H Nissan θυμάται τη νίκη της στο Ράλι Ανατολικής Αφρικής με το Juke Rally Tribute
Η Nissan παρουσίασε μια πρωτότυπη -αγωνιστική- έκδοση του Juke για να τιμήσει τα 50 χρόνια από τη νίκη της στο Ράλι Ανατολικής Αφρικής με ένα 240Z.
Για να τιμήσει την 50ή επέτειο από την νίκης της στο Ράλι της Ανατολικής Αφρικής με το εμβληματικό 240Z, η Nissan παρουσίασε σήμερα μια σειρά από σκίτσα που δείχνουν πώς θα έμοιαζε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο ράλι της μάρκας, βασιζόμενο στο δημοφιλές Juke.
Η σημερινή δημοσίευση των εικόνων του πρωτότυπου Nissan Juke Rally Tribute συμπίπτει παράλληλα με την έναρξη του θρυλικού Safari Rally στην Κένυα, που επέστρεψε φέτος στο ημερολόγιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι ύστερα από 19 χρόνια.
Το Juke παραγωγής είναι το φυσικό σημείο εκκίνησης για το σχεδιασμό του πρωτότυπου Juke Rally Tribute, χάρη στο στιβαρό και υπερυψωμένο από το έδαφος αμάξωμά του, με τους κοντούς εμπρός και πίσω προβόλους που του προσδίδουν εξαιρετική ευελιξία και ισχυρές δυνητικές επιδόσεις εκτός δρόμου.
Οι μεγάλοι θόλοι των τροχών από την μεριά τους είναι ιδανικοί για να φιλοξενήσουν τα εκτός δρόμου ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά, ενώ τα πρόσθετα φώτα που είναι τοποθετημένα στο καπό και στην οροφή υπογραμμίζουν τον αγωνιστικό χαρακτήρα αυτού του ξεχωριστού Juke.
Το μαύρο καπό και οι μαύρες ζάντες του Juke Rally Tribute είναι ένας «φόρος τιμής» στο 240Z του 1971, που αγωνίστηκε στο Ράλι της Ανατολικής Αφρικής. Άλλωστε πρόκειται για τις ίδιες «πινελιές» που χρησίμευσαν ως έμπνευση για το πρωτότυπο αυτοκίνητο Gripz που παρουσίασε η Nissan στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2015. Το τελευταίο με τη σειρά του επηρέασε το σχεδιασμό της έκδοσης παραγωγής του Juke που κυκλοφόρησε το 2019.
Ως μέρος της δέσμευσης της Nissan για «εξηλεκτρισμό» της γκάμας της, το κινητήριο σύνολο του Juke Rally Tribute θα είναι ηλεκτρικό/υβριδικό επιτρέποντας μεγαλύτερη απόδοση, ενώ παράλληλα θα προσφέρει επιπρόσθετη στιγμιαία ροπή για να βελτιώσει την επιδόσεις του αυτοκινήτου, σε όλες τις συνθήκες.
«Το Juke Rally Tribute σηματοδοτεί μια εμβληματική στιγμή στην κληρονομιά της Nissan, με τη συμμετοχή και τη νίκη του θρυλικού 240Z στο Ράλι Ανατολικής Αφρικής το 1971. Επίσης, στο πλαίσιο εορτασμού αυτής της επετείου, αντικατοπτρίζει την πρωτοποριακή ιστορία της Nissan στα crossover, με εντυπωσιακό σχεδιασμό και εξηλεκτρισμένα κινητήρια σύνολα. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάσουμε την 50ή επέτειο της νίκης αυτού του αξιοσημείωτου επιτεύγματος, με αυτές τις εντυπωσιακές εικόνες.» δήλωσε η Coralie Musy, αντιπρόεδρος Brand & Customer Experience της Nissan Ευρώπης.
«Η Nissan γράφει επί του παρόντος ένα συναρπαστικό κεφάλαιο στην ιστορία της, καθώς βρισκόμαστε στο μέσο της ανανέωσης της γκάμας των crossover μας στην Ευρώπη. Η αντικατάσταση της πρώτης γενιάς του πρωτοποριακού και εμβληματικού Juke παρουσιάστηκε στα τέλη του 2019 και αποδεικνύεται εξαιρετικά δημοφιλής στο αγοραστικό κοινό. Επιπλέον, έχει ήδη ξεκινήσει το λανσάρισμα της τρίτης γενιάς του νέου εξηλεκτρισμένου Qashqai στην Ευρώπη, με το νέο X-Trail να ακολουθεί το επόμενο έτος», πρόσθεσε.
Το 1971, το θρυλικό 240Z κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά τη νίκη στο εξαντλητικό Ράλι Σαφάρι της Ανατολικής Αφρικής, με οδηγό τον Edgar Herrmann και συνοδηγό τον Hans Schüller. Αναμφισβήτητα, το ράλι αυτό ήταν μια εξαιρετική επιτυχία για την Nissan, με τα 240Z να καταλαμβάνουν παράλληλα την δεύτερη και έβδομη θέση, με τους Mehta Shekhar και Doughty Mike να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και το πλήρωμα των Aaltonen Rauno και Easter Paul να ολοκληρώνει τον αγώνα στην έβδομη θέση.
Την κίνηση του εμβληματικού 240Z αναλάμβανε ένας εξακύλινδρος κινητήρας 2,4 λίτρων, με απόδοση 210 PS και την κίνηση να μεταφέρεται μόνο στους πίσω τροχούς. Το νικηφόρο αυτοκίνητο αναπαλαιώθηκε το 2013 και είναι μέρος της συλλογής ιστορικών αυτοκινήτων της Nissan που στεγάζεται στη Zama, κοντά στο παγκόσμιο στρατηγείο της αυτοκινητοβιομηχανίας, στην περιφέρεια Kanagawa της Ιαπωνίας.
[Πηγή: Nissan]