Πώς θα ήταν ένα ηλεκτρικό grand tourer με τα σήματα της Toyota;

Πώς θα ήταν ένα ηλεκτρικό grand tourer με τα σήματα της Toyota;

Το Toyota H2+ Concept για το 2030, είναι μια δημιουργία του ανεξάρτητου σχεδιαστή David Gallegο.

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής David Gallego από την Ισπανία οραματίστηκε το πρωτότυπο Toyota H2+, ένα σπορ grand tourer για το έτος 2030 με τρεις θέσεις, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και κυψέλες υδρογόνου.

Σύμφωνα με το δημιουργό του, το H2+ Concept προτείνει μια σπορ σχεδιαστική κατεύθυνση για το μέλλον της Toyota, συνδυάζοντας στοιχεία από σημαντικά μοντέλα της όπως το πανέμορφο 2000GT (1967-1970) και η Supra A80 (1993-2002), με την σημερινή της ταυτότητα.

Toyota H2+

Με την πρώτη ματιά οι αναλογίες του πρωτοτύπου φαίνονται υπερβολικά τραβηγμένες κάτι που μεταφράζεται και στις διαστάσεις του. Πιο συγκεκριμένα έχει μήκος 4.381 mm, πλάτος 1.813 mm, ύψος 1.010 mm που παραπέμπει σε σούπερκαρ και μεταξόνιο 2.615 mm που παραπέμπει σε premium sedan. 

Στο εμπρός μέρος με το χαμηλό ρύγχος ξεχωρίζουν τα φουσκωμένα φτερά που προεξέχουν από το καπό - όπως στο 2000GT - το ανθρακονημάτινο σπλίτερ και φώτα LED με περίβλημα που θυμίζει αυτά της Supra. Το καμπύλο παρμπρίζ ενώνεται με τα πλευρικά παράθυρα όπως συμβαίνει και στην GR Supra, ενώ οι πολυάκτινες ζάντες μεγάλης διαμέτρου έχουν μπλε λεπτομέρειες.

Toyota H2+ Concept

Στο πίσω μέρος η οροφή έχει πολύ έντονη κλίση, με το παρμπρίζ να έχει και το ρόλο της ηλιοροφής. Οι τονισμένοι ώμμοι καταλήγουν σε μια αεροτομή τύπου duck-tail με αιωρούμενο μεσαίο τμήμα. Λίγο χαμηλότερα τα φώτα LED ενσωματώνονται μέσα σε δύο μεγάλες εσοχές και σχηματίζουν ένα X όταν ανάβουν, ενώ υπάρχει και ένας διακριτικός διαχύτης με κεντρικό φως που θυμίζει εξάτμιση.

Άλλα στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι οι πόρτες τύπου gullwing που ανοίγουν μαζί με τμήμα της οροφής και οι αποθηκευτικοί χώροι στα εμπρός φτερά. Η καμπίνα του πρωτοτύπου είναι τριθέσια, μια διάταξη που παραπέμπει στο Alessandro Volta (2004) του Giugaro, αν και σε αυτή την περίπτωση λόγω του υπερβολικά χαμηλού ύψους θα ήταν αδύνατο για τον τρίτο επιβάτη να εισέλθει στο όχημα.

Toyota H2+ Concept

Όσο για το σύστημα κίνησης, έχουμε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (ένα για κάθε τροχό), μεγάλες μπαταρίες και κυψέλες υδρογόνου που βοηθούν σε αύξηση της αυτονομίας.

Εδώ να  διευκρινίσουμε πως το Toyota H2+ Concept είναι απλά μια σχεδιαστική μελέτη ανεξάρτητου σχεδιαστή και δεν έχει καμία σχέση με την Toyota ή τα επίσημα σχεδιαστικά της κέντρα. Ως εκ τούτου, το μοντέλο υφίσταται αποκλειστικά σε ψηφιακή μορφή.

[Πηγή: CarExpert]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube