Ο Mate Rimac ζητά από τη Michelin το ελαστικό των 500 km/h
Μια Bugatti επαληθεύει την ανωτερότητά της και μέσα από τα ρεκόρ, πιστεύει ο Mate Rimac. Και βάζει πλώρη για τα 500 km/h.
Το 2019, η Bugatti ανακοίνωσε ότι θα σταματούσε τα ρεκόρ ταχύτητας από τη στιγμή που ξεπέρασε τα 300 mph (483 km/h). Πέντε χρόνια μετά, ο σημερινός CEO Mate Rimac ορέγεται νέα ανδραγαθήματα.
Πέτυχε ένα την περασμένη εβδομάδα, όταν μια Bugatti W16 Mistral έγινε το ταχύτερο ξεσκέπαστο μοντέλο παραγωγής, καθώς κινήθηκε με 453,91 km/h. Περίπου 34 km/h παραπάνω από την επίσημη τελική ταχύτητα που είχε ανακοινώσει κατά την παρουσίασή της η γαλλική εταιρεία. Φυσικά ο Mate Rimac ήταν εκεί.
Με τα κατάλληλα ελαστικά, η Bugatti θα επιχειρήσει την 500άρα. Ο Mate Rimac θέλει να κυνηγήσει το απλησίαστο
Όταν κατάλαβε ότι οι τεχνικοί που είχε στείλει η Michelin ήταν ακριβώς οι άνθρωποι που είναι υπεύθυνοι για την εξέλιξη των ελαστικών υψηλής ταχύτητας — αγωνιστικών και δρόμου — τους έγινε κολτσίδα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ SSC Tuatara: Πέτσινο το ρεκόρ των 530 km/h; [video]
Τους πολιόρκησε με ερωτήσεις για ποικίλα θέματα, αλλά ο στόχος του ήταν πρόδηλος: «Μπορούμε να βάλουμε το νούμερο "5" μπροστά από την τελική μας ταχύτητα»; Κατά την παρουσίαση της Tourbillon, η Bugatti ανέφερε ότι η τελική ταχύτητά της είναι τα 445 km/h. Νούμερο που κρίνεται εξαιρετικά απαισιόδοξο.
Με 1.800 ίππους από τον ατμοσφαιρικό V16 — μήκους ενός μέτρου παρακαλώ — και τους τρεις ηλεκτροκινητήρες, η Tourbillon είναι ισχυρότερη και πιο αεροδυναμική από την Chiron. Στο κάτω-κάτω, «μια Bugatti πρέπει να καταφέρνει ό,τι δεν μπορούν οι υπόλοιποι».
Κι από τη στιγμή που εξωτικοί κατασκευαστές όπως η Koenigsegg κι η Hennessey έχουν αντίστοιχες φιλοδοξίες, καλύτερα να προσπαθούν να σε μιμηθούν παρά να τους κυνηγάς. Ε, Mate;
Αφότου η Bugatti αποσχίστηκε από τη στοργική αγκαλιά του Ομίλου Volkswagen, η Bugatti δεν έχει πλέον πρόσβαση στις εγκαταστάσεις δοκιμών υψηλής ταχύτητας στο Ehra-Lessien. Εκεί όπου η Veyron κι η Chiron Super Sport σημείωσαν τα ρεκόρ ταχύτητάς τους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hennessey Venom F5 χάνει τον έλεγχο στα 400 km/h, όλα καλά
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να επιστρέψει στο Papenburg, εκεί που έγινε το ρεκόρ της Mistral, ή να επισκεφθεί έναν αεροδιάδρομο. Όπως στο Διαστημικό Κέντρο Κένεντι στη Φλόριντα, εκεί όπου πραγματοποιούν τις προσπάθειές τους η Hennessey κι η SSC. Ή θα μπορούσε να κάνει ό,τι κι η Koenigsegg: Να κλείσει έναν δημόσιο δρόμο για να πραγματοποιήσει τις απόπειρές της.