VW ID. Space Vizzion Concept στο Los Angeles

VW ID. Space Vizzion Concept στο Los Angeles

Ένα ηλεκτρικό station wagon που προορίζεται για την παραγωγή.

Η Volkswagen παρουσίασε στην έκθεση του Los Angeles το ID. Space Vizzion - το έβδομο κατά σειρά πρωτότυπο που βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα MEB του ομίλου και μας προετοιμάζει για ένα νέο μοντέλο παραγωγής.

Σύμφωνα με την Volkswagen, το ID. Space Vizzion συνδυάζει την αεροδυναμική ενός Gran Turismo (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,24 cd) με την ευρυχωρία και την πρακτικότητα ενός SUV.

Το μοντέλο κινείται με τη βοήθεια δύο ηλεκτροκινητήρων με συνδυαστική απόδοση 335 hp - τον βασικό με απόδοση 275 PS στον πίσω άξονα και τον βοηθητικό με απόδοση 101 PS στον εμπρός. Ανάλογα με τις συνθήκες, η κίνηση μεταδίδεται είτε στους πίσω, είτε και στους τέσσερις τροχούς (4Motion). Στην τετρακίνητη λειτουργία με όλη τη διαθέσιμη ισχύ, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 5,4", ενώ για λόγους βελτιστοποίησης της αυτονομίας, η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 175 km/h.

Η μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh χαρίζει αυτονομία έως και 590 km (WLPT) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Με τη βοήθεια ταχυφορτιστή 82 kWh, η μπαταρία ανακτά το 80% της ενέργειάς της σε 30 λεπτά.

Volkswagen ID Space Vizzion

Όπως είχαμε δει και από τα πρώτα σκίτσα, το ID. Space Vizzion έχει αεροδυναμική σιλουέτα station wagon με καμπίνα μετατοπισμένη προς τα εμπρός. Η μάσκα χαρακτηρίζεται από τη λωρίδα LED πάνω από τα λεπτά φωτιστικά σώματα η οποία επεκτείνεται στο προφίλ δημιουργώντας οπτική συνέχεια στις "εικονικές" χειρολαβές. Οι κυψελωτές εσοχές στον προφυλακτήρα που μπλέκονται με τα φώτα ημέρας LED και το άνοιγμα στο καπό βελτιώνουν το συντελεστή οπισθέλκουσας του πρωτοτύπου, με θετικό αντίκτυπο στην αυτονομία του.

Στο προφίλ μια καμπύλη character line αγκαλιάζει τους θόλους των τροχών και η γραμμή της οροφής σε ασημί απόχρωση καταλήγει σε ένα παχύ D-pillar. Το πλαίσιο της πανοραμικής ηλιοροφής είναι βαμμένο σε γυαλιστερή μαύρη απόχρωση δημιουργώντας αντίθεση με το λευκό αμάξωμα. Στο πίσω μέρος βρίσκουμε ενιαία φωτιστικά σώματα, σχετικά χαμηλό κατώφλι του χώρου αποσκευών και στενό παρμπρίζ που σκεπάζεται από αεροτομή.

VW

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια κεντρική οθόνη αφής 15,6" που μοιάζει να αιωρείται, τιμόνι με πλήκτρα αφής, ένα μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων και προηγμένο head-up display προσαυξημένης πραγματικότητας. Οι ανοιχτόχρωμες επενδύσεις είναι από βιώσιμα υλικά όπως το τεχνητό δέρμα AppleSkin με παράγωγο από το χυμό μήλου. 

Η σχεδιαστική μελέτη είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις παραγωγής για τις αγορές της Ευρώπης, της Αμερικής και της Κίνας, οι οποίες θα παρουσιαστούν στα τέλη του 2021.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube