Hyperion XP-1: Το υδρογονοκίνητο υπεραυτοκίνητο του Ελληνοαμερικανού Angelo Kafantaris [video]

Hyperion XP-1: Το υδρογονοκίνητο υπεραυτοκίνητο του Ελληνοαμερικανού Angelo Kafantaris [video]

Θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 300 μονάδων από το 2022.

Η αμερικανική εταιρεία Hyperion με ιδρυτή και CEO τον ελληνοαμερικανό Angelo Kafantaris, παρουσίασε επίσημα το πρώτο της μοντέλο - το XP-1 - ένα υδρογονοκίνητο υπεραυτοκίνητο με εκκρηκτικές επιδόσεις, φουτουριστικό σχεδιασμό, αεροδιαστημική τεχνολογία από τη NASA (υλικά, σύστημα υδρογόνου κτλ), αυτονομία 1.610 km και δυνατότητα ανεφοδιασμού σε λιγότερο από 5 λεπτά.

Όπως όλα τα οχήματα με κυψέλες υδρογόνου, το Hyperion XP-1 είναι ηλεκτροκίνητο, επομένως και μηδενικών ρύπων. Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 3 σχέσεων επιτρέποντας επιτάχυνση 0-97 km/h σε κάτω από 2,2" και τελική ταχύτητα πάνω από 355 km/h.

Το monocoque σασί του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και τιτάνιο, ενώ το αμάξωμα είναι από σύνθετα υλικά ενισχυμένα από τιτάνιο. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με διπλά ψαλίδια και είναι κατασκευασμένη από ελαφρύ κράμα αλουμινίου, με ένα υδραυλικό σύστημα που αυξομειώνει την απόσταση από το έδαφος.

Τα ελαφριά υλικά σε συνδυασμό με το σύστημα κυψελών υδρογόνου που είναι ελαφρύτερο από τις μπαταρίες των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων έχουν ως αποτέλεσμα το συνολικό βάρος του Hyperion να περιορίζεται σε κάτω από 1.032 kg.

XP-1

Ο φουτουριστικός σχεδιασμός του XP-1 χαρακτηρίζεται από καμπύλες, πολύπλοκες φόρμες και δεκάδες εσοχές στο αμάξωμα. Η εταιρεία έδωσε έμφαση στην αεροδυναμική, με κάλυμμα του πατώματος από σύνθετα υλικά ενισχυμένα με Kevlar, μεγάλες εισαγωγές αέρα Vortex και ηλιακά πάνελ που λειτουργούν ως ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα. Τα λεπτά φώτα LED είναι ενσωματωμένα σε σχισμές στο τελείωμα των φτερών, ενώ ένα μοτίβο που συναντάται στη μάσκα το προφίλ και την ουρά είναι οι στρογγυλές εισαγωγές αέρα. Οι ανθρακονημάτινοι τροχοί 21" εμπρός και 22" πίσω κρύβουν πίσω τους carbon κεραμικά δισκόφρενα (18" και 17") ενώ φορούν ελαστικά Pirelli P Zero.

Οι πόρτες V-Wing ανοίγουν προς τα πάνω και είναι εμπνευσμένες από τα φτερά του αγάμπατος Νίκη της Σαμοθράκης. Στο εσωτερικό βρίσκουμε καθίσματα με πλάτες από ανθρακονήματα και χειροποίητες δερμάτινες επενδύσεις, μια καμπυλη οθόνη 98" (!), infotainment δυνατότητα αναγνώρισης χειρονομιών, πεντάλ και επιλογέα ταχυτήτων από τιτάνιο, παράθυρα που μπορούν να γίνονται φιμέ, και λεπτομέρειες από ανθρακονήματα και τιτάνιο σε όλη την καμπίνα.

Hyperion XP-1

Η Hyperion που εξειδικεύεται στην παραγωγή και αποθήκευση υδρογόνου, αναφέρει πως το πρωτότυπο XP-1 είναι το αποτέλεσμα 10 ετών εξέλιξης στην τεχνολογία υδρογόνου από πάνω από 200 ερευνητές και επιστήμονες. Στόχος της είναι η παραγωγή του μοντέλου στις ΗΠΑ, σε περιορισμένο αριθμό 300 μονάδων με πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2022.

Hyperion XP-1 Reveal from Hyperion on Vimeo.

[Πηγή: Hyperion]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube