Brabus 800 Adventure XLP: Ένα pick-up παντός εδάφους με 800 PS

Brabus 800 Adventure XLP: Ένα pick-up παντός εδάφους με 800 PS

Το G Wagen μετατρέπεται σε διπλοκάμπινο pick-up με άξονες τύπου portal και τιμή 666.386 ευρώ!

Η Brabus ανακοίνωσε το τελευταίο της δημιούργημα βασισμένο στο G-Wagen, που δεν είναι άλλο από το 800 Adventure XLP - ένα pick-up παντός εδάφους με εντυπωσιακές επιδόσεις που θα έκανε πρεμιέρα στη Γενεύη.

Όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες, το αμάξωμα της Mercedes-AMG G 63 δεύτερης γενιάς έχει δεχθεί σημαντικές επεμβάσεις από τους τεχνίτες και τους μηχανικούς της Brabus. Το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει κατά 500 mm ενώ παράλληλα διατηρήθηκε σταθερή η ακαμψία του πλαισίου τύπου σκάλας, ενώ μια καρότσα προστέθηκε στο πίσω τμήμα. Το συνολικό μήκος φτάνει πλέον τα 5.310 mm (+689 mm σε σχέση με την G 63).

BRABUS 800 Adventure XLP

Πέρα από την επιμήκυνση, το 800 Adventure XLP ξεχωρίζει από το πλήρες wide-bodykit κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και τα επιπλέον εξαρτήματα που ενισχύουν το σκληροτράχηλο χαρακτήρα του. Το αισθητικό πακέτο περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, προεκτάσεις των φτερών (+116 mm σε πλάτος) με ενσωματωμένες εσοχές, φούσκωμα στο καπό με διπλή εισαγωγή αέρα, ανακλινόμενα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, ποδιές από ανθρακονήματα και τετραπλές πλευρικές απολήξεις της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι.

Η προαιρετική σχάρα οροφής με ενσωματωμένα φώτα LED ενισχύει την πρακτικότητα, όπως και το ειδικό κάλυμμα καρότσας. Εκεί βρίσκουμε και ένα drone της γερμανικής εταιρείας Wingcopter το οποίο μπορεί να φτάσει σε ταχύτητες 240 km/h, μεταφέροντας εξοπλισμό και προμήθειες σε δύσβατες περιοχές, με ακτίνα δράσης τα 120 km! Τέλος, το προαιρετικό βαρούλκο μπορεί να τραβήξει έως και 4.500 kg στην απίθανη περίπτωση που θα κολλήσετε κάπου με αυτό το θηρίο.

Brabus

Η ανάρτηση με αρκετά μέρη από αλουμίνιο και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ εξελίχθηκε από την Brabus και σε συνδυασμό με τους άξονες τύπου "portal", αυξάνουν την απόσταση από το έδαφος στα 490 mm. Οι τροχοί Monoblock HD 22" φορούν ελαστικά παντός εδάφους Pirelli Scorpion ATR διαστάσεων 325/55 R22.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο twin-turbo V8 κινητήρας 4,0 λίτρων της AMG, που χάρη στις επεμβάσεις της Brabus (PowerXtra +  kit) αποδίδει 800 PS και 1.000 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων. Σύμφωνα με την εταιρεία, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,8" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210 km/h (λόγω υψηλού κέντρου βάρους και τύπου ελαστικών). Ενδεικτικά, η εταιρεία ανακοινώνει μέση κατανάλωση 14,5 λίτρων και εκπομπές CO2 από 345 g/km.

Brabus

Στην πενταθέσια καμπίνα βρίσκουμε νέες επενδύσεις από υψηλής ποιότητας δέρμα και Alcantara, λεπτομέρειες από αλουμίνιο, ανθρακονήματα και ξύλο βελανιδιάς, ενώ οι αποχρώσεις και τα υλικά μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με τις προτιμήσεις του κάθε αγοραστή.

Η τιμή του "πλούσιου" Brabus 800 Adventure XLP που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι 666.386 ευρώ (προ φόρων). Για όσους θέλουν κάτι πιο οικονομικό βέβαια, υπάρχει και το "βασικό" Brabus 700 Adventure XLP που ξεκινά από τα 389.831 ευρώ (προ φόρων).

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube