Επίσημο: Volkswagen ID. LIFE, ένα πρωτότυπο μικρό ηλεκτρικό

Επίσημο: Volkswagen ID. LIFE, ένα πρωτότυπο μικρό ηλεκτρικό

Η Volkswagen αποφάσισε να παρουσιάσει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου μία σπουδή του μικρού ηλεκτρικού της μοντέλου, που ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το 2025, με τιμή περίπου 20.000 ευρώ.

Το ID. LIFE είναι ένα πρωτότυπο όχημα που βασίζεται σε μία μικρότερη εκδοχή της πλατφόρμας MEB του ομίλου Volkswagen. Προϊοντικά τοποθετείται κάτω από το ID. 3 και φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα πρακτικό αυτοκίνητο πόλης. Σκεφτείτε κάτι σαν το διάδοχο του e-up! αλλά σχεδιασμένο εξαρχής για ηλεκτροκίνητο και -για πρώτη φορά- με την κίνηση να μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα. 

«Το ID. LIFE αποδεικνύει για μια ακόμα φορά πόσο μοναδικά ευέλικτη είναι η MEB. Η πλατφόρμα είναι κατάλληλη για οχήματα όλων των τύπων, από μικρά αυτοκίνητα έως φορτηγά», αναφέρει χαρακτηριστικά σε δήλωσή του ο Thomas Ulbrich, υπεύθυνος εξέλιξης στο ΔΣ της Volkswagen. «Είναι η πιο σπονδυλωτή ηλεκτρική αρχιτεκτονική στη βιομηχανία. Μόλις αρχίζουμε να αξιοποιούμε τις δυνατότητες της MEB. Η απόδοση, η ικανότητα φόρτισης και το εύρος της θα συνεχίσουν να βελτιώνονται με κάθε νέο μοντέλο και ενημέρωση λογισμικού».

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου, θέλοντας να δώσει ένα στίγμα για τις δυνατότητες που μπορεί να παρέχει, είναι εξοπλισμένο με μία κονσόλα video games και προτζέκτορα. Ο τελευταίος προβάλλει σε μία αναδιπλούμενη οθόνη, που αποκαλύπτεται μέσα από το ταμπλό. Μάλιστα, για μία πιο πλούσια κινηματογραφική εμπειρία, μπορεί κανείς να αναδιπλώσει προς τα εμπρός τις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων και να κάτσει πίσω, σχεδόν ξαπλωμένος. 

Αναφορικά με τον κινητήρα, το πρωτότυπο ID. LIFE φέρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, ισχύος 234 PS και ροπής 290 Nm. Τα νούμερα αυτά, προφανώς, είναι υπερβολικά για ένα αυτοκίνητο πόλης, δείχνουν όμως τις δυνατότητες που μπορεί να έχει κανείς με την ηλεκτροκίνηση. Εδώ τα πρώτα 100 km/h έρχονται από στάση σε 6,9'', ενώ η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 km/h. 

Η χωρητικότητα του συσσωρευτή είναι της τάξης των 57 kWh, ικανή να προσδώσει στο αυτοκίνητο αυτονομία 400 km, κατά τα πρότυπα WLTP. Βεβαίως, αυτά ισχύουν για την ώρα. Το πιο πιθανό είναι πως όταν παρουσιαστεί το αυτοκίνητο παραγωγής, το 2025, θα κάνει χρήση πιο εξελιγμένων μπαταριών, με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, εξασφαλίζοντας μειωμένο βάρος και παράλληλα αυξημένη αυτονομία.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube