Επιτέλους, η BMW 1 Series αποκτά τη μάσκα που της αρμόζει
Η BMW 1 Series πρώτης γενιάς δεν ήταν ποτέ το πιο όμορφο μοντέλο του πλανήτη, αλλά τώρα ενστερνίζεται τη μόδα της τεράστιας μάσκας.
Η BMW 1 Series πρώτης γενιάς, η λεγόμενη Ε87, πρωτοκυκλοφόρησε πριν από 20 χρόνια κι έφερε άλλον αέρα στην κατηγορία. Κυρίως με την κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ ήταν διαθέσιμη ως 3θυρο και 5θυρο χάτσμπακ, αλλά και κουπέ και κάμπριο.
Τώρα, μία αγγελία για μια BMW 1 Series που πωλείται στην Τανζανία μάς κάνει να θαυμάσουμε την εφευρετικότητα του Αφρικανού ιδιοκτήτη. Και τη λαχτάρα του να ενσωματώσει τη νέα σχεδιαστική τάση της γερμανικής εταιρείας, με τη μάσκα να μεγενθύνεται και να μοιάζει με πελώρια νεφρά.
Ποιος είπε ότι χρειάζεται να πληρώσεις μια περιουσία για να αποκτήσεις την τεράστια μάσκα της BMW; Λίγη φαντασία αρκεί!
Η μάσκα «νεφρά» έχει διχάσει τους φίλους του Μονάχου, αλλά προφανώς ο Τανζανός κάτοχος ανήκει σε αυτούς που ψηφίζουν αναφανδόν υπέρ των θηριωδών ανοιγμάτων. Έχει βάψει μάλιστα τις κάθετες γρίλιες στα χρώματα της BMW M, ώστε να προσομοιάζει όσο περισσότερο γίνεται στη Μ3 γενιάς G80.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς θα ήταν η BMW 1 Series τη δεκαετία του 1980;
Σε εκείνη βέβαια, οι γρίλιες στη μάσκα είναι οριζόντιες, ενώ εδώ είναι κάθετες. «Λεπτομέρειες» θα πεις και θα έχεις δίκιο. Το μάτι θα πέσει στους αρμούς, που αποκαλύπτουν ότι πρόκειται για μετατροπή κι όχι γνήσιο προϊόν.
Οι γυαλιστερές μαύρες ζάντες αλουμινίου κι οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων δένουν οπτικά το σύνολο. Περιέργως, το πίσω μέρος δεν φέρει κάποια αλλαγή, θα περιμέναμε μια αεροτομή οροφής.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η BMW 1 Series θα συνεχίσει ως ηλεκτρική
Όχι πως η BMW 1 Series τη χρειάζεται. Καθώς πρόκειται για την έκδοση 116i, ο ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος των 1,6 lt αποδίδει 122 ίππους και 160 Nm. Με τα 100 km/h από στάση να απαιτούν πάνω από 10”.
Η αγγελία δεν φαίνεται και πολύ έμπιστη. Αναφέρει ότι η Ε87 είναι μοντέλο του 2020, ενώ σταμάτησε να παράγεται το 2013. Άντε μετά να πιστέψεις τα μόλις 80.000 km. Η αναφορά στον κυβισμό του κινητήρα ως 1.500 cc είναι ψήγμα μπροστά στα υπόλοιπα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε στο Μόναχο τη νέα BMW 1 Series, νέα και καλύτερη
Πάντως, η τιμή των €4.300 δεν είναι διόλου παράλογη για τα ελληνικά δεδομένα. Κοστίζει όσο η δεύτερη φθηνότερη 116i στο car.gr. Αν δεν σε προβληματίζει το τιμόνι στα δεξιά, ευχόμαστε «καλοτάξιδη»!