BMW i Vision Circular: 100% ανακυκλωμένο και ανακυκλώσιμο

BMW i Vision Circular: 100% ανακυκλωμένο και ανακυκλώσιμο

Η BMW θα εκθέσει στο Μόναχο το κόνσεπτ i Vision Circular που βασίζεται σε έναν οικονομικό κύκλο με μαζική χρήση ανακυκλωμένων υλικών. Αυτή η 100% ηλεκτρική και 100% ανακυκλώσιμη μελέτη προαναγγέλλει μοντέλα βασισμένα στη μελλοντική πλατφόρμα Neue Klasse.

BMW i Vision Circular concept teaser

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου (7-12 Σεπτεμβρίου), η BMW ανακοινώνει την παρουσίαση ενός πρωτότυπου αυτοκινήτου. Ωστόσο, μην περιμένετε μια ηλεκτρική αθλητική σπουδή όπως το Vision M Next που είδαμε στην ΙΑΑ 2019 στη Φρανκφούρτη. Για εφέτος, ο Βαυαρός κατασκευαστής σκοπεύει να είναι «πιο πράσινος» από ποτέ με μια αστική πρόταση βασισμένη στην ανακύκλωση.

Το πρωτότυπο που ονομάζεται i Vision Circular λοιπόν δεν έχει να κάνει με τον δυναμισμό και την οδική συμπεριφορά. Και αυτό αποδεικνύεται από την εικόνα-teaser που έδωσε στη δημοσιότητα η BMW στην οποία εμφανίζεται η σκιά ενός αυτοκινήτου που φαίνεται να είναι MPV. Αυτή η σκιά δεν προέρχεται στην πραγματικότητα από το πρωτότυπο, αλλά από μια στοίβα πολλών αντικειμένων, περιλαμβανομένου ενός… μαξιλαριού! Μέσω αυτής της εικόνας, η BMW θέλει να αποδείξει ότι είναι δυνατό να αυξηθεί το μερίδιο των ανακυκλώσιμων υλικών στα αυτοκίνητα. Έτσι, αυτό το urban concept είναι φτιαγμένo από 100% υλικά μιας δεύτερης ζωής και, πάνω απ’ όλα, είναι 100% ανακυκλώσιμο.

Neue Klasse Platform
Ο στόχος της ανακύκλωσης που ευαγγελίζεται το i Vision Circular θα βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας πλατφόρμας Neue Klasse, τα πρώτα μοντέλα της οποίας αναμένονται το 2025.


Ωστόσο, ο γερμανικός όμιλος γνωρίζει καλά ότι από τo κόνσεπτ μέχρι στην πραγματικότητα υπάρχει ένα μεγάλο χάσμα. Εάν το μερίδιο των ανακυκλωμένων υλικών στα τρέχοντα μοντέλα είναι 30%, η BMW σκοπεύει να αυξήσει αυτό το ποσοστό στο 50%. Αυτή η επαναχρησιμοποίηση εξαρτημάτων που σχετίζονται με την εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (ο Όμιλος BMW σχεδιάζει να διαθέσει δέκα εκατ. EV εντός δέκα ετών), θα επιτρέψει τη μείωση των εκπομπών CO2. Η BMW υπολογίζει μείωση κατά 50% στα κυκλοφορούντα οχήματα μέχρι το 2030 και άλλο ένα 40% μείωση σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής των αυτοκινήτων.

Πίσω από αυτό την πρωτότυπο βρίσκεται επίσης η στρατηγική που εφαρμόστηκε για τη νέα πλατφόρμα, που ονομάζεται Neue Klasse, τα πρώτα μοντέλα της οποίας έχουν προγραμματιστεί για το 2025.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube