Tera S Motor T63, 900 kg, 350 ίπποι από τούρμπο Civic Type R

Tera S Motor T63, 900 kg, 350 ίπποι από τούρμπο Civic Type R

Το Tera S Motor T63 έρχεται οργισμένο από την Ταϊλάνδη. Με αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω από «3».

Όταν σκέφτεσαι κάποια πανάλαφρη πιστάδικη κατασκευή, το Ηνωμένο Βασίλειο είναι πιθανώς μία από τις πρώτες χώρες που σου έρχεται στο μυαλό. Αλλά το Tera S Motor T63 καταφτάνει ελπιδοφόρο από την Ταϊλάνδη.

Πριν καγχάσεις, να σε ενημερώσουμε ότι πρόκειται για χώρα με πολύ έντονη αυτοκινητική κουλτούρα, έστω και με άλλον τρόπο από εμάς. Έτσι, ένας ντόπιος τόλμησε το 2020 να ιδρύσει τη δική του εταιρεία αυτοκινήτων, την Tera S Motor. 

Κίνα, Ινδία, τώρα και η Ταϊλάνδη διεκδικεί ένα μερίδιο στην παγκόσμια πίτα της αυτοκίνησης

Tera S

Στον πυρήνα του T63 βρίσκεται ένα σασί από ανθρακονήματα.Ενώ την κίνηση προσφέρει ο υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος κινητήρας των 2,0 lt που φοράει το Civic Type R.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ταϊλάνδη, πυροσβεστικά κι ασθενοφόρα σε αγώνες dragster [video]

Με λίγο σκάλισμα, αποδίδει 350 ίππους και 500 Nm. Στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού κιβωτίου έξι σχέσεων της Sadev.

Μάλιστα, λέγεται ότι το μοντέλο παραγωγής μπορεί να αποδίδει έως και 500 ίππους. Κάτι που θα επιτρέψει στο T63 να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 km/h.

Tera S

Παρά το γεγονός ότι είναι ένα σχετικά νέο όνομα στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Tera S Motor μάς προσφέρει ένα σπορ μοντέλο που ζυγίζει μόλις 900 kg.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μια Lamborghini Gallardo κόπηκε στα δύο στην Ταϊλάνδη [video]

H δε σχεδίασή του καίει καρδιές. Εμπνέεται από αγωνιστικά πρωτότυπα, με τεράστια πίσω αεροτομή και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω. Ένα Group C που ευελπιστεί να φορέσει πινακίδες και να κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο.

Σε αυτή την περίπτωση βέβαια, οι 18άρες ζάντες θα πρέπει να απαρνηθούν τη συντροφιά των σλικ ελαστικών.

Tera S

Όσον αφορά τα φρένα, το T63 είναι εξοπλισμένο με 6πίστονες δαγκάνες της AP Racing μπροστά και 4πίστονες πίσω. Η δε ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια παντού και ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές ράβδους.

Από την κατασκευή ενός μοναδικού πρωτοτύπου μέχρι την κυκλοφορία ενός μοντέλου παραγωγής υπάρχει μεγάλη απόσταση. Ωστόσο, ευχόμαστε ολόψυχα το T63 να κυκλοφορήσει σε δημόσιους δρόμους. 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube