M3 Touring με 855 ίππους, ποιος ασχολείται με τη νέα Μ5;

M3 Touring με 855 ίππους, ποιος ασχολείται με τη νέα Μ5;

Άσε τη νέα M5 Touring να ζυγίζει σα νταλίκα, εξαιτίας του επαναφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος. Η M3 Touring της Manhart έχει 100+ παραπάνω ίππους για πολύ μικρότερη μάζα.

Τη στιγμή που η νέα M5 Touring φλερτάρει με τους 2,5 τόνους, η Manhart διατείνεται ότι αν θες μια γρήγορη βάγκον BMW, έχει φτιάξει την κατάλληλη M3 Touring για να σε ξελογιάσει.

Ονομάζεται MH3 800 κι αποδίδει 855 ίππους και 1.090 Nm, κολοσσιαία αύξηση σε σχέση με τους 510 ίππους της εργοστασιακής M3 Touring. Όχι πως η τελευταία είναι αργή, άλλωστε καλύπτει το χιλιόμετρο σε μόλις 20,8”. Αν το νούμερο δεν σου λέει κάτι, σκέψου ότι είναι μόλις 0,6 πίσω από την επίδοση που έκανε κάποτε το πιο ποθητό σούπερκαρ στον κόσμο, η Ferrari F40.

Χάρη στις επεμβάσεις της Manhart, η BMW M3 Touring αποκτά επιδόσεις που κοντράρουν υπεραυτοκίνητα

M3 Touring

Εχθρός του ταχέος; Απλώς το ταχύτερο! Έχουμε δει τι μπορούν να κάνουν οι βελτιωμένες M3 Touring, όπως αυτή που ταπείνωσε κοτζάμ Lamborghini Revuelto. Για να αποδώσει επιπλέον 345 ίππους και 440 Nm, δεν αρκούσε απλώς ένας επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου και παραπάνω πίεση στα τούρμπο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το υβριδικό σύστημα στη νέα BMW M5 ζυγίζει όσο ένα Caterham

Η Manhart ενίσχυσε τα σωθικά του 3λιτρου 6κύλινδρου σε σειρά, φόρεσε ιντερκούλερ της Wagner Tuning, κάρμπον εισαγωγή, εξάτμιση της Remus και δικά της downpipes. Και βέβαια, διαφορετική ECU.

M3 Touring

Παρά τη σημαντική αύξηση της ισχύος, η MH3 800 Touring διατηρεί τα εργοστασιακά κεραμικά φρένα της BMW M, ανέλπιστη ψήφος εμπιστοσύνης στους μηχανικούς του Μονάχου. Ωστόσο, η ανάρτηση έχει ενισχυθεί κατάλληλα με ρυθμιζόμενη καθ' ύψος coilover από την H&R, σε συνδυασμό με κάρμπον μπάρα θόλων για πρόσθετη ακαμψία. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW M3 Touring, ίδιο χρόνο στο 'Ring με το Koenigsegg [video]

Εμφανισιακά, οι χρυσές πινελιές κάνουν όμορφη αντίθεση με το κατάμαυρο αμάξωμα. Ενώ τα ανθρακονήματα ξεπροβάλλουν σε διάφορα σημεία και κάνουν τη διαφορά. Οι ζάντες της Raffa έχουν διαστάσεις 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω. Στην καμπίνα, τα πατάκια της Manhart είναι η ελάχιστη υπενθύμιση ότι δεν οδηγάς το εργοστασιακό μοντέλο. Αν και λίγη παραπάνω πίεση στο γκάζι, θα στο θυμίσει για τα καλά.

M3 Touring

Αν δεν σου αρκούν οι 855 ίπποι, να σε ενημερώσουμε ότι αυτό είναι το Stage 1. Υπάρχουν και Stage 2 και Stage 3 επίπεδα βελτίωσης. Και πόσο κοστίζουν όλα αυτά; Η Manhart δεν ανακοινώνει, μάλλον για να γλιτώσουμε τις καρδιοπάθειες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η BMW M5 Touring επιστρέφει με 727 ίππους κι υβριδικό σύστημα, αλλά το βάρος ξεπερνά τους 2,5 τόνους

Πάντως, το αυτοκίνητο που παρελαύνει στις φωτογραφίες βρίσκεται σε διαδικασία πώλησης και τιμολογείται €211.894, όντας η πρώτη από τις πέντε MH3 800. Μοντέλο του 2023 με 12.500 km.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube