Η Maserati αφιερώνει πρωτότυπο της MC20 στον Sir Stirling Moss
Το νέο μοντέλο της Τρίαινας αποτελεί φόρο τιμής στον Βρετανό θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η Maserati ανακοίνωσε σήμερα πως το πρωτότυπο της επερχόμενης MC20 θα είναι αφιερωμένο στον Sir Stirling Moss, τον Βρετανό οδηγό αγώνων που απεβίωσε στις 12 Απριλίου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Απεβίωσε ο Sir Stirling Moss σε ηλικία 90 ετών
Η φορεσιά της συγκεκριμένης MC20 θα είναι εμπνευσμένη από το μονοθέσιο Maserati Eldorado που ο Moss οδήγησε για πρώτη φορά στη Monza το 1958.
Ο λόγος που η ανακοίνωση της Τρίαινας έγινε σήμερα, είναι πως στις 13 Μαίου του 1956, ο Stirling Moss κυριάρχησε στο Grand Prix του Μονακό οδηγώντας μια Maserati 250F. Ο Βρετανός είχε παραμείνει στην πρώτη θέση της κατάταξης από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα, ενώ πίσω του τερμάτισε δεύτερη ακόμα μια 250F με οδηγό τον Jean Behra κάνοντας το ιστορικό 1-2 για την Maserati.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Maserati MC20: Για πρώτη φορά με το αμάξωμα παραγωγής!
Να θυμίσουμε πως ο Moss κέρδισε 16 από τα 66 Grand Prix που συμμετείχε στη Formula 1. Παρόλο που βρέθηκε 4 φορές στη δεύτερη θέση και 3 φορές στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, δεν κατάφερε να κερδίσει ένα παγκόσμιο τίτλο για αυτό και του δόθηκε το ψευδώνυμο "Ο βασιλιάς χωρίς στέμμα".
Ο Stirling Moss οδήγησε μονοθέσιο της Maserati για ολόκληρη τη σεζόν του 1956 και για μερικούς ακόμα αγώνες το 1957, ενώ είχε τρέξει σε άλλα πρωταθλήματα με τις Tipo 60 Birdcage, Tipo 61 και 300 S. Ο μόνος που τον κέρδιζε στην F1 ήταν ο teammate του, Juan Manuel Fangio, που κατέκτησε και τον τίτλο του 1957 με Maserati 250F.
Όπως αναφέρει η Maserati, η νέα MC20 θα άρεσε στον Sir Striling Moss καθώς είναι ένα αυτοκίνητο που ενσωματώνει τις αξίες της φίρμας όσον αφορά τις επιδόσεις, την οδηγική απόλαυση και την καινοτομία. Επίσης, είναι ταιριαστό μοντέλο για να αφιερωθεί στον διάσημο οδηγό αγώνων καθώς θα σηματοδοτήσει την επιστροφή της Maserati στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, ως ο διάδοχος της MC12.
Ο κινητήρας της MC20 είναι ο πρώτος που σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και θα παράγεται εξολοκλήρου από τη Maserati στη Modena, εισάγοντας την Τρίαινα στην μετα-Ferrari εποχή της. Περισσότερα για το μοντέλο θα γνωρίζουμε μέσα στον Μάιο οπότε είναι προγραμματισμένη και η επίσημη πρεμιέρα του.