Subaru Trailseeker, ηλεκτρικό θηρίο, ταχύτερο από WRX STI

Subaru Trailseeker, ηλεκτρικό θηρίο, ταχύτερο από WRX STI

Το Subaru Trailseeker αποτελεί το δεύτερο EV της φίρμας και κλείνει το μάτι στους πιο περιπετειώδεις.

Το Subaru Trailseeker αποτελεί το δεύτερο 100% ηλεκτρικό μοντέλο των Ιαπώνων, μετά το Solterra. Το περιμέναμε και κατέφτασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.

Η περιορισμένη γκάμα της Subaru σημαίνει ότι δεν πραγματοποιεί τόσο συχνές παρουσιάσεις όπως οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες. Αλλά σήμερα είναι μια σημαντική μέρα, αφού η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε τρία απανωτά χτυπήματα: Το Trailseeker, το ανανεωμένο Solterra και το νέο Outback.

Στην ουσία, το Trailseeker είναι ένα Solterra για όσους θέλουν μεγαλύτερους χώρους και περισσότερη περιπέτεια

Subaru Trailseeker

Βλέπεις το Subaru Trailseeker και δεν μπορείς να αποφασίσεις αν μοιάζει περισσότερο με στέισον ή με SUV. Αλλά γιατί να διαλέξουμε; Προτιμούμε να το σκεφτόμαστε ως κάτι κοντά σε ηλεκτρικό Forester.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αποστολή-Βρυξέλλες, νέα Toyota C-HR+ και Urban Cruiser

[video]

Εν τω μεταξύ, η γωνιώδης μάσκα και τα άβαφα πλαστικά στα φτερά θυμίζουν περισσότερο το Solterra πρώτης γενιάς. Με το νέο μοντέλο να υιοθετεί διαφορετική σχεδιαστική γλώσσα και να διαφοροποιείται από το bZ4x.

Το Subaru Trailseeker είναι περίπου 150 mm μακρύτερο και 25 mm ψηλότερο από το Solterra. Και εκεί που το ισχυρότερο C-SUV αποδίδει 343 ίππους, το 4κίνητο Trailseeker ανεβαίνει στους 380. Με δύο μοτέρ 204 ίππων, ένα σε κάθε άξονα. Η απόσταση από το έδαφος των 211 mm είναι ίδια με του Solterra.

Subaru Trailseeker

Σύμφωνα με τη Subaru, οι 380 ίπποι επαρκούν για να το εκτοξεύσουν από στάση στα 60 mph (97 km/h) σε 4,4. Ήτοι περισσότερο από ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από το προηγούμενο WRX STI και το τρέχον WRX TR, εκδόσεις που δεν έρχονται στην Ελλάδα.

Η μπαταρία των 74,7 kWh χαρίζει 418 km αυτονομίας κατά EPA, δηλαδή περί τα 500 km κατά WLTP.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανανεωμένο Subaru Solterra, ομορφότερο, με 340+ ίππους

Η ικανότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στα 1.590 kg, ενώ το X-Mode περιλαμβάνει ρυθμίσεις Snow/Dirt και Deep Snow/Mud. Καθώς και Grip Control και Downhill Assist Control, ένα πραγματικό off-roader οπλοστάσιο.

Subaru Trailseeker

Κρίμα που η Subaru δεν ανακοινώνει γωνίες προσέγγισης και λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά. Ξέρουμε ότι όπως και το Solterra, η φόρτιση δεν είναι το δυνατό του σημείο.

Με το 10-80% να διαρκεί περί τα 35’ και τον μέγιστο ρυθμός ταχυφόρτισης να μην ξεπερνά τα 150 kW.

Η καμπίνα του Trailseeker, όπως και η εξωτερική του σχεδίαση, δανείζεται σε μεγάλο βαθμό στοιχεία από το πρώτο EV της φίρμας. Και διαθέτει infotainment 14 ιντσών, ίδιο με του Solterra. Ήτοι το μεγαλύτερο που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Subaru.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube