Ένα Dacia Logan καμπριολέ στο μουσείο αυτοκινήτου της Rabat
Άραβες πρίγκιπες και σεΐχηδες έχουν λίγο ή καθόλου όριο σε ό,τι αφορά το αυτοκίνητο.
Το πράγμα το έχουμε δει πλειστάκις. Οι Άραβες κροίσοι δεν έχουν σταματημό, τις περισσότερες φορές και γούστο, όταν αποφασίζουν για τη μετατροπή ενός αυτοκινήτου.
Το φαινόμενο χτυπά κυρίως τα σούπερκαρ όπου περίεργα χρώματα, μετατροπές σε pick-up ή στέισον είναι στην ημερησία διάταξη και με κόστος εκατομμυρίων ευρώ. Χώρια που οι παραγγελίες πέφτουν και για one-off αυτοκίνητα, και εμπρός στο πακτωλό που ρέει, δύσκολα μια εταιρεία ανθίσταται.
Βέβαια υπάρχουν κι εκείνες οι περιπτώσεις που το αυτοκίνητο ούτε σπάνιο είναι, ούτε ακριβό ούτε απαραίτητα με επίτομο pedigree. Όπως αυτό το Dacia Logan καμπριολέ που μπορείς να το βρεις μόνο στο μουσείο αυτοκινήτου της Rabat, στο Μαρόκο.
Δεν είναι σπάνιο τα τιμ των βελτιωτών ή των προετοιμαστών κάθε είδους να τους αρέσει να κόβουν, να ράβουν και να επανασχεδιάζουν υφιστάμενα αυτοκίνητα. Και τελικά να προβαίνουν στην τροποποίηση της αισθητικής φόρμα, έτσι που ο κατασκευαστής του ούτε καν το είχε φανταστεί.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Ferrari 412 και ο Άγγλος... μπογιατζής
Το «κόψιμο» είναι μια ιδιαίτερα διαδομένη περίπτωση τροποποίησης, στην οποία επιδίδονται τόσο οι βελτιωτές όσο και οι ίδιοι οι κατασκευαστές. Το chop top, δηλαδή το κόψιμο της οροφής δεν είναι ασύνηθες ακόμα και ανάμεσα στους δεύτερους, ακόμη κι αν έτσι θα δημιουργηθεί ένα περίεργο, ίσως και περιθωριακό μοντέλο, όπως είδαμε πρόσφατα με το καμπριολέ Evoque της Range Rover.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Για πιο «αξεσουάρ» του αυτοκινήτου θα πλήρωνες €4,3 εκατ;
Αλλά σήμερα δεν έχουμε εμπρός μας ούτε ένα Land Rover ούτε μια Porsche ούτε μια Ferrari. Ωστόσο, για εκείνο που είμαστε ενημερωμένοι είναι ότι το καμπριολέ Logan ανήκει στη συλλογή αυτοκινήτων του σεΐχη Hamand Bin Hamdan Al Nahyan, μέλος της οικογενείας του εμίρη του Abu Dhabi.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Εγκατάλειψε τα εγκόσμια με στιλ με μια Maserati Ghibli
O Hamand, που φυσικά δεν γνώρισε ποτέ του κρίση, είχε συσσωρεύσει όλα αυτά τα χρόνια αμέτρητα αυτοκίνητα στο προσωπικό μουσείο του που τελικά το άνοιξε για το κοινό στη Rabat, στο Μαρόκο. Και ανάμεσα στους διαδρόμους του είναι δυνατόν να συναντήσεις και περίεργα εκθέματα, όπως αυτό το καμπριολέ Dacia Logan, πρώτης γενιάς.
Λοιπόν, τι λέτε; Αξίζει να φιγουράρει στον κατάλογο της Dacia, επίσημα, χωρίς να προκαλέσει σοκ;
[Πηγή caradisiac]