Πώς θα ήταν μια σύγχρονη Alfa Romeo 33 Stradale;

Πώς θα ήταν μια σύγχρονη Alfa Romeo 33 Stradale;

Μια ομάδα σχεδιαστών οραματίζεται τη μετενσάρκωση της Alfa Romeo 33 Stradale με τη μορφή ενός εξωτικού υπεραυτοκινήτου.

Η Alfa Romeo 33 Stradale του 1967 θεωρείται ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών χάρη στις ονειρικές αναλογίες και τις ελκυστικές καμπύλες του αμαξώματος που σχεδιάστηκε αριστοτεχνικά από τον Franco Scaglione για να ντύσει τα μηχανικά μέρη με αγωνιστικές καταβολές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo Tipo 33 Stradale 1967-1969

Το πρωτότυπο που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι έργο μιας ομάδας νέων σχεδιαστών που αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα φόρο τιμής στο αγαπημένο τους μοντέλο, με στόχο να ενισχύσουν τα στοιχεία που το κάνουν τόσο ξεχωριστό. Οι Andrea Castiglione (Σχεδιαστής Αυτοκινήτων) Steffen Hess (CGI visualization), Marco Zafferana (Σχεδιασμός Εσωτερικόυ / CAD), Christian Schutz (Σχεδιασμός Εξωτερικού / CAD) και Sergio La Gattuta (διεπαφή / UX Design) εργάστηκαν στον ελεύθερό τους χρόνο για την υλοποίηση του project που μας παρουσιάζουν σήμερα.

Alfa Romeo

Η Alfa Romeo Stradale 33 / Visione λοιπόν διατηρεί τις αναλογίες του αρχικού μοντέλου, σε συνδυασμό με σύγχρονες σχεδιαστικές λεπτομέρειες. Τα εμπρός φώτα LED που είναι τοποθετημένα πάνω στα φουσκωμένα φτερά έχουν πιο γωνιώδες σχήμα και είναι μικρότερα σε μέγεθος, εμπνευσμένα από το πρωτότυπο Alfa Romeo 33/2 Coupé Speciale (1969) του Pininfarina.

Το χαμηλό ρύγχος καταλήγει στο εξάγωνο scudetto που πλαισιώνεται από δύο εισαγωγές αέρα οι οποίες φιλοξενούν στρογγυλά φώτα LED που μοιάζουν με κοσμήματα, ενώ πιο χαμηλά βρίσκουμε ένα ανθρακονημάτινο σπλίτερ. Όπως αποκαλύπτει το ενιαίο look της μάσκας, ολόκληρο το μπροστινό τμήμα ανοίγει προς τα πάνω - όπως και στην 33 Stradale. 

Alfa Romeo

Στο προφίλ η ομάδα κατάφερε να διατηρήσει τις σέξυ καμπύλες των φουσκωμένων φτερών, τις μικρές εξωτερικές διαστάσεις και τις αναλογίες κεντρομήχανου που χαρακτηρίζουν την 33 Stradale. Οι διαφορές εντοπίζονται στους τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου με ρετρό οπές και ελαστικά υψηλού προφίλ, τους θόλους που έχουν πιο συμβατικό σχήμα και την πλευρική εισαγωγή αέρα που έχει μεγαλώσει φτάνοντας πιο κοντά στο έδαφος. Διαφορετικό είναι και το διαφανές cockpit με το εμπρός παρμπρίζ, την οροφή, τα πλευρικά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ να μοιάζουν σαν ένα θόλο από γυαλί που κρύβει από κάτω του ένα μεταλλικό πλαίσιο. 

Όπως και στο κλασικό μοντέλο, οι πόρτες είναι τύπου gullwing και ανοίγουν μαζί με τμήμα της οροφής διευκολύνοντας την πρόσβαση στη διθέσια καμπίνα. Δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει από τα εμπρός φτερά το τριγωνικό έμβλημα με το τετράφυλλο τριφύλλι, μπροστά από τις κάμερες που αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέφτες.

Alfa Romeo

Οι καμπύλες του αμαξώματος καταλήγουν στο κάθετο κόψιμο της ουράς με εσοχή σε μαύρο χρώμα η οποία περιβάλλεται από μια διάφανη λωρίδα LED. Το πίσω παρμπρίζ λειτουργεί και ως "βιτρίνα" για τον V8 κινητήρα, ενώ μια ακόμα ένδειξη ότι αυτό το πρωτότυπο πάει κόντρα στην τάση του εξηλεκτρισμού είναι οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης που ξεπροβάλλουν από τον διπλό διαχύτη. Η έντονη κλίση του ενιαίου προφυλακτήρα πίσω προσδίδει ελαφρότητα στην κατασκευή ενώ δίνει έμφαση και στα φαρδιά πίσω ελαστικά.

Κάπου εδώ να σημειώσουμε πως η Alfa Romeo Stradale 33 / Visione δεν έχει καμία σχέση με το σχεδιαστικό τμήμα της Alfa Romeo καθώς αποτελεί ανεξάρτητο project ελεύθερου χρόνου. Αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχουν πλάνα για παραγωγή ενός οχήματος σαν και αυτό, καθώς το στρατηγικό πλάνο της ιταλικής φίρμας δεν περιλαμβάνει την εξέλιξης ενός εξωτικού υπεραυτοκινήτου.

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το project στο Instagram και το Behance, ελπίζοντας μαζί με τους δημιουργούς του πως κάποια στιγμή θα μπορούσε να υλοποιηθεί, έστω σε περιορισμένη παραγωγή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Alfa Romeo 4C Spider 33 Stradale Tributo [video]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube