Νέο Škoda Kodiaq, όπως Audi Q7

Νέο Škoda Kodiaq, όπως Audi Q7

Μία ακόμη εικόνα του 7θέσιου SUV που θα παρουσιαστεί επίσημα τον Οκτώβριο στο Παρίσι αποκαλύπτει την ομοιότητά του με το μεγάλο Audi.

Η πιο πολυδιαφημισμένη πρεμιέρα στο σαλόνι του Παρισιού θα είναι αυτή του νέου, μεγαλομεσαίου crossover/SUV της Skoda, του Kodiaq. Την περασμένη εβδομάδα είχαμε δει αρκετές φωτογραφίες με το αυτοκινητο να κυκλοφορεί με ελάχιστο καμουφλάζ, καθώς και ένα teaser video της ίδιας της Skoda.  Μία ακόμη εικόνα που εξασφάλισε «στη ζούλα» το τσέχικο autoforum.cz δείχνει το προφίλ του αυτοκινήτου χωρίς καμία κάλυψη.

Συνήθως μεσολαβεί ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ανάμεσα στην παρουσίαση ενός concept car και του τελικού μοντέλου παραγωγής, όμως το πρωτότυπο VisionS, που προλόγιζε το Kodiaq, παρουσιάστηκε στη Γενεύη πριν πέντε μόλις μήνες.

Αναμενόμενα, το Kodiaq διαφέρει ελάχιστα από το VisionS – κυρίως σε λεπτομέρειες όπως οι εξωτερικοί καθρέφτες και οι χειρολαβές στις πόρτες. Στο εμπρός μέρος του είναι τυπικό Skoda, αλλά από πίσω θα μπορούσε κάλλιστα να είναι SEAT ενώ το προφίλ του θυμίζει Audi Q7 υπό κλίμακα – γεγονός που δείχνει την επιθυμία αναβάθμισης της εικόνας της Skoda.

Το Kodiaq, που αναμένεται στην αγορά στις αρχές του 2017, έχει μήκος 4,7 m – είναι δηλαδή μεγαλύτερο από τα VW Tiguan II και SEAT Ateca με τα οποία μοιράζεται την πλατφόρμα MQB του VW Group. Το μεταξόνιό του φτάνει τα 2,78 m και στην 5θέσια έκδοσή του, ο χώρος φόρτωσης φτάνει τα 2.165 λίτρα με όλα τα καθίσματα διπλωμένα – είναι δηλαδή περίπου ίδιος με του Superb Combi. Στο 7θέσιο Kodiaq, με όλα τα καθίσματα σε χρήση, απομένουν ακόμα 270 λίτρα για αποσκευές, περίπου όσα σε ένα VW Polo.

Το θέμα είναι τι θα γίνει τώρα με το Yeti, αν και κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν ότι θα συρρικνωθεί ελαφρά σε διαστάσεις και θα μοιάζει στο στιλ με το SEAT Ateca των 4,3 m.

To Kodiaq θα είναι διαθέσιμο με τρεις βενζινοκινητήρες TSI και δύο ντίζελ TDI, με στάνταρ 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και το DSG διπλού συμπλέκτη ως έξτρα. Θα υπάρχουν προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με τις τελευταίες να είναι εφοδιασμένες και με πρόγραμμα οδήγησης εκτός δρόμου.

Διαθέσιμο θα είναι επίσης το σύστημα επιλογής και άλλων οδηγικών προγραμμάτων Driving Mode Select, τα προσαρμοζόμενα αμορτισέρ Dynamic Chassis Control (DCC), καθώς και άλλα οδηγικά βοηθήματα όπως οι κάμερες Area View, τα συστήματα Tow Assist, Front Assist και το προσαρμοζόμενο cruise control.

Τέλος, το σύστημα infotainment θα έχει τις τελευταίες τεχμολογίες Android Auto, Apple CarPlay, ένα LTE module και WiFi hotspot.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε το νέο Skoda Kodiak στη φάση της προπαραγωγής

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube