Νέο πρωτότυπο C-X17 από την Jaguar
Η Jaguar δημοσιοποίησε την αινιγματική φωτογραφία που βλέπετε για να προαναγγείλει την αποκάλυψη ενός πρωτότυπου crossover στη Φρανκφούρτη.
Με την κωδική ονομασία C-X17, η Jaguar αναφέρει ότι αυτή η σχεδιαστική σπουδή δημιουργήθηκε για να προλογίσει τη «νέα, υπερσύγχρονη προσαρμοζόμενη αλουμινένια πλατφόρμα» της βρετανικής εταιρείας.
Και απ’ ό,τι καταλαβαίνουμε δίνει στο πρωτότυπο crossover και το όνομά της.
Η Jaguar δεν έδωσε παραπάνω πληροφορίες σχετικά με το πρωτότυπο C-X17 που θα δούμε σε μια εβδομάδα στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης, αλλά όπως η ίδια δηλώνει σχεδιάστηκε για να απεικονίσει «την ποικιλία των αυτοκινήτων που θα μπορούσαν να κατασκευαστούν υπό τη νέα αυτή αρχιτεκτονική ως βάση και που θα υποστηρίξει το νεωτερικό μέλλον της Jaguar».
Το πρόγραμμα «αλουμινοποίησης» της Jaguar ξεκινά με το πρότζεκτ C-X17 και προοδευτικά θα επεκταθεί σε όλα τα μοντέλα της εταιρείας μέσα σε τέσσερα χρόνια. Παρόλο που η Jaguar χρησιμοποιεί κολλητό και πριτσινωτό αλουμινένιο πλαίσιο στην XJ από το 2003, πηγές μέσα από τη βρετανική εταιρεία αναφέρουν ότι απέτυχαν να μετουσιώσουν την τεχνολογική αυτή πρωτοπορία σε πραγματικά ελαφρές κατασκευές.
Το επερχόμενο μικρό σεντάν της Jaguar θα πατά επίσης στην ίδια πλατφόρμα, όπως και η επόμενη γενιά της XF. Η νέα αλουμινένια πλατφόρμα θα μπορεί να υποστηρίξει αυτοκίνητα με μήκος από 4,5 έως 5 m. Η επιμηκυμένη εκδοχή της, που υποστηρίζει μοντέλα μέχρι 5,2 m και πιο φαρδιά, χρησιμοποιείται ήδη από τα νέα μοντέλα της Range Rover και πάνω της θα βασιστούν ακόμη το προσεχές Discovery και η επόμενη γενιά της XJ.
Η Jaguar στοχεύει να γίνει συνώνυμη με τις αλουμινένιες κατασκευές όσο το δυνατόν ταχύτερα, καθώς η νέα ατσάλινη/αλουμινένια πλατφόρμα MLB της Audi είναι προγραμματισμένη να κάνει την επίσημη πρώτη της, φορώντας από πάνω τα ρούχα του καινούργιου Α4. Εδώ να σημειώσουμε ότι και στην 7άρα BMW της επόμενης γενεάς, σύμφωνα με ό,τι ψιθυρίζεται, η δομή θα είναι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο.
[Πηγή Jaguar]