Hongguang Mini EV 6x6: Ηλεκτρικό και τερατώδες κινεζικό μίνι EV
Δεν σας γελούν τα μάτια σας. Αυτό το κινεζικό πρωτότυπο μίνι που γίνεται και pick-up είναι 6τροχο και παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι του Chengdu από τη Hongguang.
Όπως έγινε με τη Γενεύη, τη Νέα Υόρκη ή το Detroit, το Auto China 2020 του Πεκίνου ανεβλήθη λόγω κορονοϊού. Αλλά ενώ η εκδήλωση προγραμματίστηκε για τον επόμενο Σεπτέμβριο, ένα άλλο Σαλόνι Αυτοκινήτου μόλις άνοιξε τις πύλες του σε αυτήν την τόσο σημαντική αγορά αυτοκινήτων: Αυτό του Chengdu που προορίζεται κυρίως για σινικές φίρμες. Δεν υπάρχουν νέα προϊόντα Mercedes-Benz, Porsche ή Audi, αλλά μερικά ενδιαφέροντα παράξενα κατασκευάσματα, ειδικά στο περίπτερο της Hongguang, θυγατρικής της SAIC-Wuling.
Τις τελευταίες εβδομάδες, η Hongguang προωθεί εμπορικά το Mini EV στην Κίνα, ένα πολύ μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Το Mini EV είναι μόλις 2,92 m, μήκος που ξεπερνά ελαφρά αυτό ενός πάλαι ποτέ Toyota iQ -τώρα πλέον ηλεκτρικό και κινεζικό Singulato.
Όπως και το τελευταίο, το Mini EV μπορεί να φιλοξενήσει συνολικά τέσσερα άτομα, αν και οι πίσω επιβάτες πρέπει να αντιμετωπίζουν πρόβλημα με περιορισμένο χώρο για τα πόδια. Κάτω από το καπό βρίσκεται ένα ηλεκτρομοτέρ 27 ίππων που τροφοδοτείται από μπαταρίες με χωρητικότητα 13,8 kWh. Νούμερα μόλις ικανά για 100 km/h τελική ταχύτητα, αλλά με αυτονομία 200 km με προσεκτική οδήγηση -έτσι τουλάχιστον διατείνεται η Hongguang.
Εν ολίγοις, το Mini EV απέχει πολύ από μοντέλα όπως το Mercedes-AMG G63 6x6… Στα χαρτιά … Αλλά στο Chengdu, η Hongguang παρουσιάζει ένα εντελώς τρελό πρωτότυπο που βασίζεται σε αυτό το βασικό, αστικό EV. Δεν ονειρεύεστε, το μηχάνημα έχει έξι τροχούς όπως η θηριώδης Mercedes-AMG παντός εδάφους.
Δεν είναι σαφές τι κρύβεται κάτω από το καπό, αλλά σαφώς και δεν πρόκειται να φιλοξενεί έναν 5,5λιτρο V8 bi-turbo με πάνω από 500 άλογα.
Ακόμη και αν το ηλεκτρομοτέρ πιεζόταν στο μάξιμουμ της απόδοσής του, θα ήταν δύσκολο να κατανοήσουμε σε τι θα μπορούσε να χρησιμεύσει αυτό το παράξενο όχημα με την παραληρηματική παρουσίαση. Παρατηρήστε δε την «μπανιέρα» στο πίσω μέρος, σε στιλ αυστραλέζικου Ute.
Με διπλό άξονα στο πίσω μέρος, διαθέτει άραγε κίνηση και στους έξι τροχούς; Άγνωστο… Εκείνο που είναι σίγουρο όμως είναι ότι ακόμη και στην Κίνα, τούτο εδώ το περίεργο κατασκεύασμα θα παραμείνει πρωτότυπο. Από την άλλη είναι αδιαμφησβήτητα ένας καλός τρόπος για να προσελκύσεις τους επισκέπτες σε μια εμπορική έκθεση στο σταντ σου.