
Project Safari, η Lotus Elise παίρνει τα όρη, τα άγρια βουνά
Ξέχνα τη Lotus Elise που λάτρευε την άσφαλτο. Τούτη δω ζει και αναπνέει για τις στιγμές που θα βρεθεί μακριά της.

Θα διάλεγες ποτέ τη Lotus Elise για να εξερευνήσεις τα κατσάβραχα και τις ρεματιές; Αλλά σάμπως θα φανταζόσουν ποτέ ότι θα υπήρχε μια Porsche 911 και μια Lamborghini Huracán για αντίστοιχη χρήση;
Κάπως έτσι, ο ιός του off-roading κόλλησε και τη Lotus Elise πρώτης γενιάς. Την τροποποίηση ανέλαβε η Get Lost, μια νεότευκτη εταιρεία που ιδρύθηκε από τον φωτογράφο George Williams.
Η πρώτη της κατασκευή, το Project Safari, παίρνει ένα ήδη παιχνιδιάρικο μοντέλο και του αλλάζει προσανατολισμό.
Η Lotus Elise ήταν πάντα ένα αυτοκίνητο των άκρων. Αυτό παραμένει, απλώς πλέον θα λατρεύει τις κακουχίες
Σύμφωνα με την ομάδα της Get Lost, δεν πήραν απλώς μια Elise και της αύξησαν την απόσταση από το έδαφος. Φορώντας ζόρικα ελαστικά και αντικαθιστώντας κάποια πάνελ στο αμάξωμα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lotus Elise της Rocket Bunny, πάει στο Pikes Peak με 1.000 ίππους
Πρεσβεύουν ότι έγινε μια πλήρης επανεξέταση του ελαφρού ροούντστερ σε όλους τους τομείς, με σημαντικές αλλαγές μέσα και έξω. Για παράδειγμα, ολόκληρη η ανάρτηση είναι πλέον custom. Με το αμάξωμα να στέκεται 100 mm υψηλότερο από το εργοστασιακό μοντέλο.
Δεν γίνεται αναφορά στο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Όχι ότι έχει πολλή σημασία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κρίμα που η BMW M2 Dakar είναι πρωταπριλιάτικο αστείο
Έτσι και αλλιώς, πόσα άλογα να χρειαστείς στα κατσάβραχα; Εκεί θα σε σώσουν τα all-terrain ελαστικά, που φαίνεται να ξεχειλίζουν μέσα στα φουσκωμένα φτερά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πουλήθηκε η μοναδική Rolls-Royce που έτρεξε στο Ράλι Dakar
Κάνουν όμορφη αντίθεση με τις λευκές ζάντες, ενώ οι τέσσερις τετράγωνοι προβολείς στο μπροστινό καπό θα κάνουν τη νύχτα μέρα.
Προφανώς η Elise παραμένει πισωκίνητη, με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης να αναλαμβάνει να βρει πρόσφυση στα δύσκολα.
Σε συνδυασμό με το υδραυλικό χειρόφρενο, ετοιμάσου για μερικά γρήγορα και εντυπωσιακά χωμάτινα περάσματα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tommykaira ZZ, η άγνωστη ιαπωνική απάντηση στη Lotus Elise
«Δεν είναι απλώς μια τροποποιημένη Elise, είναι η δική μας ερμηνεία για το τι είχε να προσφέρει η συγκεκριμένη πλατφόρμα. Όλα έχουν ληφθεί υπόψη στην επιδίωξη της δημιουργίας ενός διασκεδαστικού μοντέλου», λέει ο ιδρυτής της Get Lost, George Williams.
Οι Βρετανοί αναφέρουν ότι σχεδιάζουν να ξεκινήσουν την παράδοση των αυτοκινήτων αργότερα μες στη χρονιά. Και ότι έχουν αρχίσει να δέχονται παραγγελίες.