Alpenglow Hy4, η Alpine επενδύει στο υδρογόνο με 340 ίππους

Alpenglow Hy4, η Alpine επενδύει στο υδρογόνο με 340 ίππους

Το Alpenglow Hy4 είναι ένα πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο υδρογόνου που βασίζεται στο ομώνυμο πρωτότυπο του 2022 της Alpine.

Το Alpenglow Hy4 θα κάνει το ντεμπούτο του στο Spa αυτό το Σαββατοκύριακο, όπου θα πραγματοποιήσει μερικούς γύρους επίδειξης, πριν εμφανιστεί ξανά στο Le Mans τον Ιούνιο.

Το κινούμενο πρωτότυπο Alpenglow Hy4 φοράει προσώρας έναν δίλιτρο 4κύλινδρο 340 ίππων κι αναμένεται να αναβαθμιστεί σε V6 αργότερα μέσα στο έτος. Κοινό και των δύο μοτέρ ότι καταναλώνουν υδρογόνο.

Θες οικολογία και σπορ αίσθηση; Το υδρογόνο είναι η λύση, λένε Alpine και Renault

Alpenglow Hy4

Προσφέροντας τώρα δύο θέσεις αντί μόνο μία, το διακριτικά επανασχεδιασμένο σούπερκαρ θα κάνει το ντεμπούτο του στις 6 Ώρες του Spa αυτό το Σαββατοκύριακο, όπου θα κάνει γύρους επίδειξης, πριν κάνει το ίδιο πράγμα στο Le Mans τον Ιούνιο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψήνεστε για ντόνατς υδρογόνου από τον Akio Toyoda;

Το υδρογόνο ψεκάζεται στους θαλάμους καύσης υπό πίεση 40 bar, από τρεις δεξαμενές. Μία σε κάθε πλευρά του πιλοτηρίου και μία πιο πίσω, όπου αποθηκεύεται στα 700 bar.

Alpenglow Hy4

Ο 4κύλινδρος περιστρέφεται έως τις 7.000 rpm κι η Alpine δηλώνει ότι χαρίζει στο Alpenglow Hy4 επιδόσεις αντίστοιχες ενός κινητήρα βενζίνης ίδιας ισχύος. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 270 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Metallica γυρίζουν την Ευρώπη με EV κι υδρογονοκίνητα

Πρόκειται για υπάρχον μοτέρ της Renault, αλλά αυτή τη στιγμή εξελίσσεται από την αρχή ένας V6, έχοντας εξαρχής κατά νου το υδρογόνο.

Alpenglow Hy4

Η Alpine λέει ότι εστιάζει σε αυτή τη λύση κι όχι στην ηλεκτρική τεχνολογία κυψελών υδρογόνου, επειδή είναι πιο κατάλληλη για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Με ομοιότητα στην αίσθηση και τον ήχο με ένα εσωτερικής καύσης μοτέρ βενζίνης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τρελή έκπτωση $40 χιλιάδων στο Toyota Mirai υδρογόνου

Αυτό σημαίνει ότι θα δούμε το Alpenglow Hy4 στους αγώνες; Η Alpine λέει ότι «δίνει ιδιαίτερη προσοχή» στις αλλαγές στους κανονισμούς των αγώνων και μας υπενθυμίζει ότι τα αυτοκίνητα υδρογόνου θα μπορούν να συμμετέχουν στις 24 Ώρες του Le Mans από το 2027.

Alpenglow Hy4

Πέρα από αυτό, το υδρογόνο θα μπορούσε επίσης να εφαρμοστεί σε σπορ μοντέλα δρόμου. Δεν αποκλείεται μάλιστα να δούμε κάποιο αντίστοιχο υπεραυτοκίνητο από την Alpine, κάτι που έχει υπαινιχθεί σε παλιότερες δηλώσεις του κι ο Luca de Meo, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Renault.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube