Πώς θα ήταν ένα σύγχρονο Honda Integra;
Θα θέλατε να δείτε την επιστροφή του θρυλικού Integra στη γκάμα της Honda;
Το Integra/RSX μπορεί να έχει καταργηθεί από την γκάμα της Honda/Acura εδώ και πολλά χρόνια, όμως ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής οραματίστηκε την επιστροφή του η οποία σίγουρα θα ήταν σίγουρα καλοδεχούμενη από τους petrolheads ανά τον κόσμο.
Για όσους δεν γνωρίζουν, το Integra ήταν το σπορ και πολυτελές αδερφάκι του Honda Civic που έμεινε στην ιστορία ως ένα από τα καλύτερα προσθιοκίνητα μοντέλα όσον αφορά την οδική συμπεριφορά - ειδικά στην κορυφαία έκδοση Type R. Το Honda Integra πρώτης γενιάς παρουσιάστηκε το 1985, η δεύτερη γενιά ακολούθησε το 1989, η τρίτη το 1993 και η τέταρτη και τελευταία το 2001 μένοντας στην παραγωγή μέχρι το 2006.
Η σύγχρονη μετενσάρκωση του Integra είναι μια δημιουργία του ανεξάρτητου σχεδιαστή Jordan Rubinstein-Towler από το Cincinati των ΗΠΑ τον οποίο γνωρίσαμε πριν από μερικούς μήνες από τον εναλλακτικό διάδοχο του Honda NSX που είχε δημιουργήσει και πάλι στον ψηφιακό κόσμο. Όπως βλέπετε από τα renderings, ο Jordan έκανε λεπτομερή δουλειά σχεδιάζοντας ολόκληρη τη γκάμα του ιαπωνικού μοντέλου η οποία περιλαμβάνει εκδόσεις iS (βασική), Xi, e:HEV (υβριδική), SiR και Type S (σπορ).
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο εναλλακτικός διάδοχος του Honda NSX
Το υποθετικό Honda Integra διατηρεί την σιλουέτα δίπορτου μικρομεσαίου κουπέ του προκατόχου του με αμάξωμα τριών όγκων και συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις. Παρόλα αυτά, οι σχεδιαστικές λεπτομέρειες και η αντιμετώπιση των επιφανειών δανείζονται στοιχεία από την σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της Honda και το αποτέλεσμα δείχνει ιδιαίτερα ταιριαστό στο σήμερα.
Στη μάσκα ξεχωρίζουν τα μακρόστενα φώτα LED και η μονή εισαγωγή αέρα στον προφυλακτήρα που ενσωματώνει σπλίτερ. Στο προφίλ η γραμμή των παραθύρων έχει έντονη κλίση προς τα εμπρός όπως και η βασική character line που περνά από τις κρυφές χειρολαβές. Η διχρωμία σε οροφή, κολωνάκια και καθρέφτες στο υβριδικό Integra e:HEV είναι μια ακόμη σύγχρονη πινελιά, με μια χρωμιωμένη λωρίδα να χωρίζει το αμάξωμα στα δύο.
Στο πίσω μέρος έχουμε έντονη κλίση του παρμπρίζ, κάθετο κόψιμο της ουράς και πολύ λεπτά φώτα LED πάνω από τον μεγάλο αλλά λιττό προφυλακτήρα. Ο τελευταίος φιλοξενεί διακριτικό διαχύτη με κεντρικά τοποθετημένη χρωμιγμένη απόληξη της εξάτμισης. Ανάλογα με την έκδοση, ο σχεδιαστής φόρεσε στο Integra διαφορετικές ζάντες, από τις σιδερένιες του βασικού iS μέχρι τις εντυπωσιακές πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου του Type S.
Στο εσωτερικό με διάταξη καθισμάτων 2+2 έχουμε ένα cockpit που θυμίζει σε λογική αυτό του S2000 καθώς χαρακτηρίζεται από λιττότητα και οδηγοκεντρική προσέγγιση. Το τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι ενσωματώνει το πλήκτρο start/stop, και πίσω του κρύβεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων στο κέντρο ενός χρωματιστού πάνελ. Η κεντρική κονσόλα έχει μόνο τα χειριστήρια για τον κλιματισμό και τους αεραγωγούς ενώ στο κεντρικό τούνελ βρίσκουμε τον λεβιέ για το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και μερικές θήκες για μικροαντικείμενα.
Όσον αφορά τους κινητήρες, τα αυτοκόλλητα i-VTEC DOHC προδίδουν την ύπαρξη τετρακύλινδρου μοτέρ βενζίνης της Honda. Η έκδοση e:HEV κινείται με το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης της εταιρείας που έχουμε δει στα νέα Jazz και HR-V.
Μπορεί η δουλειά του σχεδιαστή να είναι τόσο λεπτομερής που ξεγελά, όμως το σύγχρονο Honda Integra είναι ένα project ελεύθερου χρόνου και δεν σχετίζεται σε καμία περίπτωση με την ιαπωνική φίρμα.
Όσο και να φαντάζει ενδιαφέρον ένα δίπορτο μικρομεσαίο κουπέ, η αγορά σήμερα κατακλύζεται από SUV και το σενάριο μια εταιρεία να επενδύσει σε αυτή την κατηγορία φαντάζει μάλλον απίθανο. Παρόλα αυτά οφείλουμε να δώσουμε συγχαρητήρια για την ιδέα και την υλοποίηση στον ανεξάρτητο σχεδιαστή Jordan Rubinstein-Towler τον οποίο μπορείτε να ακολουθήσετε στο Instagram.