Τρέχει με 558 άλογα το νέο VW ID.X Performance
O εξηλεκτρισμός της γκάμας της VW περιλαμβάνει μερικά EV επιδόσεων. Ως τέτοιο πρέπει να λογίζεται και το VW ID.X Performance.
Στην αρχή είχαμε το ID.2 all. Ακολούθησε το ID.GTI Concept. Για να τριτώσει το καλό, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε το VW ID.X Performance, τη σκληροπυρηνική έκδοση του ID.7 στο ID. Treffen Show, στο Λοκάρνο της Ελβετίας.
Αν ψάξεις να βρεις κοινά στοιχεία με το ID.7, θα περιοριστείς μόνο στο σουλούπι του σεντάν αμαξώματος. Το εμπρόσθιο τμήμα του ID.X Performance είναι εμφανώς αναμορφωμένο. Κυριαρχεί η μεγάλη, επιθετική μαύρη μάσκα, οι αεραγωγοί, αλλά και το εμπρός σπόιλερ, κατασκευασμένο από ανθρακόνημα.
Ανθρακονημάτινος είναι και ο πίσω διαχύτης, που παραπέμπει σε σπορ όχημα, από το οποίο όμως απουσιάζουν οι απολήξεις της εξάτμισης. Αυτό όμως που κλέβει την παράσταση είναι η επιβλητική πίσω αεροτομή, επίσης ανθρακονημάτινης κατασκευής.
To πρωτότυπο ID.X Performance είναι το δυνατότερο ηλεκτρικό VW που κατασκευάστηκε ποτέ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ VW Golf, λέει «αντίο» στο χειροκίνητο κιβώτιο με το σπέσιαλ GTI 380
Η αεροδυναμική εικόνα του αυτοκινήτου συμπληρώνεται από τα πλευρικά μαρσπιέ και τις προσθήκες στους θόλους των τροχών. Μιας και μιλάμε για τροχούς, οι ζάντες του ID.7 Performance είναι 20” και πλαισιώνονται από ειδικά λάστιχα, αγωνιστικού τύπου.
Τέλος, μια κόκκινη ρίγα «αγκαλιάζει» περιμετρικά το αυτοκίνητο, υπενθυμίζοντας μας πως πρόκειται για VW επιδόσεων. Συνολικά, η λέξη «δυναμικός» ταιριάζει γάντι με τον εξωτερικό σχεδιασμό του αυτοκινήτου.
Σε σχέση με το συμβατικό ID.7, η απόσταση από το έδαφος είναι μειωμένη κατά 60 mm, για ακόμα καλύτερο κράτημα. Αλλαγές εντοπίζονται και στο εσωτερικό, με τα μπάκετ από ανθρακόνημα να προσφέρουν ακόμα καλύτερη πλευρική στήριξη, η οποία θα εκτιμηθεί σε κάποια φιδίσια διαδρομή. Επιπροσθέτως, οι εκ νέου κόκκινες πινελιές (ίδιες με τα μοντέλα GTI των Γερμανών) αναβαθμίζουν την αθλητική αίσθηση της καμπίνας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η VW υπόσχεται ριζικές αλλαγές στην εμφάνιση των μοντέλων της
Χτισμένο στην πλατφόρμα MEB, εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 558 PS. Όπως συμβαίνει και με το ID.7, έτσι κι εδώ υπάρχει η δυνατότητα ταχείας φόρτισης DC 200 kW. H κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, με τη ροπή μετάδοσης κίνησης να ελέγχεται από το σύστημα Vehicle Dynamic Manager.
H VW δεν έχει ανακοινώσει τις προθέσεις της αναφορικά με την παραγωγή του ID.X Performance. Αυτό που σίγουρα γνωρίζουμε, είναι η πρόθεση των Γερμανών να κατασκευάσουν ένα φαρμακερό ID.7 GTX. Λέτε άραγε αυτό να είναι το μέλλον των ηλεκτρικών σπορ σεντάν της VW;