Πλήρης αποκάλυψη για το πίσω μέρος του ελληνικού υπεραυτοκινήτου Chaos
Η πρώτη φωτογραφία που απεικονίζει ολόκληρο το όχημα χωρίς υφασμάτινο κάλυμμα.
Μετά από αρκετές εικόνες teaser που αποκάλυπταν τμήματα του ελληνικού υπεραυτοκινήτου Chaos, η εταιρεία Spyros Panopoulos Automotive δημοσίευσε την πρώτη φωτογραφία που απεικονίζει ολόκληρο το πίσω μέρος του μοντέλου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Chaos: Το ελληνικό υπεραυτοκίνητο της Spyros Panopoulos Automotive
Η εικόνα ανέβηκε στην επίσημη σελίδα της Spyros Panopoulos Automotive στο Facebook, μαζί με ένα μακροσκελές κείμενο που δίνει τον ορισμό του κέντρου βάρους και αναφέρεται στη σημαντικότητα της χαμηλής θέσης του για το κράτημα ενός υπεραυτοκινήτου.
Εκτός από τα μακρόστενα πίσω φωτιστικά σώματα που αποτελούνται από 45 στοιχεία matrix LED σε κάθε πλευρά, το Chaos έχει φώτα LED και στο μέσον του τεράστιου διαχύτη, μια λεπτομέρεια που παραπέμπει στα μονοθέσια της Formula 1.
Οι κεντρικά τοποθετημένες τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης βρίσκονται ανάμεσα στα φώτα και αποτελούν φυσική εξέλιξη της γραμμής V που σχηματίζει το πίσω παρμπρίζ του αυτοκινήτου.Η εικόνα αποκαλύπτει επίσης τον αιχμηρό σχεδιασμό των φουσκωμένων φτερών εμπρός και πίσω τα οποία προεξέχουν από τον χώρο της καμπίνας αυξάνοντας το πλάτος της κατασκευής. Σε συνδυασμό με το πολύ χαμηλό ύψος του υπεραυτοκινήτου, οι αναλογίες αποπνέουν σταθερότητα και δύναμη, ενώ η ασημί απόχρωση τονίζει το μυώδες αμάξωμα.
Να θυμίσουμε πως το Chaos φορά έναν twin-turbo κινητήρα V10 4,0 λίτρων με αλουμινένιο μπλοκ και πολλά εξαρτήματα από τιτάνιο (βαλβίδες, εκκεντροφόροι, στρόφαλος και κυλινδροκεφαλές). Η εταιρεία ανακοινώνει δύο εκδόσεις ισχύος με 2.000 PS (κόφτης στις 11.000 rpm) και 3.000 PS (κόφτης στις 12.000 rpm) που θα μεταδίδονται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων και κεντρικού διαφορικού Torsen. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100 km/h θα ολοκληρώνεται σε κάτω από 2", ενώ το αυτοκίνητο θα προσφέρει επιτάχυνση και επιβράδυνση της τάξεως των 3G.
Η επίσημη πρεμιέρα του Chaos είναι προγραμματισμένη για την Έκθεση Γενεύης του 2021, όμως αν κρίνουμε από τη στρατηγική της εταιρείας μέχρι στιγμής, πιστεύουμε πως θα συνεχίσουμε να βλέπουμε εικόνες που θα αποκαλύπτουν σταδιακά το σχεδιασμό του.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Το Chaos και οι λοιποί «Δαβίδ» που υποσχέθηκαν supercar χιλιάδων ίππων!