H Bugatti Centurion διαλύει τα SUV των Ferrari και Lamborghini

H Bugatti Centurion διαλύει τα SUV των Ferrari και Lamborghini

Ένα SUV, αυτό θα απογείωνε πραγματικά τις πωλήσεις της Bugatti. Αλλά οι Γάλλοι δεν ενδιαφέρονται για κάτι τέτοιο.

Ένα πανισχυρό κι υπερπολυτελές SUV μπορεί να φαίνεται ως η λογική προσθήκη στην γκάμα της Bugatti στο εγγύς μέλλον, αλλά καλώς ή κακώς, η γαλλική μάρκα δεν σκοπεύει να κατασκευάσει κάτι τέτοιο.

Ωστόσο, αν ποτέ αλλάξει γνώμη, θα μπορούσε να εμπνευστεί από την Bugatti Centurion, το εκπληκτικό πρωτότυπο SUV του σχεδιαστή Sergiy Dvorntskyy.

Τη στιγμή που τα πιο καλοπουλημένα μοντέλα των Ferrari, Lamborghini και Porsche είναι πλέον ψηλά, οι Γάλλοι αδιαφορούν.

 Έχει κανείς αμφιβολία ότι ένα SUV θα πολλαπλασίαζε τις πωλήσεις της Bugatti; «Δεν είναι αυτός ο στόχος μας», δηλώνουν οι Γάλλοι

«Δεν θα υπάρξει SUV από την Bugatti. Ένα SUV δεν θα ήταν αντάξιο του σήματος και της ιστορίας της φίρμας», δήλωσε ευθαρσώς ο CEO Stephan Winkelmann.
Bugatti Centurion
Ο Dvorntskyy αποδεικνύει ότι από σχεδιαστικής άποψης, η Centurion είναι άμεσα αναγωρίσιμη ως Bugatti. Ο μπροστινός όγκος έχει επιμηκυνθεί, αφού πλέον ο κινητήρας φωλιάζει μπροστά. 
Τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδόν πανομοιότυπα με εκείνα της Chiron, ενώ η τεράστια μάσκα μοιάζει να έρχεται απευθείας από τη Mistral.

Bugatti Centurion

Από τη στιγμή που πρόκειται για ψηφιακή δημιουργία χωρίς μηχανολογικούς περιορισμούς, ο Dvorntskyy οραματίστηκε τη δημιουργία του να τροφοδοτείται από έναν τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο W12 κινητήρα που συμπληρώνεται από ηλεκτρικούς κινητήρες της Rimac.
Φαντάζεται τη Centurion να αποδίδει 2.150 PS και 2.350 Nm. Μεταξύ μας, είναι λίγο συγκρατημένος. Βάλε κάτι παραπάνω άνθρωπέ μου, τσάμπα είναι. 1.900 PS το Nevera και 1.600 από τον W16 -αλήθεια, γιατί προτίμησε W12;- μάς κάνουν ένα ωραίο στρογγυλό νούμερο 3.500 PS. Τώρα μάλιστα.
 
Bugatti Centurion

Κοιτώντας τη Centurion από το πλάι, διαπιστώνεις ότι είναι χαμηλή για να χαρακτηριστεί SUV. Μιμείται περισσότερο τη σχεδιαστική φιλοσοφία της Purosangue παρά της Cayenne και της Urus, στην ουσία πρόκειται για crossover.

Αλλά δεν είναι μόνο οι δηλώσεις του CEO που μας προσγειώνουν στην πραγματικότητα. Πέρσι, ο διευθυντής σχεδιασμού Achim Anscheidt, απέκλεισε ξανά την πιθανότητα η εταιρεία να κατασκευάσει ένα SUV.

Bugatti Centurion

Τόνισε ότι η Bugatti δεν έχει επικεντρωθεί ποτέ στην αύξηση της παραγωγής κι ότι αν παρουσιαζόταν ένα SUV, θα έπρεπε να παράγουν λιγότερα hypercar για να συνεχίσουν τα γαλλικά μοντέλα να αποτελούν ένα σπάνιο θέαμα.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube