MR2 φοράει μούτρα από Toyota Celica. Λαμπρή ιδέα ή εμετός;

MR2 φοράει μούτρα από Toyota Celica. Λαμπρή ιδέα ή εμετός;

Αγόρασε MR2 για την πίσω κίνηση και το μοτέρ στο κέντρο, αλλά ήθελε και την Toyota Celica. Ε, δεν είναι καλό να μένουν τέτοια απωθημένα.

Ο Akio Toyoda ζητά απεγνωσμένα την επιστροφή της Toyota Celica και πράγματι ανά διαστήματα, η επί μακρόν φημολογούμενη νεκρανάστασή της απασχολεί την επικαιρότητα.

Ένας Βρετανός, κάτοχος MR2, δεν μπορούσε να περιμένει άλλο πότε η ιαπωνική εταιρεία θα δεήσει να παρουσιάσει τη νέα γενιά κι αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του. Μετέτρεψε το κεντρόμηχανο ρόουντστέρ του έτσι, ώστε το μπροστινό μέρος να μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο από την Toyota Celica της ίδιας εποχής.

Όταν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε Celica και MR2, τα πράγματα δεν είναι καθόλου εύκολα

Toyota Celica

Η κατασκευή ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2024 κι είναι ακόμη ημιτελής. Φαίνεται άλλωστε από τους αρμούς στο μπροστινό καπό και στα φτερά. Ο «μερακλής» ιδιοκτήτης υπεραμύνεται, λέγοντας ότι όταν έχεις περιορισμένα κεφάλαια χωρίς να έχεις πρόσβαση σε κλειστό χώρο για να εργαστείς, η διαδικασία καθυστερεί. Υπόσχεται όμως ότι στην τελική της μορφή, η «MR-Celica» θα έχει διορθώσει τα προβλήματα νεότητας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μερακλής φτιάχνει κλασική Lancia με βάση το Mazda MX-5

Σίγουρα τον δυσκολεύει και το γεγονός ότι η Celica είναι 40 mm φαρδύτερη μπροστά από το MR2. H Toyota Celica (1999-2006) και το MR2 (2000-2007) παρήχθησαν ταυτόχρονα, επομένως υπάρχει κάποια συσχέτιση στη σχεδιαστική ταυτότητα της ιαπωνικής μάρκας. Ένα άλλο κοινό χαρακτηριστικό μεταξύ των δύο μοντέλων είναι ο κινητήρας VVTi των 1,8 lt, ο οποίος απέδιδε πέριξ των 140 ίππων. Ωστόσο, οι ομοιότητες τελειώνουν εκεί.

Toyota Celica

Η Celica είναι ένα 2+2 κουπέ με κινητήρα και κίνηση εμπρός, ενώ το MR2 ένα διθέσιο ρόουντστερ με κινητήρα στο κέντρο και κίνηση στους πίσω τροχούς. Ως εκ τούτου, οι αναλογίες τους είναι τελείως διαφορετικές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hyundai Coupé, το μπερδεύεις με γνήσια Toyota Celica GT-Four

Παρόλα αυτά, δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις το αποτέλεσμα τελείως παράταιρο. Η «μουσούδα» της Celica εκλεπτύζει τη συνολική εμφάνιση, η οποία θα ήταν ακόμα πιο εύπεπτη, αν το αμάξωμα ήταν σωστά φινιρισμένο. Κι αν απουσίαζε η τεράστια αεροτομή από Subaru Impreza. Ανυπομονούμε να δούμε το αυτοκίνητο ολοκληρωμένο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube