Peugeot 308 GTI: Χάνει 7 PS λόγω WLTP
O νέος κύκλος ομολογκασιόν WLTP έχει νέο θύμα και αυτή τη φορά όχι από το γκρουπ VW. Το Peugeot 308 GTI, υπό το νέο πρότυπο μετρήσεων, στη στήλη με τα άλογα γράφει πια 263 αντί για 270.
Το Peugeot 308 GTI πέρασε τελικά τη δοκιμή WLTP και τώρα έχει εγκριθεί για το πρότυπο Euro 6d-Temp. Αν θυμόσαστε, οι πωλήσεις του είχαν ανασταλεί μέχρι το φθινόπωρο, προκειμένου να εγκατασταθεί νέο λογισμικό στο μοτέρ και φίλτρο μικροσωματιλίων. Αλλά αυτό επέφερε τεχνικές αλλαγές στο αυτοκίνητο κι έτσι έχασε άλογα. Δεν είναι η πρώτη φορά που πρόσφατα μειώθηκε το ιππικό ενός σπορ μοντέλου λόγω του WLTP, καθώς έχουν επηρεαστεί αρκετά μοντέλα του ομίλου Volkswagen.
Η υιοθέτηση του φίλτρου σωματιδίων στο 1.600άρι βενζινοκίνητο μοτέρ τούρμπο, καθώς και άλλες τροποποιήσεις μειώνουν την ισχύ από 270 σε 263 PS (η ροπή βελτιώθηκε ελαφρά), ενώ το βάρος του αυτοκινήτου ανακοινώθηκε επισήμως ότι ανεβαίνει από 1.205 στα 1.315 kg. Στην πραγματικότητα, το 308 GTI δεν πήρε βάρος, αλλά η Peugeot υποχρεούται πλέον να ανακοινώνει την πραγματική μάζα του 308 GTI (χωρίς φορτίο) και όχι πλέον το βάρος του βασικού 308 και χωρίς κανένα έξτρα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Peugeot 308 GTi 270
Τα σημαντικότερο στοιχείο όμως παραμένουν οι εκπομπές CO2, οι οποίες αυξάνονται σημαντικά, από 139 σε 148 g/km, κάτι που ανεβάζει κατά το αναλογούν τους τα τέλη κυκλοφορίας, ενώ το αυτοκίνητο ξεχνά τον Πράσινο Δακτύλιο. Εκείνο που περιμένουμε, είναι να δούμε πού θα διαμορφωθεί η τιμή του στην Ελλάδα, καθώς σε άλλες, μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές επιβαρύνθηκε 200 έως 300 ευρώ.