Θα θέλατε να δείτε ένα Mitsubishi Lancer Evolution XI;

Θα θέλατε να δείτε ένα Mitsubishi Lancer Evolution XI;

Η επιστροφή του Evo στο σήμερα έγινε πραγματικότητα στον ψηφιακό κόσμο μέσα από τα μάτια ενός ανεξάρτητου σχεδιαστή.

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Enoch Gonzales δημιούργησε μια υποθετική νέα εκδοχή του Mitsubishi Lancer Evolution που θα μπορούσε να συνεχίζει με αξιώσεις την παράδοση της ιαπωνικής φτερούγας.

Το Lancer Evolution κυκλοφόρησε σε δέκα γενιές από το 1992 μέχρι το 2016 οπότε και καταργήθηκε, μιας και η Mitsubishi δεν είχε πλέον Lancer στη γκάμα της ενώ είχε σταματήσει η σύνδεση της φίρμας με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Όλες οι γενιές του Evo ήταν τετράθυρα σεντάν με υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο κινητήρα και σύστημα τετρακίνησης, κεφαλαιοποιώντας την τεχνογνωσία της Mitsubishi από τις επιτυχίες της στο WRC.

Η νέα υποθετική εκδοχή του Evo θα μπορούσε να έχει το πρόθεμα XI συμβολίζοντας την ενδέκατη γενιά. Το μοντέλο διατηρεί γνώριμη σιλουέτα με αναλογίες τριών όγκων και πλήρες αεροδυναμικό πακέτο, ενώ το αμάξωμα είναι αρκετά μυώδες όπως προστάζουν οι σύγχρονες τάσεις.

EVO

Στη μάσκα τα επιθετικά και μακρόστενα φώτα LED πλαισιώνουν τη γρίλια η οποία ενώνεται οπτικά με τη μεγάλη κεντρική εισαγωγή αέρα του προφυλακτήρα μέσω ενός μαύρου πλαισίου που αγκαλιάζει και τους στρογγυλούς προβολείς. Κατά τα άλλα έχουμε την χαρακτηριστική εσοχή στο καπό με τις έντονες πτυχώσεις, το σπλίτερ με τα πλευρικά πτερύγια και τα φουσκωμένα αλλά γωνιώδη φτερά.

Στο προφίλ οι ζάντες BBS μεγάλης διαμέτρου κλέβουν την παράσταση, η οροφή έχει έντονη κλίση ενώ τα φουσκωμένα πίσω φτερά σβήνουν με γωνία στις πίσω πόρτες. Από την ουρά δεν θα μπορούσε να λείπει η παραδοσιακή φτερούγα που έχει γίνει σήμα κατατεθέν της σειράς. Έχουμε επίσης λεπτά και ψηλά τοποθετημένα φώτα LED που ενώνονται μεταξύ τους, κάθετες σχισμές στον προφυλακτήρα και ένα μεγάλο διαχύτη που φιλοξενεί τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Mitsubishi

Όσο και να θέλαμε να δούμε μια νέα γενιά του Mitsubishi Lancer Evo κάτι τέτοιο φαντάζει απίθανο με βάση τη σημερινή κατάσταση της αγοράς και τη στρατηγική της Mitsubishi που όπως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχει δώσει έμφαση στα SUV και τον εξηλεκτρισμό. Παρόλα αυτά είναι ενδιαφέρον να βλέπουμε το όραμα ανεξάρτητων σχεδιαστών όπως ο Enoch Gonzales που εκτός από την έκδοση επιδόσεων μπήκε στον κόπο να σχεδιάσει και την βασική έκδοση μιας υποθετικής νέας γενιάς Lancer.

[Πηγή: Enoch Gonzales μέσω Carscoops]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube