Maserati GT Targa: Ένα πολυτελές Grand Tourer για το 2025
Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Samuele Errico Piccarini μας δείχνει τη δική του εκδοχή για την Maserati GranTurismo του μέλλοντος.
Ο Ιταλός σχεδιαστής αυτοκινήτων Samuele Errico Piccarini παρουσίασε ένα πολύ ενδιαφέρον project που αφορά το σχεδιασμό ενός διαδόχου για τη Maserati GranTurismo (2007-2019) που θα μπορούσε υποθετικά να κυκλοφορήσει το 2025.
Η ανεξάρτητη αυτή σχεδιαστική μελέτη έγινε σε συνεργασία με την FCA στα πλαίσια των σπουδών του Samuele στο IED Transportation Design από όπου αποφοίτησε πριν από λίγους μήνες. Όπως βλέπουμε από τα φωτορεαλιστικά renderings του τρισδιάστατου μοντέλου, η Maserati GT Targa έχει αναλογίες εμπνευσμένες από την πανέμορφη Maserati A6GCS Berlinetta (1953-1955).
Σε αντίθεση με την Maserati GranTurismo (2007-2019) παραγωγής που σχεδιάστηκε από τον Pininfarina και είχε διάταξη 2+2, το πρωτότυπο είναι αυστηρά διθέσιο και υιοθετεί μια πιο εξωτική σιλουέτα χάρη στο χαμηλότερο ύψος, την αφαιρούμενη οροφή, το μακρύ καπό, τους τροχούς μεγάλης διαμέτρου, και την ουρά τύπου GT.
Στη μάσκα, η GT Targa έχει τη μεγάλη γρίλια της Maserati με το έμβλημα της Τρίαινας, η οποία είναι καλυμμένη με ένα διάφανο πάνελ που ενισχύει την αεροδυναμική ενώ παράλληλα δίνει το απαιτούμενο βάθος σε συνδυασμό με τα έξι χρωμιωμένα στοιχεία. Χαμηλότερα βρίσκουμε ένα χρωμιωμενο σπλίτερ που κρύβεται στους πλευρικούς αεραγωγούς οι οποίοι είναι πλαισιωμένοι από ανθρακονήματα. Τα LED φώτα με ελειπτικό σχήμα διακόπτονται από την κοφτερή γραμμή του καπό και παραπέμπουν ελαφρώς σε αυτά της Maserati Alfieri (2014) με αναφορές στα στρογγυλά φώτα των Maserati από τα '50s και τα '60s.
Οι σέξι γραμμές στο μακρύ καπό συνδυάζονται με το βαθύ κόψιμο των φτερών στο προφίλ που θυμίζει την Ferrari F12 Berlineta (2012-2017). Το καμπυλωτό και κοντό παρμπρίζ έχει έντονη κλίση και ενώνεται με τα πλευρικά παράθυρα χωρίς κολωνάκια, ενώ η οροφή είναι αφαιρούμενη για αίσθηση ανοιχτής οδήγησης. Προς τα πίσω βρίσκουμε τονισμένους ώμους και φουσκωμένα φτερά που χαρίζουν στο όχημα αθλητική εμφάνιση.
Το πιο ξεχωριστό στοιχείο του πρωτοτύπου είναι αναμφίβολα το διαφανές πάνελ που καλύπτει σχεδόν ολόκληρη την ουρά και λειτουργεί ως πίσω παρμπρίζ αλλά και ως κάλυμμα για τον χώρο αποσκευών. Αυτό ακολουθεί τις καμπύλες από τις αψίδες καθώς σβήνουν στη μακριά ουρά ενώ παράλληλα μας επιτρέπει να δούμε το ειδικά σχεδιασμένο σετ αποσκευών μέσα στο πορτ παγκάζ. Πιο χαμηλά βρίσκουμε μια λωρίδα LED για τα πίσω φώτα με τρισδιάστατο look καθώς ξεπροβάλουν από την εσοχή του αμαξώματος. Ο προφυλακτήρας έχει λιττό σχεδιασμό και φιλοξενεί δύο μεγάλες εξατμίσεις που χαρίζουν στο όχημα τον ήχο που αρμόζει σε μια Maserati.
Για όσους αναρωτιούνται, ένα τέτοιο σχέδιο θα είχε νόημα μόνο ως εξωτικό, χειροποίητο και πανάκριβο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, κάτι το οποίο δεν βρίσκεται στα σχέδια της Maserati. Αντιθέτως, η ιταλική φίρμα έχει επικεντρωθεί στην παρουσίαση πιο εμπορικών μοντέλων - όπως η Grecale και ο πραγματικός διάδοχος της GranTurismo που θα συμπληρώσουν τη νέα γκάμα της δίπλα στην MC20 καθώς και στις υφιστάμενες Quattroporte, Ghibli και Levante.
*Η Maserati GT Targa είναι μια σχεδιαστική μελέτη από ανεξάρτητο σχεδιαστή και δεν αποτελεί έργο της Maserati. Αν σας άρεσε η δουλειά του Samuele Errico Piccarini μπορείτε να τον ακολουθήσετε στα προφίλ του στο Instagram και το Behance.
[Πηγή: CarExpert]