Συλλεκτική Alfa Romeo Giulia μοιάζει με το μοντέλο του 1963
Αν νομίζετε ότι το εμπρός μέρος της Giulia της ErreErre Fuoriserie φαίνεται περίεργο, απλώς περιμένετε μέχρι να δείτε και το πίσω.
Για λίγα πράγματα μπορείς να κατηγορήσεις την Alfa Romeo Giulia κι η εμφάνισή της δεν είναι ένα από αυτά.
«Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει» λένε, αλλά μάλλον οι Ιταλοί δεν συμμερίζονται το γνωμικό, αφού ο καροσερίστας ErreErre Fuoriserie με έδρα το Τορίνο προσπάθησε να αναβιώσει την Giulia TI Super του 1963.
Για να το πετύχει, αλλοίωσε το αρμονικό αμάξωμα της σημερινής Alfa Romeo Giulia και το αισθητικό αποτέλεσμα μάλλον διχάζει. Ως βάση χρησιμοποιήθηκε μια Quadrifoglio και πρέπει να ομολογήσουμε ότι από ορισμένες οπτικές γωνίες, η ομοιότητα με την πρόγονή της είναι αλλόκοτη. Στην μπροστινή όψη έχει γίνει σχεδόν αυτούσια αντιγραφή των σχεδιαστικών στοιχείων του κλασικού μοντέλου.
Εκκεντρική εμφάνιση, 60 επιπλέον PS και υπερτριπλάσια τιμή. Μόνο 33 Alfa Romeo Giulia θα έχουν την τιμή να μεταποιηθούν από την ErreErre Fuoriserie
Το πίσω μέρος μοιάζει περισσότερο με μεταφορά στο παρόν των κλασικών γραμμών. Όπως και να έχει, το αποτέλεσμα ξενίζει, ειδικά από τη στιγμή που η βάση είναι τόσο πετυχημένη αισθητικά.
Η αισθητική θεώρηση γλυκαίνει λίγο όταν μαθαίνεις ότι κάτω από τα ανθρακονημάτινα μπροστινά φτερά, καπό και προφυλακτήρα, κρύβεται ένας αναβαθμισμένος V6.
Πρόκειται για τον γνωστό διπλά υπερτροφοδοτούμενο των 2,9 lt, μόνο που εδώ αποδίδει πλέον 570 PS, 60 περισσότερα από την εργοστασιακή έκδοση, καθώς και 680 Nm. Εφοδιασμένος με εξάτμιση της Capristo με δύο κεντρικές απολήξεις στη θέση των τεσσάρων πλευρικών της βασικής Quadrifoglio, θα είναι σίγουρα πιο εύηχος. Με ρυθμιζόμενη coilover ανάρτηση της Bilstein, η Ιταλίδα λογικά θα είναι καλύτερη και στο στροφιλίκι.
Το μεγάλο νέο όμως είναι ότι φοράει χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο αντί για το αποκλειστικά αυτόματο 8άρι της ZF που τοποθετείται κανονικά στην Quadrifoglio. Κάτι που θα φέρει την αίσθηση πολύ πιο κοντά στην αναλογικότητα του μοντέλου των 60 ετών.
Εάν όλα τα παραπάνω κάνουν την καρδιά σου να σκιρτά και θεωρείς ότι αυτή είναι η υπέρτατη εκδοχή της σύγχρονης Alfa Romeo Giulia, θα χρειαστεί να μπεις στην ουρά για μία από τις μόλις 33 που θα κατασκευαστούν.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Με 1.000 ηλεκτρικούς PS η επόμενη Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
Κι αν μια καινούργια Quadrifoglio κοστίζει λιγότερο από €125.000, το δημιούργημα της ErreErre Fuoriserie κοστολογείται στα €400.000 προ ΦΠΑ.
Το καλό είναι ότι στην τιμή περιλαμβάνεται το αυτοκίνητο. Σε κάποια άλλα restomod, η τιμή του αυτοκινήτου - δωρητή δεν περιλαμβάνεται. Για παράδειγμα, στις Lancia Delta που μεταμορφώνει η Automobili Amos.