Nilu27, με ατμοσφαιρικό V12 1.070 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο
Το Nilu27 αποτελεί το πνευματικό παιδί ενός πρώην σχεδιαστή της Koenigsegg και της Bugatti.
Πιθανότατα το όνομα «Nilu27» δεν σας λέει τίποτα. Ούτε το «Sasha Selipanov», αλλά καλά θα κάνετε να τα θυμάστε και τα δύο. Ο δεύτερος βρίσκεται πίσω από τη σχεδίαση των Koenigsegg Gemera και CC850, έχει περάσει κι από την Bugatti, αλλά αποφάσισε να κάνει κάτι δικό του.
Έτσι, το Nilu27 θα μπορούσε να αποτελέσει το απόλυτο hypercar. Δεν έχει την παραμικρή υβριδική υποβοήθηση, μόνο έναν ατμοσφαιρικό V12 6,5 lt να τον πιεις στο ποτήρι: Υπόσχεται ότι στροφάρει στις 12.000 rpm κι αποδίδει 1.070 ίππους στις 11.000 rpm και 860 Nm. Τον κατασκευάζει η νεοζηλανδική Hartley Engines.
Καλή η ηλεκτροκίνηση, αλλά όχι για τα υπεραυτοκίνητα, υποστηρίζει το Nilu27
Σε συνδυασμό με το 7άρι χειροκίνητο κιβώτιο, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε λιγότερα από 3”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 400 km/h. Ζυγίζει 1.200 kg, οπότε παραλίγο θα είχε ένα κιλό στον ίππο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Chevrolet Corvette ZR1, τρομοκρατεί τα hypercar με 1.078 ίππους
Την πρώτη φορά που αντικρίζεις το Nilu27, νιώθεις να σου κόβεται η ανάσα. Κάτω από το ριζοσπαστικής σχεδίασης αμάξωμα, κρύβεται ένα μονοκόκ ανθρακονημάτινο πλαίσιο, με διπλά ψαλίδια σε όλους τους τροχούς και κεραμικά φρένα της Brembo.
Σε αντίθεση με τους περισσότερους V12, οι οποίοι διαθέτουν εισαγωγές στο εσωτερικό του «V» κι εξαγωγές στην εξωτερική μεριά, το Nilu27 τα κάνει ανάποδα. Κάτι που χαρίζει ένα μοναδικό οπτικό φαινόμενο, που ο Selipanov δεν ήθελε να μας το στερήσει.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς ο Mate Rimac κατέληξε στον V16 στη νέα Bugatti Tourbillon;
Για αυτό κι η 3D εκτυπωμένη εξάτμιση της Inconel είναι ορατή καθώς δεν υπάρχει πίσω καπό. Θα είναι ένας μικρός πονοκέφαλο να καθαρίσεις αυτή την πολλαπλή εξαγωγής, αλλά χαλάλι της.
«Ενώ ο κόσμος κινείται προς την ηλεκτροκίνηση, και για πολύ καλό λόγο, εμείς πιστεύουμε ακράδαντα ότι η διαχρονικότητα των θερμικών υπεραυτοκινήτων όχι μόνο θα τα κρατήσει επίκαιρα, αλλά θα συνεχίσουν να βρίσκουν μια θέση στις συλλογές των παθιασμένων φανατικών της αυτοκίνησης», δήλωσε η Inna Selipanov σχετικά με την επιλογή του θερμικού μοτέρ στο Nilu27.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 75χρονη κυκλοφορεί την παλιότερη Ferrari δρόμου [video]
Αρχικά θα κατασκευαστούν 15 πιστάδικα μοντέλα και θα ακολουθήσουν 54 δρομίσια.