Το Toyota MR2 επιστρέφει ως ηλεκτρικό
Στα σκαριά βρίσκονται οι ηλεκτρικοί διάδοχοι των Toyota MR2 και Lexus LFA, καθώς ο ιαπωνικός όμιλος σκοπεύει να λανσάρει 30 νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2030.
Ο κολοσσός από την Ιαπωνία φαίνεται ότι θέλει να εμπλουτίσει κι άλλο την γκάμα των σπορ μοντέλων του και για να το πετύχει αυτό σκοπεύει να αναβιώσει το Toyota MR2 και να το επαναφέρει στην αγορά ως ένα προσιτό αμιγώς ηλεκτρικό σπόρτσκαρ.
Η εξέλιξη της πλατφόρμας E-TNGA στην οποία μέχρι στιγμής βασίζεται μόνο το bZ4X, δίνει τη δυνατότητα στον κατασκευαστή να προσθέσει στη γκάμα του ηλεκτρικά μοντέλα από όλες της κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων σπόρτσκαρς και σούπερκαρς. Και απ' ότι η φαίνεται η Toyota δεν θα αφήσει αυτή την ευκαιρία να πάει χαμένη.
Θυμίζουμε ότι πριν από μερικούς μήνες, ο πρόεδρος της Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda, αποκάλυψε 15 νέα ηλεκτρικά πρωτότυπα των Toyota και Lexus. Στόχος είναι και οι δύο μάρκες μέχρι το 2030 να διαθέτουν συνολικά στην γκάμα τους 30 ηλεκτρικά μοντέλα. Τα ηλεκτρικά concept παρουσιάστηκαν πλάι στο πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της Toyota, το bZ4X.
Προέρχονται από διάφορες κατηγορίες και ανάμεσά τους περιλαμβάνονται νέα SUV, επαγγελματικά οχήματα, αυτοκίνητα εκτός δρόμου και ένα σούπερκαρ εμπνευσμένο από το Lexus LFA. Έκτοτε, έντονες είναι οι φήμες που θέλουν την Toyota να εξελίσσει ήδη τους ηλεκτρικούς διαδόχους του MR2 και του μοναδικού Lexus LFA.
Επιπλέον, το Φεβρουάριο, η Lexus δημοσίευσε εικόνες ενός μοντέλου που μαρτυρούν ότι η μάρκα βρίσκεται πολύ κοντά στη παραγωγή του ηλεκτρικού αντικαταστάτη του LFA. Σημαντικό, ότι και η ίδια η Lexus στις όποιες αναφορές κάνει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν αναφέρει πουθενά τη λέξη «concept».
Για το μελλοντικό ηλεκτρικό σπορ μοντέλο της, η Lexus, δεν έχει ανακοινώσει το παραμικρό κρατώντας ως επτασφράγιστο μυστικό ότι έχει να κάνει με το τεχνικό του σκέλος. Η ιαπωνική φίρμα αρκέστηκε μόνο να αναφέρει ότι θα επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 km/h σε λιγότερο από δύο δευτερόλεπτα. Αυτό ακούγεται σίγουρα εντυπωσιακό και παραπέμπει περισσότερο σε προδιαγραφές hypercar παρά σε ένα ένα «απλό» σπορ αυτοκίνητο. Επίσης, όπως έχει διαρρεύσει από τους Ιάπωνες το αυτοκίνητο θα προσφέρει αυτονομία με μία μόλις φόρτιση που θα ξεπερνά τα 500 km.
Όσο για το νέο ηλεκτρικό MR2, φήμες θέλουν το ιαπωνικό σπόρτσκαρ να έχει τοποθετημένες τις μπαταρίες στο κέντρο, όπως και ο προκάτοχος του είχε τοποθετημένο το μοτέρ πίσω από τον οδηγό, προσπαθώντας έτσι, να μείνει πιστό στην παράδοσή του.
[Πηγή: Autocar]