Πώς θα ήταν ένας ηλεκτρικός αντικαταστάτης του Kia Stinger;
Ένα πρωτότυπο δημιουργία ανεξάρτητο σχεδιαστή εξετάζει το μέλλον των τετράθυρων σπορ μοντέλων της Kia.
Η Kia περνά γρήγορα στην εποχή του εξηλεκτρισμού με το νέο EV6 να δείχνει το δρόμο. Τι θα συμβεί όμως με το halo model της κορεάτικης φίρμας που δεν είναι άλλο από το Kia Stinger ; Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Antoine Crobe οραματίστηκε ένα τετράθυρο κουπέ με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης το οποίο υποθετικά θα μπορούσε να αντικαταστήσει το Stinger.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Kia Stinger 3.3 T-GDI στην Αυστραλία
Το πρωτότυπο έχει ισοροπημένες αναλογίες και χαμηλό αμάξωμα που εκπέμπει δυναμισμό. Ο σχεδιαστής χρησιμοποίησε αρκετά στοιχεία από τη νέα ταυτότητα της Kia αλλά πρόσθεσε και δικές του ιδέες καθώς είχε την απόλυτη ελευθερία έκφραση - μιας και το μοντέλο υπάρχει μόνο στον ψηφιακό κόσμο.
Στη μάσκα ξεχωρίζουν τα λεπτά φώτα LED και τα επιπλέον στοιχεία που είναι κρυμμένα στους σύνθετους αεραγωγούς. Έχουμε ακόμα έντονες δυναμικές γραμμές στο καπό που έχει δύο μεγάλες εσοχές από τις οποίες δραπετεύει ο αέρας.
Στο προφίλ ξεχωρίζει η αεροδυναμική σιλουέτα με το χαμηλό ύψος, το μακρύ μεταξόνιο και τα μυώδη φτερά. Τα παράθυρα δεν έχουν πλαίσιο και ενώνονται με το έντονα κεκλιμένο εμπρός παρμπρίζ. Ακόμα ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι τα τονισμένα μαρσπιέ με εσοχές χαμηλά στα εμπρός φτερά.
Η ουρά έχει άρωμα από shooting brake με πολύ στενό πίσω παρμπρίζ το οποίο προφανώς δεν εξυπηρετεί την ορατότητα - για αυτό υπάρχουν οι κάμερες που έχουν αντικαταστήσει τους εξωτερικούς καθρέφτες. Αντίθετα, πολύ μεγάλη είναι η πανοραμική ηλιοροφή ενώ τα λεπτά πίσω φώτα LED φτάνουν μέχρι τους θόλους των τροχών όπως και στο EV6. Χαμηλότερα έχουμε διαχύτη με ενσωματωμένα φώτα φρένων που μοιάζει να είναι κατασκευασμένος από ανθρακονήματα.
Μπορεί το πρωτότυπο να είναι υποθετικό, όμως σε θερωητικό επίπεδο ο δημιουργός του το έχει οραματιστεί ως συγγενικό με το EV6 το οποίο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP). Να θυμίσουμε πως η ισχυρότερη έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού EV6 είναι το GT με απόδοση 585 PS και 740 Nm. Χάρη σε όλη αυτή τη δύναμη και το σύστημα τετρακίνησης, το μοντέλο επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 3,5" και έχει τελική 260 km/h. Η μπαταρία του έχει χωρητικότητα 77,4 kWh επιτρέποντας αυτονομία 405 km.
Πώς θα σας φαινόταν λοιπόν ένα μοντέλο της Kia με αυτά τα χαρακτηριστικά; Αν η εταιρεία βγάλει ποτέ στην παραγωγή κάτι αντίστοιχο τότε θα μιλάμε για έναν πρώτης τάξεως ανταγωνιστή των BMW i4 M50 και Tesla Model 3 Performance. Κάπου εδώ να σημειώσουμε πως το εικονιζόμενο πρωτότυπο είναι δημιουργία του ανεξάρτητου σχεδιαστή Antoine Crobe ως project ελεύθερου χρόνου και δεν έχει καμία σχέση με το σχεδιαστικό κέντρο της Kia.
[Πηγή: Carscoops]