Genesis X Gran Equator, τρέμετε Land Rover Defender και Rivian

Genesis X Gran Equator, τρέμετε Land Rover Defender και Rivian

Το Gran Equator αναμένεται σε τρία χρόνια από τώρα, παντρεύοντας την πολυτέλεια με τη φουτουριστική καμπίνα.

Το πρωτότυπο Genesis X Gran Equator δείχνει την πρόθεση της μάρκας να αξιοποιήσει την προσοδοφόρα αγορά πολυτελών 4x4. Όπου θα κληθεί να κονταροχτυπηθεί με καταξιωμένους αντιπάλους, όπως τα Defender και Land Cruiser. 

Αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης ως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά το Gran Equator παραγωγής ενδέχεται να φιλοξενεί και θερμικό κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας.

Προς το παρόν δεν είναι τίποτα παραπάνω από μια πιθανότητα. Αλλά αν μπει στην παραγωγή, ο επικεφαλής σχεδιασμού της Genesis, Luc Donckerwolke, δήλωσε ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον τρία χρόνια.

Δεν θα λυπόσουν να ταλαιπωρήσεις στα κατσάβραχα το πολυτελές off-roader της μπράντας της Hyundai; 

Gran Equator

Παρόλα αυτά, η premium μάρκα του Ομίλου Hyundai υποστηρίζει ότι θα είναι ικανό και εκτός δρόμου. Με σεβαστή απόσταση από το έδαφος και σκληροτράχηλα ελαστικά να τυλίγουν τις 24άρες ζάντες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis GMR-001, ο Όμιλος Hyundai θα αγωνιστεί στο Le Mans

Ο Donckerwolke σχολίασε ότι προσπάθησαν να αποφύγουν πολλά από τα παραδοσιακά στοιχεία σχεδιασμού των πολυτελών off-roader. Ώστε να διασφαλίσουν ότι το X Gran Equator θα προσφέρει ένα φρέσκο, μοντέρνο σουλούπι.

«Δεν θέλαμε να φτιάξουμε μια G-Wagen , γιατί είναι ξεκάθαρα ένα μοντέλο που αντανακλά την παράδοση της Mercedes-Benz», δήλωσε ο Donckerwolke.

Gran Equator

«Εμπνευστήκαμε περισσότερο από το παλιό Range Rover, κάποια παλαιότερα μοντέλα της Jeep, αλλά προφανώς μεταφέροντας όλο το DNA της μάρκας μας. Και τις αξίες της πολυτέλειας και της ευχρηστίας». 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hyundai HDC-6 Neptune: Υδρογονοκίνητος τράκτορας από το μέλλον

«Δεν έχουμε το σχεδιαστικό DNA ενός Jeep ή ενός Range Rover. Είμαστε μια διαφορετική μάρκα, επομένως το πρωτότυπο ενσωματώνει το σχεδιαστικό DNA ενός Genesis. Δεν με νοιάζει τι κάνουν οι άλλες μάρκες: Το κάνω με τον δικό μου τρόπο».

Ο Donckerwolke πρόσθεσε ότι η κοψιά του X Gran Equator διαφέρει σκόπιμα από το συνηθισμένο. «Ζούμε σε μια εποχή όπου η σχεδίαση είναι υπερβολικά κορεσμένη. Σε κάθε μοντέλο, συναντούμε στοιχεία σχεδίασης με τα οποία θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τρία αυτοκίνητα αντί για ένα. Επειδή υπάρχουν υπερβολικά στοιχεία».

Gran Equator

Στο εσωτερικό, το ταμπλό καταργεί τις μεγάλες οθόνες που χαρακτηρίζουν τα σύγχρονα μοντέλα. Αντίθετα, υπάρχουν φυσικοί διακόπτες και μικρές οθόνες σε στιλ μετρητών.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hyundai, συνεχίζει με φυσικούς διακόπτες στο εσωτερικό

Η ταχύτητα του αυτοκινήτου, η υπολειπόμενη αυτονομία και η ώρα εμφανίζονται σε μια ομάδα τριών μικρότερων καντράν μπροστά από τον οδηγό. Αυτός ο σχεδιασμός γίνεται ώστε η προσοχή του οδηγού να εστιάζει στον δρόμο μπροστά, λένε οι Κορεάτες.

Οι ογκώδεις χειρολαβές στην κεντρική κονσόλα αντανακλούν ένα παρόμοιο χαρακτηριστικό του Defender. Και το ίδιο μοτίβο συνεχίζεται και στους πίσω επιβάτες.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube