Škoda Epiq, προπομπός του μικρού ηλεκτρικού SUV της Škoda

Škoda Epiq, προπομπός του μικρού ηλεκτρικού SUV της Škoda

Το πρωτότυπο Škoda Epiq παρουσιάστηκε και επίσημα από την τσεχική εταιρεία, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτρική γκάμα της.

Και το όνομα αυτού… Škoda Epiq. Η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε σήμερα το πρωτότυπο του νέου της, ηλεκτρικό SUV, στο πλαίσιο της ετήσιας συνέντευξης Τύπου για τον απολογισμό της περασμένης χρονιάς.

Μπορεί να περιμέναμε την αποκάλυψη του Škoda Elroq, ωστόσο η Škoda έκανε την έκπληξη, αποκαλύπτοντας το πρωτότυπο ενός νέου, μικρού, ηλεκτρικού SUV, που θα κυκλοφορήσει στην αγορά με τιμή κοντά στις €25.000. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, το μήκους 4,1 μέτρων αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί ως μοντέλο παραγωγής εντός 2025.

To Škoda Epiq παραγωγής θα έρθει στην αγορά το 2025, με αυτονομία 400 km και τιμή κοντά στις €25.000

Škoda Epiq

Η σχεδίαση του αυτοκινήτου θα ακολουθεί τη νέα αισθητική φιλοσοφία της φίρμας, Modern Solid. Παρατηρώντας το πρωτότυπο, είναι ευδιάκριτες οι απλές, καθαρές γραμμές, αλλά και το χαρακτηριστικό εμπρός μέρος, στο οποίο κυριαρχεί τόσο η μάσκα Tech Desk που είναι η σύγχρονη εκδοχή της κλασικής μάσκας των Škoda όσο και ένας δυναμικά τονισμένος προφυλαχτήρας.

Μπορεί οι διαστάσεις του να είναι σχετικά μαζεμένες, ωστόσο σύμφωνα με τους Τσέχους, που άλλωστε φημίζονται για την πολύ καλή εκμετάλλευση των χώρων τους, η καμπίνα του Epiq θα μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση έως και πέντε επιβάτες. Μεγάλος για τα δεδομένα της κατηγορίας θα είναι και ο χώρος αποσκευών, με την εταιρεία να υπόσχεται περί τα 490 lt.

Κατά τα λοιπά, στο μινιμαλιστικής σχεδίασης εσωτερικό ξεχωρίζει η μεγάλη ανεξάρτητη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, αλλά και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που ενισχύουν της hi-tech εικόνα της καμπίνας. Νέας σχεδίασης είναι το διάκτινο τιμόνι, τη στιγμή που η Škoda υπόσχεται εκτεταμένη χρήση βιώσιμων υλικών κατά μήκος της καμπίνας.

Škoda Epiq

Ως προς την αυτονομία, το Škoda Epic αναμένεται να είναι σε θέση να διανύσει τουλάχιστον 400 km με μία μόνο φόρτιση, μειώνοντας σημαντικά το κόστος των αστικών μετακινήσεων. Το ηλεκτρικό B-SUV των Τσέχων θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο του VW στην Παμπλόνα της Ισπανίας, πλάι στα VW ID.2 και CUPRA Raval.

Παράλληλα η Škoda, γνωστοποίησε τις επιδόσεις για το 2023, όπου είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 18,4% σε σύγκριση με το 2022, φτάνοντας αισίως τις 866.800 μονάδες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα έσοδα 26,5 δισεκατομμυρίων ευρώ (+26,2%) και 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ λειτουργικά κέρδη (+182,3%).

Ο διευθύνων σύμβουλος της Škoda, Klaus Zellmer, αναγνώρισε ότι ο παγκόσμιος ρυθμός πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιβραδύνεται, ωστόσο τόνισε «πως το μέλλον της εταιρείας είναι εξηλεκτρισμένο». Για τον λόγο αυτό, η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία θα επενδύσει 5,6 δισ. στην ηλεκτρική κινητικότητα, λανσάροντας 6 νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα σταματήσει να κατασκευάζει και θερμικά σύνολα, ειδικά από τη στιγμή «που οι πελάτες συνεχίζουν να τα αγοράζουν».

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube