Αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουριο Citroën ë-C3

Αποκαλύφθηκε το ολοκαίνουριο Citroën ë-C3

H Citroën αποκάλυψε σήμερα τη νέα γενιά του C3, το οποίο ψήλωσε, μεγάλωσε (λίγο) και εξηλεκτρίστηκε. Ιδού λοιπόν το ολόφρεσκο Citroën ë-C3

Ήταν γνωστό εδώ και καιρό πως η νέα γενιά του Citroën C3 θα μπαίνει στην πρίζα. Σήμερα λοιπόν, παρουσιάστηκε επίσημα, το νέο Citroën ë-C3, ένα μοντέλο με υψηλούς στόχους και σημαντικές περγαμηνές.

Το αμιγώς ηλεκτρικό αυτό μοντέλο, «το μικρό χάτσμπακ με στοιχεία SUV», όπως έχει χαρακτηριστεί από τους Γάλλους, έρχεται να μπει στα παπούτσια του C3, αναλαμβάνοντας έναν δύσκολο ρόλο. Να ηγηθεί της γκάμας της τέταρτης γενιάς του πιο δημοφιλούς μοντέλου της Citroën, που μετράει πάνω από 5,6 εκατομμύρια πωλήσεις από το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς το 2002.

Το C3 είναι το πιο δημοφιλές μοντέλο της μάρκας και αντιπροσωπεύει το 29% των συνολικών πωλήσεων της Citroën στην Ευρώπη. Το 2022, πέτυχε μερίδιο αγοράς 11% στο σύνολο των πωλήσεων του Β segment στην Ευρωπαϊκή αγορά.

To Citroën ë-C3 θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024, με την γαλλική εταιρεία να υπόσχεται άκρως προσιτές τιμές

Citroën ë-C3

Ουσιαστικά, το Citroën ë-C3 είναι οι Γαλλική απάντηση στον ευρωπαϊκό (VW ID.2, Renault 5) αλλά και στον συνεχώς αυξανόμενο κινεζικό ανταγωνισμό. Και για να μπορέσει να σταθεί όρθιο απέναντι στον δύσκολο αυτό ανταγωνισμό, διαθέτει δύο σημαντικά όπλα. Εμφάνιση και τιμή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Κίνα τρομάζει αυτοκινητικά την Ευρώπη

Κι αν για την τελευταία δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ανακοίνωση, η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει παραδεχθεί πως θα είναι το πιο προσιτό, ευρωπαϊκό (θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Σλοβακία) αυτοκίνητο. Δημοσιογραφικές πηγές πάντως, θέλουν το Citroën ë-C3 να ξεκινά από τις €23.300 .

Η σχεδίασή του αποπνέει δυναμισμό, υποδηλώνοντας και έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα, ελέω των πλαϊνών προστατευτικών αλλά και του τετραγωνισμένου σχήματός του. Στο εμπρός μέρος δεσπόζει το νέο οβάλ σήμα της Citroën, το οποίο πλαισιώνεται από γυαλιστερές, μαύρες οριζόντιες γρίλιες.

Citroën ë-C3

Τα εμπρός και πίσω φώτα θυμίζουν κάτι από το πρωτότυπο Oli. Ο σχεδιασμός τους περιλαμβάνει δύο οριζόντιες και μία κάθετη μονάδα, που χαρίζει μία όμορφη φωτεινή επιγραφή τριών επιπέδων.

Όλα αυτά, διατηρώντας τις κόμπακτ διαστάσεις του, με το μήκος του να προσεγγίζει τα 4,01 m, το πλάτος τα 1,76 m και το ύψος τα 1,57 m.

Βλέποντας την καμπίνα του, αντιλαμβανόμαστε αμέσως την αίσθηση της άνεσης. Το χεράκι τους σε αυτό βάζουν φυσικά και τα καθίσματα Citroën Advanced Comfort, που χρησιμοποιούν πρόσθετο αφρώδες υλικό για ακόμα καλύτερη αίσθηση.

Citroën ë-C3

Όσον αφορά τον λοιπό εξοπλισμό, η πλουσιότερη από τις δύο εκδόσεις (Max, με την You να είναι η εισαγωγική) έρχεται με μία μεγάλη οθόνη 10,25” για το infotainment, αλλά και την δυνατότητα προαιρετικού head-up display.

Ιδιαίτερα καλοεξοπλισμένη όμως θα είναι και η εισαγωγική έκδοση You, προσφέροντας όλες τις βασικές ανέσεις, όπως ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό και τα πιο σημαντικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Παράλληλα, το πόρτπαγκάζ χωρητικότητας 310 lt εξασφαλίζει την εύκολη μεταφορά, για τα ψώνια ή τις βαλίτσες των επιβατών.

Citroën ë-C3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MG4 Excite 51 kWh

Πρακτικά, το νέο ë-C3 είναι περισσότερο ευρύχωρο σε κάθε του εσωτερική διάσταση σε σχέση με τον προκάτοχό του, παρά το γεγονός ότι είναι μόλις 19mm. μακρύτερο, και μόλις 6mm. φαρδύτερο. Το εσωτερικό πλάτος στο ύψος των αγκώνων των επιβατών είναι μεγαλύτερα κατά 19mm. (πίσω επιβάτες) και κατά 21mm. (εμπρός επιβάτες)  από το μέσο όρο της κατηγορίας, ενώ η απόσταση για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι η κορυφαία τιμή της κατηγορίας, κατά 20 τουλάχιστον χιλιοστά μεγαλύτερη από το Μ.Ο.

Αυτό όμως που αναμένεται να κάνει ξεχωριστό το Citroën ë-C3 είναι η άνεση που υπόσχεται να προσφέρει. Για πρώτη φορά στην ιστορία του C3, η Citroën τοποθετεί στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων του αμιγώς ηλεκτρικού ë-C3, το αποκλειστικό και καινοτόμο σύστημα ανάρτησης Citroën Advanced Comfort με Progressive Hydraulic Cushions (υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης),  μια αποκλειστική τεχνολογία της Citroën με 20 πατέντες ευρεσιτεχνίας.

Citroën ë-C3

Η αρχή λειτουργίας της ανάρτησης είναι απλή. Το σύστημα προσθέτει δύο υδραυλικά στοπ σε κάθε πλευρά των αμορτισέρ. Ένα για τη συμπίεση και ένα για την εκτόνωση. Επομένως, η ανάρτηση λειτουργεί σε δύο στάδια. Σε ελαφρά συμπίεση και σταμάτημα, το ελατήριο και το αμορτισέρ ελέγχουν από κοινού τις κάθετες δυνάμεις χωρίς να φορτίζουν τα υδραυλικά στοπ. Αυτό δίνει την εντύπωση ότι το αυτοκίνητο «πετάει» από πάνω τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, επωφελούμενο και από τα 163 mm απόστασης από το έδαφος.

Ως προς τα κινητήρια σύνολά, το ηλεκτρομοτέρ παράγει 113 PS, νούμερο ικανοποιητικό για αστικές μετακινήσεις αλλά και κοντινά ταξίδια. Το σπριντ του 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 11”, με την τελική του ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 135 km/h.

Η μπαταρία με την οποία εξοπλίζεται έχει χωρητικότητα 44 kWh, εξασφαλίζοντας έτσι 320 km κατά WLTP. Συν τοις άλλοις, οι Γάλλοι αποκάλυψαν τα σχέδιά τους για μία ακόμα πιο προσιτή έκδοση του ë-C3, ικανή για 200 km αυτονομίας, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2025, με την τιμή της να υπολογίζεται  €19.900.

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube