BMW i Hydrogen Next: Ξεκινά δοκιμές ώστε να κυκλοφορήσει το 2022!

BMW i Hydrogen Next: Ξεκινά δοκιμές ώστε να κυκλοφορήσει το 2022!

Το υδρογονοκίνητο πρωτότυπο των Γερμανών περνάει πλέον στην φάση των δοκιμών σε ανοικτούς δρόμους, απέχοντας πλέον κάτι περισσότερο από ένα χρόνο για την ένταξή του σε περιορισμένη παραγωγή.

Η BMW i Hydrogen Next αποτελεί ουσιαστικά μία Χ5 η οποία κινείται από μία μονάδα κυψελών καυσίμου. Πρόκειται για μία τεχνολογία στην οποία οι άνθρωποι της BMW έχουν επενδύσει πολύ χρόνο και χρήμα, ανακοινώνοντας πλέον πως έχει ωριμάσει αρκετά ώστε να περάσει στο τελευταίο στάδιο των δοκιμών. Οι πληροφορίες που θα συλλέξουν από την κίνηση του αυτοκινήτου σε ρεαλιστικές, καθημερινές συνθήκες αναμένεται να βοηθήσουν στην ολοκλήρωση του όλου προγράμματος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρχεται η BMW X5 με κυψέλες υδρογόνου

«Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να είναι μία ελκυστική επιλογή για αειφόρα συστήματα κίνησης – ειδικά σε οχήματα μεγαλύτερων κατηγοριών», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Frank Weber, μέλος του ΔΣ της BMW AG και υπεύθυνος εξέλιξης. «Γι’ αυτό το λόγο οι δοκιμές στο δρόμο με οχήματα σχεδόν έτοιμα να περάσουν στην παραγωγή, τεχνολογίας κυψελών καυσίμου, αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στις προσπάθειες έρευνας και εξέλιξής μας».

Το πρωτότυπο i Hydrogen Next διαθέτει ένα σύστημα κυψελών καυσίμου που έχει εξελιχτεί σε συνεργασία με την Toyota. Τα ξεχωριστά κελιά προέρχονται από τους Ιάπωνες, ενώ η μονάδα κυψελών καυσίμου και ολόκληρο το ηλεκτρικό σύστημα έχει εξελιχθεί από τη BMW. Ενημερωτικά, η συνεργασία αυτή συνάφθηκε το 2013.

x5

Η χημική αντίδραση της ένωσης του υδρογόνου με το οξυγόνο της ατμόσφαιρας -στα ηλεκτρολυτικά κελιά της μονάδας- παράγει ηλεκτρισμό, με υποπροϊόν υδρατμούς H2O. Ένας ηλεκτρικός μετατροπέας που βρίσκεται κάτω από τη μονάδα fuel cell ρυθμίζει την τάση του, σε σχέση με αυτή του ηλεκτρικό κινητήρα, ο οποίος τροφοδοτεί την BMW i Hydrogen NEXT. Όσο για την απόδοση του συστήματος, αγγίζει τα 170 PS. 

Σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάραμμα, το BMW i Hydrogen Next αναμένεται να περάσει σε φάση περιορισμένης παραγωγής μέχρι το τέλος του 2022. 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube