακόμα λεπτομέρειες γύρω από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της Toyota Corolla PHEV, ωστόσο πηγές του εξωτερικού κάνουν λόγο για την ύπαρξη μπαταρίας φωσφορικού σιδήρου λιθίου χωρητικότητας 18,3 kWh. Κάτι που σημαίνει πως με το ρεζερβουάρ φουλαρισμένο και την μπαταρία πλήρως φορτισμένη η plug-in hybrid Corolla θα μπορεί να διανύσει πάνω από 2.000 km.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube