Η GT3 RS της Manthey Racing δεν έχει πίσω παρμπρίζ

Η GT3 RS της Manthey Racing δεν έχει πίσω παρμπρίζ

Τα πίσω παρμπρίζ είναι υπερεκτιμημένα, λέει η Manthey Racing και το καταργεί από την Porsche 992 GT3 RS.

Από τη στιγμή που η Porsche κυκλοφόρησε την ανανεωμένη 911 GT3 τον περασμένο μήνα, τώρα αναμένουμε τη φρεσκαρισμένη GT3 RS. Αλλά προτού συμβεί αυτό, η Manthey Racing εμπλουτίζει την απερχόμενη έκδοση Rennsport με ένα εργοστασιακό αεροδυναμικό body-kit.

Οι αναβαθμίσεις φέρουν την έγκριση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και δεν ακυρώνουν την εργοστασιακή εγγύηση της 911 GT3 RS. Θυμίζουμε ότι η Porsche κατέχει το 51% της Manthey Racing από τα τέλη του 2013. Η σημαντικότερη αλλαγή αφορά την αποπομπή του πίσω παρμπρίζ. Έχει αντικατασταθεί από ένα κατά 25% ελαφρύτερο κάρμπον πάνελ με κεραία «καρχαρία» που προέρχεται από την αγωνιστική 963 LMDh.

Η Manthey Racing εστιάζει στην αεροδυναμική και στο στήσιμο, ενώ δεν ασχολείται καθόλου με τη βελτίωση του κινητήρα

Porsche 992 GT3 RS

Το γιγάντιο αεροδυναμικό βοήθημα συνδυάζεται με έξι επιπλέον μικρότερα πτερύγια τοποθετημένα στην οροφή. Ο ρόλος τους είναι να απομακρύνουν τον ζεστό αέρα που βγαίνει από τα μπροστινά ψυγεία, έτσι ώστε οι εισαγωγές του μοτέρ πίσω να αντλούν ψυχρότερο αέρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 84χρονη λιώνει στην πίστα 911 GT3 RS και Gallardo [video]

Σε συνδυασμό με τον μεγαλύτερο πίσω διαχύτη και τα αεροδυναμικά καλύμματα στις ζάντες, κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, τα 860 kg downforce της εργοστασιακής GT3 RS αυξάνονται στον τόνο στα 285 km/h.

Porsche 992 GT3 RS

Τα ελατήρια είναι κατά 30% σκληρότερα στον μπροστινό άξονα και 15% στον πίσω. Τα νέα αμορτισέρ ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε τρεις θέσεις, ενώ για τα μοντέλα που φορούν ήδη κεραμικά φρένα, η Manthey Racing προσφέρει αναβαθμισμένα τακάκια.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Συλλεκτική one-off Porsche 911 GT3 RS προς τιμήν του Jo Siffert

Τα καλούδια που μπορούν να παραγγείλουν οι αγοραστές ποικίλλουν από διαφορετικά αυτοκόλλητα και φωτιζόμενα προστατευτικά μαρσπιέ πόρτας από ανθρακονήματα έως έναν γάντζο ρυμούλκησης που δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί σε δημόσιο δρόμο.

Porsche 992 GT3 RS

Δύο χρόνια χρειάστηκαν για να τελειοποιηθεί το πακέτο αναβάθμισης, ενώ χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες ευρωπαϊκές πίστες. Και τι χρόνο έκανε στο Nürburgring; Οι καιρικές συνθήκες δεν έχουν επιτρέψει ακόμα μια ελπιδοφόρα απόπειρα. Ο στόχος είναι να μειωθεί ο χρόνος το 6’ 49” 32 της εργοστασιακής GT3 RS. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 911 GT3 RS λυσσάει στις 9.000 rpm στην Autobahn [video]

Ιδανικά να πλησιάσει το γυρολόγιο του 6 43 30 που επιτεύχθηκε τον Ιούνιο του 2021 από μια προηγούμενη γενιά 911 GT2 RS που φορούσε τα εξαρτήματα Manthey Racing. Στο μεταξύ, οι κάτοχοι της GT3 RS μπορούν ήδη να παραγγείλουν το νέο κιτ προς €76.911 ευρώ μέσω των επίσημων αντιπροσώπων της Porsche. Αν σου φαίνονται πολλά, σκέψου ότι το γερμανικό μοντέλο τιμάται €380.230 στην ελληνική αγορά.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube