Volkswagen Virtus, 4πορτο Polo χωρίς οροφή
Πρόκειται για μοναδική δημιουργία, που αποσκοπεί στην ξενάγηση του Βραζιλιάνου Προέδρου.
Από την εταιρεία που μας χάρισε ένα ξεσκέπαστο crossover με αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή, το T-Roc, τώρα απολαμβάνουμε μια ακόμα παράξενη δημιουργία. Ένα σεντάν χωρίς οροφή, αυτό είναι το Volkswagen Virtus.
Τη μετατροπή ανέλαβε το εργοστάσιο της Βραζιλίας, το οποίο τροποποίησε ένα κλειστό σεντάν Volkswagen Virtus σε μόλις έξι εβδομάδες. Ίσως αναρωτιέστε τι είναι αυτό το Virtus, αφού το μοντέλο δεν εισάγεται στην Ευρώπη.
Παράδοση δεκαετίων για να τιμηθεί ο Βραζιλιάνος πρόεδρος, το Volkswagen Virtus είναι το πέμπτο VW που έχασε την οροφή του αλλά κέρδισε λάμψη και δόξα
Πρόκειται για μια 4πορτη έκδοση του σουπερμίνι Polo που προορίζεται για τις τοπικές αγορές.
Τη μετάλλαξη ανέλαβαν 30 μηχανικοί κι αυτό είναι μια μακρά παράδοση που κρατάει πάνω από έξι δεκαετίες. Όταν κάποιος Βραζιλιάνος Πρόεδρος επισκέπτεται τις εγκαταστάσεις των εργοστασίων της VW, είθισται να ξεναγείται σε ένα one-off πρωτότυπο που έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά για την περίσταση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Cabrio-life: Δοκιμάζουμε το Volkswagen T-Roc Cabriolet και το Mazda MX-5
Το βραζιλιανικό κάμπριο είναι κι αυτό ένα μοναδικό έργο σχεδιασμένο ειδικά για την επίσκεψη του Προέδρου της Βραζιλίας Luiz Inácio Lula da Silva στο εργοστάσιο της VW στο São Bernardo do Campo του Σάο Πάολο.
Δεν μπορούμε να το αποκαλέσουμε ακριβώς κάμπριο, καθώς στην πραγματικότητα το Volkswagen Virtus δεν έχει καθόλου οροφή. Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι έχει γίνει προχειροδουλειά.
Παρότι χρειάστηκε να κινηθεί ελάχιστα και με μικρή ταχύτητα, η ακαμψία του αμαξώματος απεκαταστάθη χάρη σε μια εγκάρσια ράβδο μεταξύ των μπροστινών και των πίσω καθισμάτων.
Πέρα από τη στιβαρότητα του πλαισίου, χρησιμεύει και για να κρατιούνται οι επιβάτες στο πίσω μέρος ενώ στέκονται όρθιοι.
Επιπλέον, η VW Βραζιλίας δημιούργησε ένα πιο ευρύχωρο πίσω χώρο, τροποποίηση που κατέστησε αναγκαία την τοποθέτηση μικρότερης δεξαμενής καυσίμου.
Το ιδιόρρυθμο ανοιχτό Volkswagen Virtus σηματοδοτεί το πέμπτο όχημα που τροποποιήθηκε από το τοπικό εργοστάσιο για προεδρικές επισκέψεις, μετά τα Fusca/Beetle (1959, 1993), Polo Sedan (2003) και Fox (2005).
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ξεσκέπαστο Toyota Century για παρελάσεις παλαιστών σούμο
Και καθώς ο Πρόεδρος της χώρας ήδη περιόδευσε στις εγκαταστάσεις, το μοναδικό Polo θα εκτίθεται εφεξής σε μια προθήκη ιστορικών οχημάτων που βρίσκεται εντός του εργοστασίου.
Η Toyota έκανε μια παρόμοια μετατροπή στις αρχές του έτους, όταν παρουσίασε ένα Century Convertible SUV. Δεν δημιουργήθηκε όμως για κάποιον ανώτερο αξιωματούχο, αλλά ως όχημα παρέλασης που προορίζεται να χρησιμοποιηθεί από την Ιαπωνική Ένωση Σούμο.