Η Opel προσομοιώνει σήμερα τις συνθήκες μετακίνησης του 2035
Το Μηχανολογικό Κέντρο του Rüsselsheim αποκτά πάνω από 160 σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έρευνα πάνω σε μελλοντικές υποδομές φόρτισης.
Το Μηχανολογικό Κέντρο της Opel που βρίσκεται στα κεντρικά της εταιρίας στο Rüsselsheim, πρόκειται να μετατραπεί σε εργαστήριο ηλεκτροκίνησης: σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Kassel, την FLAVIA IT και την PLUG’n CHARGE, δύο εταιρίες που ειδικεύονται στις υποδομές φόρτισης, η Opel θα διεξάγει έρευνες σχετικά με την εξεύρεση ιδανικών λύσεων στον τομέα των δικτύων ηλεκτροδότησης για το μέλλον.
Το τριετές πρόγραμμα με την ονομασία “E-Mobility-LAB Hesse” πρόκειται να υποστηριχθεί από το Υπουργείο Οικονομίας, Ενέργειας, Μεταφορών και Ανάπτυξης του κρατιδίου του Hesse με κονδύλια του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης. Ανταποδοτικά, η Opel θα εγκαταστήσει ένα έξυπνο σύστημα φόρτισης και υποδομών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Μηχανολογικό της Κέντρο. Η εγκατάσταση των πρώτων σταθμών φόρτισης στο εργοστάσιο της Opel στο Rüsselsheim και στο Κέντρο Δοκιμών του Rodgau-Dudenhofen θα ξεκινήσει τους επόμενους μήνες.
Συνολικά θα δημιουργηθούν περισσότεροι από 160 σταθμοί φόρτισης οι οποίοι θα εξυπηρετούν τις ανάγκες φόρτισης του στόλου ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Μηχανολογικού Κέντρου. Εκτεταμένες και μελετημένες προσομοιώσεις πολυάριθμων σεναρίων φόρτισης θα πραγματοποιηθούν με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα σύγκρισης των αποτελεσμάτων τους. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αναπτύχθηκε μαζί με το House of Energy, το “think tank” που ασχολείται με την ενεργειακή μετάβαση του Hesse.
Πρόκειται για έναν ακόμα σταθμό στην πορεία της Opel που αποσκοπεί στην ανάληψη ηγετικού ρόλου στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, κάτι που συνιστά ξεκάθαρο στόχο του στρατηγικού της σχεδίου PACE! Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Rüsselsheim θα διαθέτει στην γκάμα της τέσσερα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι τα τέλη του 2020, τα οποία θα είναι ευχάριστα και χρηστικά στην οδήγηση, και θα προωθήσουν τη ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Έως το 2024, μάλιστα, κάθε μοντέλο της γκάμας Opel θα διατίθεται και σε ηλεκτρική έκδοση.
«H Opel θα είναι ηλεκτρική. Δημιουργούμε τώρα τις απαιτούμενες υποδομές φόρτισης για το Κέντρο Μηχανολογίας μας στο Rüsselsheim και παράλληλα υποστηρίζουμε τις πολιτικές και τις τοπικές Αρχές στη δημιουργία κατάλληλων υποδομών φόρτισης. Ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο: η ηλεκτροκίνηση θα στεφθεί με επιτυχία μόνο αν η εξέλιξη των οχημάτων πηγαίνει χέρι-χέρι με την εξάπλωση των υποδομών φόρτισης» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller.
Το μερίδιο ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Μηχανολογικό Κέντρο του κατασκευαστή θα αντικατοπτρίζει την εικόνα των μετακινήσεων όπως αναμένεται να είναι το έτος 2035. Χάρη σ' αυτό, οι συνεργάτες του προγράμματος θα αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις στον τομέα της ηλεκτρικής φόρτισης και στις απαιτήσεις εξάπλωσης του δικτύου. Το ρεύμα και ο χρόνος φόρτισης έχουν προσαρμοστεί με γνώμονα την ιδιαίτερη χρήση των υπό εξέλιξη αυτοκινήτων με τη βοήθεια ενός έξυπνου συστήματος ελέγχου. Οι έξυπνες υποδομές θα εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη φόρτιση όλου του στόλου παρά τις υψηλές ενεργειακές απαιτήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και όλο αυτό με την ελάχιστη δυνατή εξάπλωση του υπάρχοντος δικτύου ηλεκτροδότησης.
«Η ενεργειακή μετάβαση έχει ξεκινήσει, αυτό που χρειαζόμαστε τώρα είναι να κάνουμε το επόμενο βήμα στον τομέα των μεταφορών, ειδικά στο κρατίδιο του Hesse όπου περίπου το μισό της ενεργειακής ζήτησης απορρέει από τις μεταφορές. Γι' αυτό ακριβώς προωθούμε την ηλεκτροκίνηση σε συνάρτηση, μεταξύ άλλων, με την ευρεία υποστήριξη των υποδομών φόρτισης. Είναι μεγάλη μας χαρά που ένας κατασκευαστής από το Hesse όπως η Opel, θα παίζει ηγετικό ρόλο και θα καινοτομεί στην ανάπτυξη των μεταφορών του αύριο» δήλωσε ο Tarek Al-Wazir, Αναπληρωτής Πρωθυπουργός του Ομόσπονδου Κρατιδίου του Hesse.
Επιπλέον, ένας μεγάλος συσσωρευτής, ο οποίος θα επαναχρησιμοποιεί μπαταρίες του Opel Ampera για την προσωρινή συσσώρευση ηλεκτρικής ενέργειας, θα εγκατασταθεί στο Κέντρο Δοκιμών του Rodgau-Dudenhofen. Αυτή η σταθερή εφαρμογή “δεύτερης ζωής”, όπως αποκαλείται, αποσκοπεί στην ελάφρυνση των φορτίων αιχμής και στη σταθεροποίηση του δικτύου ηλεκτροδότησης. Συνολικά 18 μπαταρίες αυτοκινήτων θα επαναχρησιμοποιηθούν στο συγκεκριμένο συσσωρευτή ο οποίος έχει τη δυνατότητα να παρέχει ηλεκτρισμό για ένα μήνα σε ένα νοικοκυριό τεσσάρων ατόμων.
[Πηγή: Opel]