Η Toyota ετοιμάζει νέα μάρκα για να ανταγωνιστεί την Bentley
Νέα μάρκα της Toyota, πάνω από τη Lexus, στοχεύει ευθέως τη Bentley.
Θα φανταζόσαστε ποτέ ότι κάποιος που ενδιαφέρεται να αγοράσει μια Bentley, θα έχει μέσα στα υποψήφια μοντέλα κι ένα Toyota; Κι όμως, η ιαπωνική μάρκα ετοιμάζει μια υπομπράντα πολυτελείας για να επεκταθεί και σε αυτό το τμήμα της αγοράς.
Έχοντας στο στόχαστρο τη Bentley, ο λογότυπος Century δεν θα αντιστοιχεί πλέον σε κάποια επιπλέον μοντέλα μέσα στην γκάμα της Toyota, όπως συνέβαινε μέχρι τώρα. Αντίθετα, θα αποτελεί μια αυτόνομη μάρκα πολυτελών αυτοκινήτων, ιεραρχικά πάνω από τη Lexus.
Ένα Toyota στα σαλόνια πολυτελείας, κόντρα στη Bentley. Ευφυές ή αποτυχημένο εξ αρχής; Ποιος περίμενε να πετύχει η Lexus;
Η παραπάνω δήλωση έγινε από στέλεχος της Toyota στο Forbes στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο. Γνωστοποιήθηκε ότι η Century θα πωλείται κι εκτός Ιαπωνίας, σε αριστεροτίμονες και δεξιοτίμονες αγορές.
Θα προσφέρει αντίστοιχες δυνατότητες εξατομίκευσης όπως τα πανάκριβα μοντέλα της Rolls-Royce και της Bentley. Η γκάμα θα απαρτίζεται αρχικά από δύο μοντέλα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Toyota αφιερώνει 3,5 ώρες για τον έλεγχο του SUV Toyota Century
Το γνωστό μας Century SUV που θα αναφέρεται παγκοσμίως ως Century και το 4θυρο σαλούν που θα υιοθετήσει την ονομασία Century Sedan.
Το Century SUV έκανε το ντεμπούτο του τον Σεπτέμβριο του 2023 κι έχει παρουσιαστεί σε διάφορες εκδόσεις, ακόμα κι ως 4θυρο κάμπριο για παρελάσεις γοήτρου σε αθλητές σούμο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Είναι το SUV Toyota Century ένα αυτοκίνητο για νέους;
Πρόσφατα στην προαναφερθείσα έκθεση αυτοκινήτου, η Toyota παρουσίασε το πρωτότυπο GRMN (Gazoo Racing Meister of Nurburgring), έμπνευση του προέδρου και πρώην διευθύνοντα σύμβουλο της Toyota, Akio Toyoda. Αν το πρωτότυπο Century SUV GRMN φτάσει στη γραμμή παραγωγής, ίσως φορά το σήμα Morizo Edition.
Το SUV Century τροφοδοτείται από ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα που συνδυάζεται με V6 3,5 lt με συνδυαστική ισχύ 412 PS. Συνεργάζεται με σύστημα τετρακίνησης eFour.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota: Ένα και μοναδικό καμπριολέ Century για τον αυτοκράτορα
Η Toyota ισχυρίζεται ότι το Century SUV έχει ηλεκτρική αυτονομία έως και 69 km στον ιαπωνικό κύκλο δοκιμών WLTC. Όταν η μπαταρία εξαντληθεί, έχει μέση κατανάλωση μόλις 7,0 lt/100 km.
Το τρέχον sedan Century – μόλις η τρίτη γενιά από το ντεμπούτο της επωνυμίας το 1967 – παρουσιάστηκε το 2018. Βασίζεται σε μια διαφορετική πλατφόρμα με κίνηση στους πίσω τροχούς και χρησιμοποιεί έναν υβριδικό V8.