Nissan, ξεχωριστές πρωτιές στην έκθεση της Σαγκάης

Nissan, ξεχωριστές πρωτιές στην έκθεση της Σαγκάης

Με δύο μοντέλα αιχμής, η Nissan δείχνει έμπρακτα τη δέσμευσή της για την ηλεκτροκίνηση στην Κίνα, παρουσιάζοντας το πρώτο της plug-in hybrid pick-up και ένα αεροδυναμικό ηλεκτρικό σεντάν με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης.

Nissan

Η Nissan παρουσίασε στο Auto Shanghai 2025 δύο νέα μοντέλα που σηματοδοτούν τη νέα εποχή της μάρκας στην κινεζική αγορά. 

Το ολοκαίνουργιο Frontier Pro plug-in hybrid, το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό pick-up της εταιρείας και το Dongfeng Nissan N7, μια 100% ηλεκτρική μπερλίνα που εστιάζει στην αεροδυναμική, στην τεχνολογία και στην άνεση. Το Frontier Pro εξελίχτηκε σε συνεργασία με τη Zhengzhou Nissan (ZNA) και αποτελεί το δεύτερο από τα εννέα Οχήματα Νέας Ενέργειας (NEV) που η Nissan σκοπεύει να λανσάρει στην Κίνα έως το 2027. Θα κατασκευαστεί και θα λανσαριστεί στην τοπική αγορά πριν από το τέλος του 2025, ενώ η εξαγωγή του σε άλλες αγορές αναμένεται να ανακοινωθεί μελλοντικά.

Εννέα Οχήματα Νέας Ενέργειας (NEV) σκοπεύει η Nissan να λανσάρει στην Κίνα έως το 2027 

Nissan

Με πέντε θέσεις, τετρακίνητο σύστημα Intelligent AWD και πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων, το Frontier Pro απευθύνεται σε οικογένειες που θέλουν ένα pick-up για όλες τις χρήσεις. 

Διαθέτει 4κύλινδρο κινητήρα τούρμπο 1,5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα υψηλής απόδοσης, με συνδυαστική ισχύ άνω των 400 ίππων  και ροπή έως 800 Nm. Η αποκλειστική ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 135 km, με δυνατότητα λειτουργίας σε τέσσερα προγράμματα (Hybrid, Pure EV, Performance, Snow).

Nissan

Ο σχεδιασμός του pick-up αποπνέει τεχνολογική στιβαρότητα, με φωτιζόμενο λογότυπο Nissan και LED εμπνευσμένα από το κλασικό Nissan D21 της δεκαετίας του ’80. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με ζάντες 18 ιντσών και λάστιχα 265/65 R18.

Στο εσωτερικό του Frontier Pro συναντάμε πανοραμική οροφή, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10" και οθόνη infotainment 14,6", με καθίσματα που προσφέρουν θέρμανση, εξαερισμό και λειτουργία μασάζ. Η λειτουργικότητα ενισχύεται από το ηλεκτρικό κάλυμμα χώρου φόρτωσης και τη δυνατότητα Vehicle-to-load (V2L) με παροχή ισχύος έως 6 kW.

Nissan

Το N7, από την άλλη, λανσάρεται άμεσα στην Κίνα, μόλις πέντε μήνες ύστερα από το ντεμπούτο του, με στόχο να επιταχύνει την ανανέωση της γκάμας της Nissan. Πρόκειται για ένα κομψό, αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν, με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,208, αεροδυναμική που υποστηρίζει την υψηλή αποδοτικότητα του αυτοκινήτου.

Διατίθεται με δύο επιλογές μπαταρίας LFP (58 kWh και 73 kWh) και αρχιτεκτονική 400V. Όλα τα μοντέλα είναι προσθιοκίνητα και αποδίδουν από 218 έως 272 PS και 305 Nm. Η φόρτιση σε DC από 10% στο 80% διαρκεί μόλις 19 λεπτά, ενώ το 30%–80% μπορεί να καλυφθεί σε 14 λεπτά.

Nissan

Η αυτονομία κυμαίνεται από 510 έως 635 km, ανάλογα με τηn μπαταρία, ενώ η ανάρτηση είναι με γόνατα MacPherson εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. 

Σημαντικό τεχνολογικό χαρακτηριστικό είναι το σύστημα ημί-αυτόνομης οδήγησης που αναπτύχθηκε με τη Momenta και προσφέρει εξελιγμένη υποβοήθηση σε αυτοκινητόδρομους και αστικό περιβάλλον, με λειτουργία αυτόματης στάθμευσης.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube