Audi A6 Avant e-tron concept: Ο προάγγελος ενός ηλεκτρικού στέισον
H Αudi παρουσίασε το άκρως εντυπωσιακό A6 Avant e-tron concept προετοιμάζοντας μας για τον ερχομό του ηλεκτρικού στέισον το 2024.
Η Audi θα προσθέσει στην γκάμα της το 2024, το Α6 Avant e-tron, το οποίο θα διατίθεται παράλληλα με τις συμβατικές εκδόσεις του A6. Mετά την παρουσίαση του Α6 e-tron concept πέρυσι, ο κατασκευαστής αποκάλυψε την Avant εκδοχή του μοντέλου, το οποίο θα αποτελέσει την πρώτη ηλεκτρική πρόταση πολυτελούς στέισον στην αγορά.
Με μήκος 4.960 mm, πλάτος 1.960 mm και ύψος 1.440 mm, το νέο concept κινείται στην σχεδιαστική λογική του A6 e-tron concept συνδυάζοντας κομψές καμπύλες και επιθετική σχεδίαση. Όπως και η μπερλίνα, έτσι και το Avant θα βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα PPE η οποία αποτελεί προϊόν συνεργασίας της Audi και της Porsche. Την ίδια πλατφόρμα θα χρησιμοποιούν οι νέα ηλεκτρική Porsche Macan και το νέο Audi Q6 e-tron που αναμένονται να κάνουν ντεμπούτο το 2023.
Η Audi δεν έχει δημοσιεύσει λεπτομέρειες γύρω από το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης του νέου Α6 e-tron. Αυτό που γνωρίζουμε μέχρι στιγμής είναι ότι θα υπάρχει η επιλογή έκδοσης με δύο ηλεκτρικά μοτέρ προσφέροντας υψηλότερη ισχύ και καλύτερες επιδόσεις, ενώ θα υπάρχουν και εκδόσεις με ένα μοτέρ στον πίσω άξονα που θα εστιάζουν στην μέγιστη αυτονομία.
Πάντως, το Αudi A6 Αvant e-tron concept, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής απόδοσης 469 PS και 800 Νm ροπής. Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου. Το Ingolstadt υπόσχεται αυτονομία 700 km στον κύκλο WLTP. Με φορτιστή ισχύος 270 kW, με φόρτιση διάρκειας 10 λεπτών μπορούν να προστεθούν 300 km εύρους.
Η εταιρία ισχυρίζεται ότι μιας και οι μπαταρίες του A6 Αvant e-tron εκτείνονται σε όλο το μήκος του πατώματος του αυτοκινήτου, το ηλεκτρικό στέισον θα προσφέρει ίδια επίπεδα χωρητικότητας με το συμβατικό A6 Avant.
O Νiko Martens, διευθυντής μάρκετινγκ της Audi δήλωσε «οι ηλεκτρικές πλατφόρμες θα προσφέρουν περισσότερο χώρο και πρακτικότητας, περισσότερο χώρο για τους επιβάτες, έχοντας παράλληλα την δυνατότητα και για πορτμπαγκάζ εμπρός».
Σε αντίθεση με τον γενικό διευθυντή της Mercedes-Benz, Markus Schäfer, o οποίος δήλωσε πρόσφατα ότι η ζήτηση των βάγκον έχει φθίνουσα πορεία και δύσκολα θα επιβιώσουν σε μια αγορά που κυριαρχούν τα ηλεκτρικά crossover και SUV, η Audi με το A6 Avant e-tron δείχνει να πιστεύει ότι τα στέισον της θα εξακολουθήσουν να έχουν απήχηση στο αγοραστικό κοινό.
Είναι γνωστό ότι η Audi έχει μια μακρά ιστορία στα στέισον μοντέλα της, κάτι που επιβεβαίωσε και ο σχεδιαστής της Phillipp Römers αναφέροντας «τα Avant αποτελούν κομμάτι της ιστορίας μας, συνδυάζοντας σπορ σχεδίαση και πρακτικότητα και θέλουμε πολύ να συνεχίζουν να υπάρχουν για πολλά χρόνια ακόμα».
Για περισσότερες πληροφορίες γύρω από το A6 Avant e-tron, της εναλλακτικής λύσης στον κόσμο των SUV, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το ντεμπούτο του το 2024.