Πώς θα μοιάζει το ηλεκτρικό σπόρτσκαρ της Volkswagen;

Πώς θα μοιάζει το ηλεκτρικό σπόρτσκαρ της Volkswagen;

Το Project ID. του ανεξάρτητου σχεδιαστή Gabriel Arruda Vieira βάζει μια σπορ πινελιά στο ηλεκτρικό μέλλον της VW.

Με τα ηλεκτρικά μοντέλα να κατακλύζουν την αγορά μέσα στα επόμενα χρόνια, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να βρουν τρόπους να κερδίσουν το ενδιαφέρον των petrolheads που εκτός από ηλεκτρικά SUV ζητούν και πιο σπορ κατασκευές. Κάτι τέτοιο είχε στο μυαλό του ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Gabriel Arruda Vieira από το São Paulo της Βραζιλίας όταν δημιουργούσε το εικονιζόμενο Volkswagen.

Ο Gabriel που αποφοίτησε από το πανεπιστήμιο Universidade Estadual Paulista, έκανε την πρακτική του στην Volkswagen το 2020, μετά από διάκριση σε διαγωνισμό. Για αυτό το λόγο δείχνει μια ιδιαίτερη προτίμηση σε project σχεδιασμού που φορούν τα σήματα της γερμανικής φίρμας, όπως το VW Project ID.

Το δίπορτο κουπέ με αεροδυναμική σιλουέτα ενσωματώνει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της Volkswagen και δανείζεται στοιχεία από την τελευταία σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας. Τα εντυπωσιακά LED φώτα αγκαλιάζουν τη μάσκα και τους λεπτούς αεραγωγούς, ενώ οι έντονες πτυγχώσεις στον προφυλακτήρα υποκαθιστούν την απουσία γρίλιας. Φωτιζόμενο είναι και το έμβλημα VW στο χαμηλό ρύγχος, με τις γραμμές των φουσκωμένων φτερών να σχηματίζουν έντονες νευρώσεις πάνω στο καπό

VW ID

Στο προφίλ ξεχωρίζουμε τις ισοροπημένες αναλογίες, τους τροχούς μεγάλης διαμέτρου με πεντάκτινες ζάντες, την ελαφριά καμπύλη πάνω στους θόλους που ανεβαίνει προς την ουρά και την έντονη κλίση του παρμπρίζ το οποίο μοιάζει ενιαίο με τα παράθυρα και την πανοραμική ηλιοροφή.

Η ουρά χαρακτηρίζεται από την "κοφτερή" ενσωματωμένη αεροτομή, τα μακρόστενα φώτα LED που ενώνονται με το έμβλημα της VW, τους τονισμένους ώμους και το σχεδόν επίπεδο πίσω παρμπρίζ με το τρίτο φως. Μικρές εσοχές κάτω από τα φώτα και ένας διακριτικός διαχύτης συμπληρώνουν την εικόνα ενός κομψού σπορ μοντέλου που μοιάζει με το GT του μέλλοντος.

VW ID

Ο σχεδιαστής δεν μας έδωσε εικόνες από το εσωτερικό, όμως γνωρίζουμε πως η καμπίνα είναι αυστηρά διθέσια με αυξημένο χώρο αποσκευών, λιτό σχεδιασμό, πινελιές από χρώμα στο ταμπλό και ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το flat bottom τιμόνι.

Με δεδομένη την αύξηση της αποδοτικότητας των μπαταριών, ένα σπορ ηλεκτρικό μοντέλο φαντάζει ολοένα και πιο πιθανό σενάριο για την Volkswagen, παρόλο που ο κατασκευαστής έχει επικεντρωθεί στις πιο εμπορικές κατηγορίες που θα σηκώσουν και το μεγαλύτερο βάρος της επένδυσης για εξηλεκτρισμό.

Κάπου εδώ να ξεκαθαρίσουμε ότι το πρωτότυπο VW Project ID. δεν προορίζεται για την παραγωγή καθώς υλοποιήθηκε αποκλειστικά στον ψηφιακό κόσμο ως προσωπικό project ελέυθερου χρόνου. Αν σας άρεσε το πρωτότυπο μπορείτε να δείτε περισσότερα σχέδια του Gabriel Arruda Vieira στα προφίλ του σε Instagram και Behance.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube