Νέες πληροφορίες για την καινούργια BMW Σειρά 1 2019
Το νέο, προσθιοκίνητο, μοντέλο θα είναι πιο ευρύχωρο, πιο ελαφρύ και με καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο.
Όπως είναι ήδη γνωστό, η νέα Σειρά 1 θα αποτελέσει σημείο καμπής για την BMW.
Θα είναι εκείνο όπου το μικρότερό της μοντέλο θα αφήσει την πισωκίνητη αρχιτεκτονική με τον κινητήρα τοποθετημένο κατά μήκος, για χάρη του εγκάρσιου μοτέρ και της κίνησης εμπρός.
Αυτό σημαίνει σαφώς πιο ευρύχωρη καμπίνα για αντίστοιχες εξωτερικές διαστάσεις, κάτι σίγουρα θεμιτό για το κοινό στο οποίο απευθύνεται. Σημαίνει ακόμα πιο απλή και με χαμηλότερο κόστος διαδικασία παραγωγής, οπότε και μεγιστοποίηση του κέρδους για την εταιρεία.
Χωρίς να είναι επίσημο, υπάρχουν πληροφορίες που αναφέρουν το κάθε αυτοκίνητο θα έχει περίπου €750 χαμηλότερο κόστος παραγωγής.
Μια ακόμα νέα και σημαντική πληροφορία είναι ότι το νέο μοντέλο δε θα βασίζεται ακριβώς στην ίδια πλατφόρμα με την BMW Σειρά 2 Active Tourer, την UKL2. Η βάση του θα είναι μια εξέλιξή της, που ονομάζεται FAAR και έχει μεγαλύτερη συμβατότητα με ηλεκτρικούς κινητήρες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ BMW: 28 νέα μοντέλα έως το 2021
Το δύσκολο ωστόσο για τη νέα Σειρά 1 θα είναι να αποδείξει ότι μπορεί να είναι εξίσου καλή στο δρόμο όσο και η παράδοση των δύο προηγούμενων πισωκίνητων γενιών της απαιτεί.
Απέναντι σε αυτή την απαίτηση, τα στελέχη της εταιρείας ανεπίσημα αναφέρουν ότι το νέο μοντέλο θα είναι ακόμα καλύτερο, καθότι πιο ελαφρύ και με χαμηλότερο κέντρο βάρους. Το μοντέλο που θα έχει την αποστολή να το αποδείξει, θα ονομάζεται σύμφωνα με πληροφορίες M130iX M Performance και θα ανταγωνιστεί μοντέλα όπως το Audi S3 και η επερχόμενη Mercedes-AMG A35.
Θα κινείται από τον τετρακύλινδρο 2λιτρο βενζινοκινητήρα της BMW, που για την περίσταση θα είναι ρυθμισμένος να αποδίδει λίγο πάνω από 300 PS. Η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι αποκλειστικά τετρακίνητη, με ένα σύστημα που δε θα προσθέτει πάνω από 55 kg βάρους σε σχέση με τις προσθιοκίνητες εκδόσεις.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: BMW 216d Active Tourer
Υπάρχουν επίσης πληροφορίες και για δυνατές ντίζελ εκδόσεις με τον biturbo 2λιτρο κινητήρα να αποδίδει κοντά στους 240 PS, ωστόσο δε γνωρίζουμε εάν θα υπάρξει και ανταγωνιστική έκδοση για το Audi RS3 των 400 PS αλλά και την νέα Mercedes-AMG A45 που είναι ακόμα ισχυρότερη.
Για να γίνει κάτι τέτοιο με τα σημερινά δεδομένα, η BMW θα πρέπει να χρησιμοποιήσει κάποιον από τους 6κύλινδρους κινητήρες της -με τους οποίος όμως η προσθιοκίνητη πλατφόρμα δεν είναι συμβατή- ή υβριδική τεχνολογία.
Πολλές από αυτές τις απορίες θα λυθούν το 2019 οπότε και θα παρουσιαστούν οι περισσότερες εκδόσεις της νέας Σειράς 1, ενώ η κορυφαία M130iX είναι προγραμματισμένη για το 2020.
[Πηγή: Autocar.co.uk]